Je opofferingsgezindheid is een stanbeeld waardquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Ook dat nog. Nu ben ik iemand die in KLB een topic heeft geopend.
En kree maar biertjes drinken.
Pics van jezelf? Is een oude klb traditie als je voor het eerst hier een toppa opentquote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:29 schreef mascara-klodder het volgende:
ondertussen is kree nog steeds niet terecht
Kneus. Ik post al bijna 14 jaar hier.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:03 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Pics van jezelf? Is een oude klb traditie als je voor het eerst hier een toppa opent
"Ook dat nog. Nu ben ik iemand die in KLB een topic heeft geopend." Hier insinueer je dat dit je eerste KLB topic is. Toch maar TR gezet vanwege het breken van de regels.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kneus. Ik post al bijna 14 jaar hier.
Nu we toch op hem wachten, vertel eens iets over die bouwlampen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik denk dat mijn laatste topic hier was over bouwlampen
Maar kree is nog steeds niet terecht. Daar gaat het om.
Er werd een flat van 27 hoog voor mijn deur gestampt. Kan er nog boos om wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:50 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nu we toch op hem wachten, vertel eens iets over die bouwlampen.
Waren het goede lampen? Heb je er lang plezier van gehad? Had je het nodig voor een verbouwing?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:16 schreef kree het volgende: [..] Ben er nog net niet depri van en probeer oplossingen te zoeken, maarja het valt me best zwaar wel even.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:27 schreef kree het volgende: Echt wel spijt nu
Maarja berouw na de zonde he
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:46 schreef kree het volgende: Geef toe heb er even over gedacht om mezelf maar om te brengen. Iedereen van me af enzo en ik ook. Maarja gelukkig zijn er ook leuke dingen
Jezusquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
Genoeg reden voor zorgen...
[..]
[..]
[..]
Ja dagen geleden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar ben ik naast wakker gewordenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En jouw zoveelste kutje in R&P ook.
Als iemand zou kunnen zeggen of er überhaupt online activiteit is van @kree zou dat wel tof zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stuur mij maar een berichtje, ik reageer welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:15 schreef praadje het volgende:
Krijg ook geen bericht terug via pm/dm terwijl hij daar meestal snel reageert als hij het ziet.
In elk geval bijna drie dagen niets gepost - voor zover ik het kan zien ook niet op Facebook of Youtube.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Als iemand zou kunnen zeggen of er überhaupt online activiteit is van @:kree zou dat wel tof zijn.
Is er een (F)A in de zaal?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Stuur mij maar een berichtje, ik reageer wel
Riep hij groten deels ook over zichzelf af middels dit soort reeksen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:58 schreef tja77 het volgende:
Kan me anderzijds goed voorstellen dat kree er een beetje klaar mee was. Of de shitload aan bagger nu wel of niet terecht was. Op een gegeven moment ben je er ook wel klaar mee en mijd je het forum.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat me nog het meest verbaast is dat nog niemand de rol / kloon opgepakt heeft om als terrorbuurman_van_kree ZIJN kant van het verhaal te komen vertellen. Okee als idee niet nieuw, maar in dit geval had het best interessant kunnen zijn. Toch?
Watquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kneus. Ik post al bijna 14 jaar hier.
Jij staat in contact met hem? Heeft hij geestelijke hulp? In elke stad heb je de crisisdienst voor geestelijke hulp.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:29 schreef praadje het volgende:
Even een update. Kree is oke alleen gaat het geestelijk niet zo goed met hem en dan bedoel ik niet dat hij aan het zuipen is ofzo. Verder geen commentaar.
Ik geef verder geen commentaar, sorry. Ik deel alleen wat ik van Kree mag delen en op mijn vraag of ik jullie mocht geruststellen gaf hij een akkoord. Verder heeft hij nu echt rust nodig..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:33 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij staat in contact met hem? Heeft hij geestelijke hulp? In elke stad heb je de crisisdienst voor geestelijke hulp.
Snap ik. We zijn wel ff fel op hem geweest omdat het een domme actie was, maar zeg hem maar dat ik, en met mij ongetwijfeld anderen, duimen voor hem. Elk diep dal is er een om uit te klimmen. Hij zal dit als een nachtmerrie ervaren, over een tijdje is het een slechte droom en daarna is het een noodzakelijk kwaad en uiteindelijk was het de spreekwoordelijke druppel die hem heeft geholpen alles op de rit te krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik geef verder geen commentaar, sorry. Ik deel alleen wat ik van Kree mag delen en op mijn vraag of ik jullie mocht geruststellen gaf hij een akkoord. Verder heeft hij nu echt rust nodig..
Maar hoe weten we dat je echt in contact staat met kree of dat je maar wat zegt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik geef verder geen commentaar, sorry. Ik deel alleen wat ik van Kree mag delen en op mijn vraag of ik jullie mocht geruststellen gaf hij een akkoord. Verder heeft hij nu echt rust nodig..
Dat is lief van je.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:44 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Snap ik. We zijn wel ff fel op hem geweest omdat het een domme actie was, maar zeg hem maar dat ik, en met mij ongetwijfeld anderen, duimen voor hem. Elk diep dal is er een om uit te klimmen. Hij zal dit als een nachtmerrie ervaren, over een tijdje is het een slechte droom en daarna is het een noodzakelijk kwaad en uiteindelijk was het de spreekwoordelijke druppel die hem heeft geholpen alles op de rit te krijgen.
Kree als je mee leest: dit is je kans op de ommekeer. Kop d’r veur, elke dag een nieuwe kans om beter te zijn dan de dag er voor.
En als je in een kutdorp woont dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:33 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij staat in contact met hem? Heeft hij geestelijke hulp? In elke stad heb je de crisisdienst voor geestelijke hulp.
Dan is er altijd wel een stad dichtbij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als je in een kutdorp woont dan?
Bij deze dan, jullie wachten maar even. Een update komt er wel. Maar heb nog niet meer nieuws.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:48 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar hoe weten we dat je echt in contact staat met kree of dat je maar wat zegt.
Niettemin : sterkte, @:kree. ik krijg het nu pas mee. Klinkt heel rot en dat je jezelf al wel tien keer voor je hoofd kan slaan etc.
Dank en ook aan iedereen met adviezen hoor. Maar er was echt al heel veel te regelen iig al praktisch gelijk. Het juridische komt nog wel en ok dat ziet er niet best voor me uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:01 schreef Postbus100 het volgende:
Nu iets meer gelezen, kree (en fijn dat je even reageert). Tjee, kan nog zo'n stomme actie zijn, maar neemt niet weg dat het je niet koud laat. Take care en succes!
Fijn dat je even reageert en dank ook aan @praadjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
Bij deze dan, jullie wachten maar even. Een update komt er wel. Maar heb nog niet meer nieuws.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Fijn dat je even reageert en dank ook aan @:praadje
Sterkte kree
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat
Waarom ken ik jou dan niet. Of misschien wil je mij wel niet kennen, en dat is in dat geval een onvergeeflijke misdaad.
Jaaa doen. Iquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zal ik een foto van Jeroen posten voor kree? Daar wordt iedereen blij van
welterusten kree,quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Jaaa doen. IJeroen dus Kree ook vast wel.
Awh, m’n. Ma heeft twee tekkels ruw harige versie dan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
welterusten kree,van Jeroen
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:31 schreef kree het volgende:
Als ik zeg tegen het cbr he, want die komen ook nog met een shitloed, Vorder mijn rijbewijs maar in.
Kan ik dan gewoon opnieuw examen doen? Dat lijkt me nl nog dan de goedkopere optie als dagen zinloze filmpjes bekijken enzo?
Besef je je al wel dat met alcohol achter het stuur bij parkeren niet verschilt van alcohol achter het stuur bij rijden? Je bent incapabel om zo'n grote bus op zo'n moment te besturen. Er zal maar net een oud omaatje langs lopen of een kind ergens spelen. Je reactievermogen is ontzettend slecht, je coördinatievermogen is ook slecht.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:05 schreef kree het volgende:
Naja is dat niet beetje overdreven enzo? Nu moet dit voor de rechter komen nog dus zal wel voorwaardelijk zijn een deel. Maar alsnog denk ik dat ik echt de lul ben want financieel kan ik niet dingen zo snel opsparen tot de rechtszitting en wat daar te doen of ervoor ik heb geen flauw idee.
Beetje sympathie dat ik nog had voor je, schop je nu genadeloos het raam uit.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:31 schreef kree het volgende:
Als ik zeg tegen het cbr he, want die komen ook nog met een shitloed, Vorder mijn rijbewijs maar in.
Kan ik dan gewoon opnieuw examen doen? Dat lijkt me nl nog dan de goedkopere optie als dagen zinloze filmpjes bekijken enzo?
quote:Op zondag 23 februari 2020 10:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.![]()
Zonder cbr traject nooit meer een nl rijbewijs.
Bedoel het meer in de zin van, heb ik allang al eens gezien en erger op internetquote:Op zondag 23 februari 2020 10:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beetje sympathie dat ik nog had voor je, schop je nu genadeloos het raam uit.
“Zinloze filmpjes”
Als je die filmpjes echt zo zinloos vindt, hoop ik oprecht dat jij je rijbewijs nooit meer terugkrijgt. Ga maar lekker fietsen, of met het OV.
Kritiek kun je niet zo goed hebben is het wel?quote:Op zondag 23 februari 2020 10:41 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Bedoel het meer in de zin van, heb ik allang al eens gezien en erger op internet
Of moet de eerste daar zien die met een paar keer insteken met parkeren met 1km per uur iemand helemaal de tering in gaat rijden,
Maar ok lees het alweer. Radio stilte morgen weer update. Doei
Edit (was van de week nog op tv dat de cbr cursussen totaal geen doel treffen btw.)
Neequote:De officier zet in de brief rijontzegging voor 14 maanden. Ok hoe wil je iemand de afgrond in helpen ofzo... gelijk
Die ouwe die de politie belde dacht wss ook van mja geef hem een flinke boete. Maargoed omdat ie uit het jaar 0 komt niet aan gedacht dat dit nu wel werk kwijt is huur niet kan betalen boete niet kan betalen etc etc. Dus werkstraf, wat er sowieso al standaard bij staat als ik de tabellen zocht. Of cel gewoon.
Naja is dat niet beetje overdreven enzo?
Dat heb je al eens eerder gevraagdquote:Op zondag 23 februari 2020 10:31 schreef kree het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:07 schreef kree het volgende:
Stel je krijgt een maatregel van het CBR dan kun je er natuurlijk voor kiezen gewoon je rijbewijs in te leveren en die cursus niet te doen? Wat als je vervolgens gewoon een nieuw examen doet? Gaan ze dan moeilijk doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |