abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191645562
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 09:42 schreef quirina het volgende:

[..]

Best obsessief dat je dat allemaal uitzoekt.
Vind je? Het is het eerste wat je ziet op als je naar hun Insta gaat en ik volg ze normaliter helemaal niet. Viel in dit topic toen ik ziek thuis zat, op tv/social media waren ze niet te ontlopen en ik kijk in normale doen zelden op hun IG want ik ben geen fan. Ik vind het gerichte uitzoekwerk dat je in topics voorbij ziet komen toch zorgelijker.
pi_191646482
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:59 schreef evelien89 het volgende:

[..]

Vind je? Het is het eerste wat je ziet op als je naar hun Insta gaat en ik volg ze normaliter helemaal niet. Viel in dit topic toen ik ziek thuis zat, op tv/social media waren ze niet te ontlopen en ik kijk in normale doen zelden op hun IG want ik ben geen fan. Ik vind het gerichte uitzoekwerk dat je in topics voorbij ziet komen toch zorgelijker.
Daarentegen ben ik juist blij met elke update, dus ga vooral door :Y
pi_191646997
quote:
6s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:34 schreef An_0_Niem het volgende:
Is dit niet iets voor Dré?
Twee oude wulpse blonde dames. Kan hij mooi onderling afwisselen.

[ afbeelding ]

*O*
Oh die houden wel van Hazes. Van oude Hazes dan he.
Denk dat dreetje een lollie of pepermuntje van ze krijgt.
pi_191647751
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh, is er een SHO-beleidsmemo geweest die ik gemist heb?
Als je toch van alles aan het verzinnen bent waarom niet Beatrix of Patricia Paay?
  Moderator / Miss SHO zondag 23 februari 2020 @ 16:37:39 #80
22592 crew  Ole
pi_191647897
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:30 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Als je toch van alles aan het verzinnen bent waarom niet Beatrix of Patricia Paay?
Pwtish is al genoemd hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_191648093
als Mo die gast weer terug neemt is ze ook flink van het padje af.Lekker eerst bij Bridget in potje roeren en dan weer bij Mo leuk heeft ze haar *schoonmoeder* ook weer terug :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_191649222
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:48 schreef Toverheks het volgende:
als Mo die gast weer terug neemt is ze ook flink van het padje af.Lekker eerst bij Bridget in potje roeren en dan weer bij Mo leuk heeft ze haar *schoonmoeder* ook weer terug :P
Hij is al terug! Heeft weer in z'n eigen huis geslapen waar Mo ook woont, ik denk niet dat ze koekjes hebben gebakken samen...
pi_191650989
quote:
Dat begrijp ik ook niet hoor. Tenzij Mo ook graag in de belangstelling wil blijven staan en er voor over heeft om die minkukel weer terug te nemen.
pi_191651263
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook niet hoor. Tenzij Mo ook graag in de belangstelling wil blijven staan en er voor over heeft om die minkukel weer terug te nemen.
Ach iedereen heeft recht op zn eigen....ja wat eigenlijk?

Ik zou m niet terug hoeven idd, maar goed, ik zou al nooit iets met t kind begonnen zijn.
pi_191651293
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef totebel het volgende:

[..]

Ach iedereen heeft recht op zn eigen....ja wat eigenlijk?

Ik zou m niet terug hoeven idd, maar goed, ik zou al nooit iets met t kind begonnen zijn.
Want dat is het eigenlijk nog wel. En k heb het vermoeden dat hij nooit volwassen zal worden. Verknipte jeugd gehad, dus hij staat al achter.
pi_191651462
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want dat is het eigenlijk nog wel. En k heb het vermoeden dat hij nooit volwassen zal worden. Verknipte jeugd gehad, dus hij staat al achter.
GELD EN AANDACHT !
pi_191651479
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:44 schreef goldback het volgende:

[..]

GELD EN AANDACHT !
Ja. Dat zal het zijn.
  zondag 23 februari 2020 @ 19:48:39 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191651529
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:30 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Er was een gerucht gaande dat bij dat zangprogramma Dré en Grives iets met elkaar hadden.
Ik weet niet wat je verder wilt van mij, maar ik heb dat gerucht niet verzonnen verder. Anders even te rade gaan bij de roddelbladen. Misschien dat zij je verder kunnen helpen wat betreft hun werkwijze en de fundatie van hun publicaties. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_191652908
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Er was een gerucht gaande dat bij dat zangprogramma Dré en Grives iets met elkaar hadden.
Ik weet niet wat je verder wilt van mij, maar ik heb dat gerucht niet verzonnen verder. Anders even te rade gaan bij de roddelbladen. Misschien dat zij je verder kunnen helpen wat betreft hun werkwijze en de fundatie van hun publicaties. :)
Voortaan graag bronvermelding en literatuurlijst. (Santegoeds et al., 2020)
pi_191652939
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

:D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191653465
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

:D
pi_191659024
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Klopt, is ook ergens in een lulgate terug te vinden.
pi_191659150
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_191659866
quote:
Het zou wel een leuke draai aan het verhaal geven..Dreetje en de drugskoningin, o nee dat is niet waar hoor het was voor eigen gebruik..nou ja als ze meer vrienden zoals Dreetje heeft...misschien was ze wel de huisdealer van BN en BV coke en pillen gebruikerts..mooi voor Evert om weer wat verder in te gaan graven.. ~O>
pi_191660100
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 10:48 schreef Simone010 het volgende:

[..]

Het zou wel een leuke draai aan het verhaal geven..Dreetje en de drugskoningin, o nee dat is niet waar hoor het was voor eigen gebruik..nou ja als ze meer vrienden zoals Dreetje heeft...misschien was ze wel de huisdealer van BN en BV coke en pillen gebruikerts..mooi voor Evert om weer wat verder in te gaan graven.. ~O>
Hopelijk smeuïge verhalen
  Tettenkoning maandag 24 februari 2020 @ 12:31:07 #96
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191661348
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 11:05 schreef goldback het volgende:
Hopelijk smeuïge verhalen
Misschien moest Barbie haar poes ook wel likken voor een beetje coke.
SPOILER: Net als bij Kim
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 24 februari 2020 @ 12:55:22 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191661787
quote:

[..]

Voor roddelsceptici is zelfs dergelijke onderbouwing niet meer genoeg tegenwoordig. “Fake Shownews!"

Ik sluit niet uit dat Havenmoutkoekje met gefabriceerde cijfers komt die zouden bewijzen dat er helegaar geen sprake is van enige (cor)relatie tussen Dré en Grives. Allemaal op slinkse wijze door Sores in scène gezet! Die Sores zit overal achter, beweren de roddelsceptici.

Nou, ik hou gewoon vertrouwen in Santegoeds et al. hoor. Als we hen al niet meer kunnen vertrouwen, waar blijven we dan met zijn allen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_191662285
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 12:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Voor roddelsceptici is zelfs dergelijke onderbouwing niet meer genoeg tegenwoordig. “Fake Shownews!"

Ik sluit niet uit dat Havenmoutkoekje met gefabriceerde cijfers komt die zouden bewijzen dat er helegaar geen sprake is van enige (cor)relatie tussen Dré en Grives. Allemaal op slinkse wijze door Sores in scène gezet! Die Sores zit overal achter, beweren de roddelsceptici.

Nou, ik hou gewoon vertrouwen in Santegoeds et al. hoor. Als we hen al niet meer kunnen vertrouwen, waar blijven we dan met zijn allen.
De zogenaamde Santegoeds-sceptici (ga hier geen afkorting van maken) komen veelal uit dezelfde hoek als de anti-vaxxers en klimaatontkenners. Hele analyses met SPSS, emipirsche data en ander kwantitatief onderzoek worden terzijde geschoven door mensen wiens onderbuik regeert. Dat ongefundeerde wantrouwen naar Evert komt mijn neus uit. Maar even wat sprayen dan, zoals Antwee in Rome.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 24-02-2020 14:23:38 ]
pi_191662543
quote:
De girl spuugt niet op "het wereldje."

Zij neemt hem al terug omdat zij het leventje en haar schare fans wel heel prettig vindt.
Ze kan nl niet heel veel en deze hele toestand maakt haar een iemand en dat weet ze goed te spelen.
Go hard or go home
pi_191662615
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 13:40 schreef Noek het volgende:

[..]

De girl spuugt niet op "het wereldje."

Zij neemt hem al terug omdat zij het leventje en haar schare fans wel heel prettig vindt.
Ze kan nl niet heel veel en deze hele toestand maakt haar een iemand en dat weet ze goed te spelen.
er is al interesse voor haar kledinglijn! Want ze draagt zulke kekke jurkjes op vakantie! En ook als toiletjuffrouw heeft ze de nodige ervaring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')