En en?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:08 schreef Kyran het volgende:
Vandaag gesprek bij H&J, ben heel benieuwd.
Al vind ik het ook wel raar om nu met de keuken bezig te zijn, terwijl er dikke donderwolken boven ons landje hangen.
Net pas terugquote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef Legwieh het volgende:
[..]
En en?
Geen Corona opgelopen bij ons in het mooie brabant? Hoe was het met Jan, en hoe heb je het zelf ervaren?
Nog op andere ideeën gebracht? of vooral bevestiging gekregen van hetgeen wat je zelf had bedacht?quote:Op maandag 9 maart 2020 22:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Net pas terug
Was echt een super fijn gesprek, hele leuke gast met oog voor detail. Dacht goed mee, kwam met hele goede ideeën (die wij soms ook al hadden bedacht).
Ben heel benieuwd naar zijn offerte. In ieder geval een heel goed gevoel bij.
MIsschien wel.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:20 schreef Legwieh het volgende:
Geen Corona opgelopen bij ons in het mooie brabant?
Hij heeft alvast een probleem voor ons opgelost.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:31 schreef Legwieh het volgende:
Nog op andere ideeën gebracht? of vooral bevestiging gekregen van hetgeen wat je zelf had bedacht?
Eens! Dat is het ook echt, vooral als je van die halve OCD-mensen bent zoals @ViviRAWRS en ikquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:35 schreef SQ het volgende:
Dat lijnenspel is heel belangrijk, ik ben ook érg blij dat onze keukenontwerper dat scherp in het oog heeft gehouden. Ik zie toch wel regelmatig keukens waarbij dat niet is gedaan en dan oogt het toch net niet.
De vaatwasser hoog ingebouwd en daarboven de oven, komt die dan niet heel hoog? En die servieskasten daar nog boven? Het klinkt erg hoog en niet zo handig. Maar ik ben dan ook erg kleinquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eens! Dat is het ook echt, vooral als je van die halve OCD-mensen bent zoals @:ViviRAWRS en ik
Het worden nu twee apparaten van 140cm (koelkast+diepvries). In het midden komt de vaatwasser (hoog ingebouwd) en daarboven de oven. De bovenkanten van deze apparaten komen dan mooi op één lijn. Daarboven komen drie kasten voor servies.
Plint van 10cm + koelkast van 140cm zit je op 150cm. Daarboven dan de servieskasten. Natuurlijk zullen niet alle planken even handig te bereiken zijn, maar dat is ook niet nodig als wij drie van die kasten hebben. Wat wij dagelijks gebruiken kan makkelijk op de onderste planken. Op de bovenste planken komen dan dingen die wij veel minder gebruiken of de borden die wij pas nodig hebben bij feesten/partijen etc. Zo hebben wij het nu ook en eigenlijk bevalt dat prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De vaatwasser hoog ingebouwd en daarboven de oven, komt die dan niet heel hoog? En die servieskasten daar nog boven? Het klinkt erg hoog en niet zo handig. Maar ik ben dan ook erg klein
Als je het zo vertelt, kan het wel op 150. Omdat je het over een hoog ingebouwde vaatwasser hebt, dat betekent de vaatwasser op keukenbladhoogte, toch? Of bedoel je een hoge inbouwvaatwasser?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Plint van 10cm + koelkast van 140cm zit je op 150cm. Daarboven dan de servieskasten. Natuurlijk zullen niet alle planken even handig te bereiken zijn, maar dat is ook niet nodig als wij drie van die kasten hebben. Wat wij dagelijks gebruiken kan makkelijk op de onderste planken. Op de bovenste planken komen dan dingen die wij veel minder gebruiken of de borden die wij pas nodig hebben bij feesten/partijen etc. Zo hebben wij het nu ook en eigenlijk bevalt dat prima.
Vaatwasser gedeele vraag ik mij opeens ook af trouwens. Want waatvasser is 90cm en oven 60cm, dus dat is ook 150. Misschien heeft hij dat eerder genoemd toen wij nog niet voor de 140cm koelkast gingen en is het bij mij verkeerd blijven hangen.
Ik had "hoger" moeten zeggen danquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je het zo vertelt, kan het wel op 150. Omdat je het over een hoog ingebouwde vaatwasser hebt, dat betekent de vaatwasser op keukenbladhoogte, toch? Of bedoel je een hoge inbouwvaatwasser?
Ik moet aandelen nemen bij Jan! Haha.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:58 schreef Kyran het volgende:
Nou, wij zijn er wel uit denk ik
Offerte is binnen en het valt binnen ons (verhoogd) budget. Het is maar ¤1000 duurder dan één van de Systemat offertes en goedkoper dan de Next125 offertes.
Wij hebben nu ook een Liebherr koelkast en een Liebherr diepvries. Die zijn een flink stuk duurder dan de Siemens koel-vriescombinatie die wij tot nu toe in de offertes hadden staan. Eigenlijk is het qua keukenkasten dus goedkoper.
Dus, @:Legwieh bedankt voor de tip
En ook nog eens het mooiste houtfineer dat we zijn tegengekomen, en ook nog eens precies op maat gemaakt!quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:58 schreef Kyran het volgende:
Eigenlijk is het qua keukenkasten dus goedkoper.
Misschien heb ik het ergens gemist hoor, maar hoe gaat het nu verder. Hebben jullie al een tekening gehad? Is de handtekening gezet? Issie al geplaatst ;p ??quote:Op donderdag 12 maart 2020 10:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En ook nog eens het mooiste houtfineer dat we zijn tegengekomen, en ook nog eens precies op maat gemaakt!In plaats van dat je altijd wel ergens een concessie moet doen met passtukken etc.
We hebben Jan laten weten dat we voor zijn keuken gaan.quote:Op donderdag 9 april 2020 08:40 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Misschien heb ik het ergens gemist hoor, maar hoe gaat het nu verder. Hebben jullie al een tekening gehad? Is de handtekening gezet? Issie al geplaatst ;p ??
Top!quote:Op donderdag 9 april 2020 10:02 schreef Kyran het volgende:
Foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij moeten ook nog een paar andere dingen regelen, zoals het vervangen van de meterkast en het verzwaren van de aansluiting. Ook dit loopt wat vertraging op door COVID-19. Een lieve FOK!-user (@:Vonkenboer) gaat ons daar nog bij helpen
Dat werkblad is zo mooi, heeft mijn moeder ook besteldquote:Op donderdag 9 april 2020 10:39 schreef Kyran het volgende:
Qua apparatuur wordt het dit:
Koelkast: Liebherr IKBP 2770 Premium BioFresh
Diepvries: Liebherr SIGN 2756 Premium NoFrost
Vaatwasser: Siemens SX878D26PE
Kookplaat: Neff T58TL6EN2
Combi-stoomoven: Neff B48FT78HO
Kraan: Quooker Fusion Round RVS Combi+
Werkblad van gebrand/geborsteld graniet.
Kijken er in ieder geval naar uiten wij zullen goed voor @:Vonkenboer zorgen!
Is inderdaad hetzelfdequote:Op donderdag 9 april 2020 11:31 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Dat werkblad is zo mooi, heeft mijn moeder ook besteld.
Denk dat jullie misschien ook nog wel het zelfde houtfineer hebben hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |