Wat kijk je?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moest kiezen tussen de afwas of netflix.
Koos netflix
Ik was even koffie zetten. Mijn lieffie is inmiddels hierquote:
The Fall.quote:
Wist niet dat je er 1 had :pquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was even koffie zetten. Mijn lieffie is inmiddels hier
Dit lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
The Fall.
Misdaad serie over een serial killer.
The killer lijkt toevallig erg op een oudere versie van een collega van mij
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent gewoon lettertjes op een scherm
Of als er iets getild moet worden of het bier vervangen moet wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Klopt wel, voor de meeste vrouwen bestaan mannen pas als de baarmoeder aangetikt wordt, stukken nutteloos en irritant vlees zijn we voor hen
Sexy wel hè?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of als er iets getild moet worden of het bier vervangen moet worden
Volgende keer zet je zelf die zware kliko maar buiten dan en en en als er een lamp kapot is nou dat gaat me wat worden zonder mannelijk toezicht en vernuft.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Meestal volgt na een lampje verwisselen wel prima seks, zo zijn ze dan ook wel weer, zo blijven we klusjes doen in en om het huis.
Ja ik bedoel uiteraard geen onbekende vrouwen, alhoewelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Zou ze toch met wat meer zelfrespect zoeken als ze na het verwisselen van een lampje al op de rug gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |