Ja ken ik, maar staat nu nog: 2월 21일 16 (dus gister laatst geupdate)quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:56 schreef joyvke het volgende:
Hier kun je trouwens de break down van Zuid Korea lezen:
http://ncov.mohw.go.kr/tc(...)&board_id=&gubun=ALL
Er zijn dus al een hele hoop mensen in kaart/ isolatie.
Die man die overleden is lag ook al lang in het ziekenhuis, toch?quote:
30.000 extra bedden. In totaal zijn er ongeveer 60.000 gevallen geweest in Hubei, daarvan zijn er 2000 gestorven, 12000 genezen. Blijven er 46000 over: dat zijn 46000 hospitaalbedden minder beschikbaar voor de "normale" patienten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, alleen gaan ze nog wel 19 extra ziekenhuizen inrichten.![]()
Klopt, die was al in het ziekenhuis voor wat anders.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die man die overleden is lag ook al lang in het ziekenhuis, toch?
Deze thread voldoet niet meer voor al deze landen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Italie test en report dus wel gewoon door in de nacht. Had ik niet verwacht.
twitter:YonhapNews twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 02:01:45(URGENT) S. Korea reports 142 more cases of novel coronavirus, total rises to 346 https://t.co/sHMTon7Xun reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
wat!
142 nieuwe cases in Zuid-Korea : BNO twitter
Dat spijt me voor jullie.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Godverdomme man. De hele familie van m'n vriendin woont in Zuid Korea... En ze zijn al niet in een al te beste fysieke staat...
This includes:quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:02 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:YonhapNews twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 02:01:45(URGENT) S. Korea reports 142 more cases of novel coronavirus, total rises to 346 https://t.co/sHMTon7Xun reageer retweet
Het menselijk lichaam is 37C en daarin gedijt het prima.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:05 schreef Lyrebird het volgende:
Vertragen en hopen op warmer weer. In Mexico schijnt de zomer al begonnen te zijn.
Gelukkig zijn er in hun stad geen cases nog.quote:
1: Europa!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Italie test en report dus wel gewoon door in de nacht. Had ik niet verwacht.
Nee maar Japan, Korea en Singapore doen dat niet bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:09 schreef einzeinz het volgende:
[..]
1: Europa!
2: Is de taak van het ziekenhuis en een overheid!
We leven niet in een derdewereldland
In Europa toch ook al tussen de 10 en 12 graden. Hoe warm moet het worden?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:05 schreef Lyrebird het volgende:
De mortality is te laag om zwaar geschut in te zetten. De economische belangen zijn immens, en je kunt in een democratische samenleving niet zo maar in gaan grijpen in persoonlijke vrijheden. Of zijn er gewoonweg te veel aso’s voor een praktisch indamstrategie?
Dit ga je niet meer onder controle krijgen, net zoals dat je een gewone griepgolf niet onder controle krijgt.
Vertragen en hopen op warmer weer. In Mexico schijnt de zomer al begonnen te zijn.
56C.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:11 schreef einzeinz het volgende:
In Europa toch ook al tussen de 10 en 12 graden. Hoe warm moet het worden?
Ik was net zo blij dat ik de vorige zomer airco had.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Iedereen naar de Sahara dan maar
Ik denk dat dat allemaal van die kerk afkomt in Zuid-Korea.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Steve weet niet dat begrafenissen in Korea vaak in ziekenhuizen zijn
nee maar hij is in de war, over de begrafenis en de kerk. Ik denk dat de begrafenis (of iig de ceremonie) in het ziekenhuis was. Daarom zoveel cases in dat ziekenhuis nu.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal van die kerk afkomt in Zuid-Korea.
Temp moet ver boven de 40 graden zijn vermoedelijk. Zie Iran en Singapore waar het zich ondanks de hogere temperaturen verspreid. Geen idee welke expert dat verkondigd maar vermoed dat het gelul in de ruimte is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:11 schreef einzeinz het volgende:
[..]
In Europa toch ook al tussen de 10 en 12 graden. Hoe warm moet het worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |