twitter:MigMaravilla twitterde op vrijdag 21-02-2020 om 23:27:14Purses for tomorrow’s PPV fights 💰💵🥊Deontay Wilder $5M & Tyson Fury $5M, both are guaranteed more than $25M each + % of any PPVCharles Martin $250k, Gerald Washington $275k; Emanuel Navarrete $300k, Jeo Tupas Santisima $25k#WilderFury2 #boxing #boxeo reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:12 schreef Nober het volgende:
Wegen om 0:00
Geen faceoff voor Wilder vs Fury aldus NSAC (Nevada State Athletic Commission) na geduw gisteren.
Gewicht de vorige keer:
212.4lb (96.3kg) Wilder
256.6lb (116.3kg) Fury
Gevecht niet voor 5:30 (20:30 lokaal)?
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2020 02:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
is gewoon gratis te zien op kijk.nl
uitgebreide intro tot mainevent. Terugblikken naar oude potten e.d.quote:Op zondag 23 februari 2020 04:57 schreef heywoodu het volgende:
Waar zitten we ongeveer in het schema inmiddels?
ik probeerde het van de week even met de app en chromecast en dat werkte ook niet. Check de recensies in de app storequote:Op zondag 23 februari 2020 04:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Bij mij werkt de stream via kijk.nl niet via de tv. Blijft continue laden zonder dat er wat gebeurt. Dan maar via iptv met russisch commentaar helaas.
werkt prima idd. Bedankt ome John, mag ie vaker doen bij grote gevechtenquote:Op zondag 23 februari 2020 05:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik had nog nooit van Kijk gehoord, maar de app werkte alvast prima net
Voor het grote gevecht toch maar voor de desktop gegaan ipv het schermpje van m'n mobiel
Nee die outfit van Wilder danquote:Op zondag 23 februari 2020 06:00 schreef heywoodu het volgende:
Niemand in z'n team die zegt "nee, dit kan niet, dit slaat echt helemaal nergens op Tyson"?
Ook niet echt fantastischquote:
Een soort Black Panther meets Transformersquote:Op zondag 23 februari 2020 06:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook niet echt fantastisch
Toch geef ik de ringwalks aan Wilder, maar beiden waren/zijn weer vrij treurig
Ja iedere keer als ik denk dat het gaat gebeuren is het weer een clinchquote:Op zondag 23 februari 2020 06:31 schreef heywoodu het volgende:
Wereldprestatie van Fury, maar verder wel een matig gevecht zo met een aangeslagen Wilder
Eindelijk. Fury luistert echt geen moment, de sukkel.quote:
Is helemaal niet ongunstig voor hemzelf om ook wat afstand te houden.quote:Op zondag 23 februari 2020 06:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eindelijk. Fury luistert echt geen moment, de sukkel.
idd, al meerdere rondes aangeslagen wild. Goede keuzequote:Op zondag 23 februari 2020 06:40 schreef heywoodu het volgende:
Uitstekende beslissing van Wilder's team om de handdoek te gooien, dit ging niet meer.
Weet nog dat toen ie van Klitschko won dat ie dat kutnummer van Armageddon begon te zingen.... wtfquote:
tja, Amerikaans commentaarquote:Op zondag 23 februari 2020 06:54 schreef heywoodu het volgende:
Steeds dat gedoe over 'Wilder did not seem like himself'
In de eerste ronde klapte hij er nog goed op hoor
Welke hoogtepunten op het gebied van sport komen er vandaag nog aan dan ouwe reusquote:Op zondag 23 februari 2020 06:55 schreef heywoodu het volgende:
Dit was het vroege wekkertje wel waard in elk geval, nu gelijk maar door met de rest van de sportdag
En even ome John met Kijk bedanken, dat was top
Ik ga zo op het gemakje even het alpineskiën kijken dat ongeveer een uurtje geleden is afgelopen, om negen uur skicross, dan moeiteloos door met nog meer alpineskiën, vanaf lunchtijd de twee afsluitende wedstrijden op het WK biatlon en de Ski Tour in het langlaufen en dan tussendoor nog twee runs op het WK bobsleeën, nog een World Cup rodelen en noordse combinatie. Ook nog even de noordse combinatie, schaatsen (WK junioren) en ijscross van gisteren kijkenquote:Op zondag 23 februari 2020 06:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welke hoogtepunten op het gebied van sport komen er vandaag nog aan dan ouwe reus
Eerst UFC en AMA Supercross terugkijken.quote:Op zondag 23 februari 2020 06:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Welke hoogtepunten op het gebied van sport komen er vandaag nog aan dan ouwe reus
quote:Op zondag 23 februari 2020 06:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga zo op het gemakje even het alpineskiën kijken dat ongeveer een uurtje geleden is afgelopen, om negen uur skicross, dan moeiteloos door met nog meer alpineskiën, vanaf lunchtijd de twee afsluitende wedstrijden op het WK biatlon en de Ski Tour in het langlaufen en dan tussendoor nog twee runs op het WK bobsleeën, nog een World Cup rodelen en noordse combinatie. Ook nog even de noordse combinatie, schaatsen (WK junioren) en ijscross van gisteren kijken![]()
Om 21.00 uur NASCAR, hopelijk ben ik dan klaar met de rest
Dat gaat gezien het geld nooit gebeuren. Wordt Wembley of Vegasquote:
Liever Fury - Joshua, hoewel ik niet per se tegen rematches ben. Het zou raar zijn als mensen maar een beperkt aantal keer tegen elkaar mogen vechten als er verder weinig goede uitdagers zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 07:03 schreef tjoptjop het volgende:
Wat zeggen jullie van rematch? Sportief gezien hoeft het van mij niet, Wilder imho 2x overtuigend verslagen.
Maar de spoeling bij HW is dun dus een leuke pot is altijd meegenomen.
Heerlijk, dit is die leef.quote:Op zondag 23 februari 2020 06:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga zo op het gemakje even het alpineskiën kijken dat ongeveer een uurtje geleden is afgelopen, om negen uur skicross, dan moeiteloos door met nog meer alpineskiën, vanaf lunchtijd de twee afsluitende wedstrijden op het WK biatlon en de Ski Tour in het langlaufen en dan tussendoor nog twee runs op het WK bobsleeën, nog een World Cup rodelen en noordse combinatie. Ook nog even de noordse combinatie, schaatsen (WK junioren) en ijscross van gisteren kijken![]()
Om 21.00 uur NASCAR, hopelijk ben ik dan klaar met de rest
Of Saoedi-Arabië die bieden met gemak $100 miljoen en meer.quote:Op zondag 23 februari 2020 07:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat gaat gezien het geld nooit gebeuren. Wordt Wembley of Vegas
Manchester Arena is wel gaaf, weet nog van de eerste Froch v Groves dat Froch opkwam met Morning Glory en de hele arena keihard meezingen![]()
Waren het een soort Egyptische dienders/slaven, die hem 'droegen'? Dan kraait er geen haan. Gewoon geen donkeren gebruiken.quote:Op zondag 23 februari 2020 06:00 schreef heywoodu het volgende:
Niemand in z'n team die zegt "nee, dit kan niet, dit slaat echt helemaal nergens op Tyson"?
Had nog wel enig verstand van wat ze zei. Was het een ex-bokster ofzo? Maar vind het altijd wat geforceerd.quote:
Zoals de anderen zeggen, Joshua nu maar.quote:Op zondag 23 februari 2020 07:03 schreef tjoptjop het volgende:
Wat zeggen jullie van rematch? Sportief gezien hoeft het van mij niet, Wilder imho 2x overtuigend verslagen.
Maar de spoeling bij HW is dun dus een leuke pot is altijd meegenomen.
Het was op FOX & ESPN in de VS, FOX met Lewis en Ward. John heeft de verkeerde stream gekocht.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had nog wel enig verstand van wat ze zei. Was het een ex-bokster ofzo? Maar vind het altijd wat geforceerd.
Megan heeft bovenop Dana gezetenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hmm, een soort Megan Olivi die zich een extra stap heeft opgewerkt
Much, much more to come from this Wilder interview. The clip I tweeted has Wilder:twitter:KevinI twitterde op maandag 24-02-2020 om 22:56:26This is my quick story from my conversation with @BronzeBomber. I am going to add much more. But he said his outfit was too heavy and killed his legs https://t.co/vAmw4FUY2O reageer retweet
Breland heeft het enige juiste gedaan en als dank word hij misschien ontslagen.twitter:MichaelBensonn twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 10:21:00🙅♂ Deontay Wilder has stated that he warned his trainers never to throw the towel in and will decide whether Mark Breland remains in his team when he gets back from a trip to Africa. [@ESPN]🏳 Fellow trainer Jay Deas said this at the post-fight press conference… https://t.co/Hd8cBbhZp8 reageer retweet
Wat een ongekend kutexcuus zeg. En inderdaad, de man bedreigen die - zoals een coach móet doen - op zijn gezondheid let. Lamlul.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:17 schreef Nober het volgende:
Wilder's pak was te zwaar, wil rematchMuch, much more to come from this Wilder interview. The clip I tweeted has Wilder:twitter:KevinI twitterde op maandag 24-02-2020 om 22:56:26This is my quick story from my conversation with @:BronzeBomber. I am going to add much more. But he said his outfit was too heavy and killed his legs https://t.co/vAmw4FUY2O reageer retweet
1, Saying costume was too heavy
2, He's not happy with Mark Breland
3, Will exercise rematch clause
4, Will make personnel and strategy changes on team
Wilder also expressed displeasure with the work of referee Kenny Bayless
Black History Month; dus daar zal wel wat druk op gestaan hebben om het toch aan te doen. Misschien voor hem ook wel een reminder dat het toch echt om het boksen gaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:04 schreef Atta-boy het volgende:
Dat achterlijke pak wat ie waarschijnlijk zelf aan wilde trekken ook de schuld geven
Bij het vorige gevecht was de smoes dat hij een gebroken arm had en daarom niet goed zijn rechter kon gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Aan de ene kant zijn dit drogredenen om mensen te interesseren in een derde gevecht. Aan de andere kant zal hij zelf deze drogredenen ook mentaal nodig hebben om zichzelf te motiveren voor het derde gevecht.
quote:Het Britse antidopingbureau UKAD heeft een onderzoek ingesteld naar aanleiding van beweringen van een boer, die stelt dat Tyson Fury loog over de reden van een positieve dopingtest in 2015.
Fury, de kersverse wereldkampioen in het zwaargewicht bij boksbond WBC, testte in februari 2015 samen met zijn neef en bokser Hughie Fury positief op het verboden middel nandrolon. Volgens Fury kwam dat door het eten van een niet-gecastreerd zwijn.
De boer, die zijn verhaal doet in The Mail on Sunday, beweert echter dat Fury bewust doping heeft gebruikt en dat het team van de bokser hem destijds zo'n 27.500 euro bood om te doen alsof hij het vlees zou hebben verkocht. De boer stelt het geld nooit te hebben ontvangen.
Als het UKAD meegaat in het verhaal, dat hangt Fury een schorsing van acht jaar boven het hoofd. Eind 2015 leidde de positieve test op basis van het verhaal over het zwijn tot een schorsing van 'slechts' twee jaar.
Bokspromotor Frank Warren doet het verhaal van de boer af als onzin. "Onvoorstelbaar dat mensen deze man serieus nemen. Tyson heeft hem nog nooit ontmoet. We verwachten niet dat dit iets zal opleveren. Het lijkt erop dat men iets zoekt om over te schrijven nu het voetbalseizoen stilligt."
De 31-jarige Fury werd vorige maand wereldkampioen bij de WBC door een overduidelijke overwinning op titelverdediger Deontay Wilder in Las Vegas. Hij is nog altijd ongeslagen.
https://www.nu.nl/sport-o(...)ieve-dopingtest.html
Jammer maar begrijpelijk, ik keek uit naar Chisora VS Usyk.twitter:MichaelBensonn twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 14:47:10⛔ Eddie Hearn has indicated that all three of his May shows will likely be postponed as he doesn’t believe boxing will restart until June at the earliest. Announcement on Monday for Whyte vs Povetkin (2nd), Selby vs Kambosos Jr (9th) and Usyk vs Chisora (23rd). reageer retweet
twitter:MikeCoppinger twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 19:14:31Breaking: Jarrell “Big Baby” Miller has tested positive for a performance-enhancing substance and has been pulled from July 9 fight with Jerry Forrest on ESPN, sources tell The Athletic. Miller was set to fight Anthony Joshua last year before testing positive for three PEDs reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:30 schreef Nober het volgende:
twitter:MikeCoppinger twitterde op zaterdag 27-06-2020 om 19:14:31Breaking: Jarrell “Big Baby” Miller has tested positive for a performance-enhancing substance and has been pulled from July 9 fight with Jerry Forrest on ESPN, sources tell The Athletic. Miller was set to fight Anthony Joshua last year before testing positive for three PEDs reageer retweet
Wat een megababy.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 19:30 schreef Nober het volgende:
Foto is niet helemaal zichtbaar @Danny kan jij dat fiksen?quote:
Charlo broers op dezelfde card?quote:
Oh haha Jermall en Jermellquote:
Nu is het duidelijk jaquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Foto is niet helemaal zichtbaar @:danny kan jij dat fiksen?
Nu wel duidelijk?
[ afbeelding ]
[..]
Charlo broers op dezelfde card?
Nee, kan ik niet fixen. Dit is hoe de embed wordt aangeleverd.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Foto is niet helemaal zichtbaar @:danny kan jij dat fiksen?
Nu wel duidelijk?
[ afbeelding ]
[..]
Charlo broers op dezelfde card?
Is dit zo'n huismoeder die betaald is om het cv van een prospect op te poetsen?quote:
Nee, schijnbaar vooral iemand die geen idee had tegen wat voor geweld ze in de ring zou stappen, maar met een manager die berucht is om het geen fuck geven om de gezondheid van zijn vechters. Hier wat meer achtergrond, waaronder een verhaal over een mentaal beperkte bokser die hij wel in elkaar wilde laten timmeren.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dit zo'n huismoeder die betaald is om het cv van een prospect op te poetsen?
Goed stuk,quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar vooral iemand die geen idee had tegen wat voor geweld ze in de ring zou stappen, maar met een manager die berucht is om het geen fuck geven om de gezondheid van zijn vechters. Hier wat meer achtergrond, waaronder een verhaal over een mentaal beperkte bokser die hij wel in elkaar wilde laten timmeren.
https://www.boxingscene.c(...)da-vs-adkins--150603
Jezusquote:
Ze was gewoon 5-0 met 5 (T)KO's dan kan je wel wat.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dit zo'n huismoeder die betaald is om het cv van een prospect op te poetsen?
Hele brute ko. Uit het niks ook.quote:
Toch wel het grootste gevecht voor een Nederlandse zwaargewicht in het reguliere boksen in jaren lijkt me. Zoals altijd juich ik voor Triple Dquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:15 schreef bascross het volgende:
Ricardo Snijders mag dit weekend invallen tegen Daniel Dubois. Ben benieuwd of ie blijft staan.
Die gaat ook winnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch wel het grootste gevecht voor een Nederlandse zwaargewicht in het reguliere boksen in jaren lijkt me. Zoals altijd juich ik voor Triple D
International ipv World.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 12:34 schreef Atta-boy het volgende:
Ik dacht dat Joshua de wbo hw titel had? Of is dit een interim titel oid
Ze zou mij zo een pak slaag geven.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:53 schreef Nober het volgende:
De volgende dient zich alweer aan...
[ twitter ]
[..]
Ze was gewoon 5-0 met 5 (T)KO's dan kan je wel wat.
Wellicht had ze een slechte dag, matige voorbereiding door het coronavirus, ongesteld...
Dacht al, houd het bij boksen lastig bij met al die bonden en titelsquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Jose Zepeda vs Ivan Baranchyk om de WBC Silver-titel in het superlichtgewicht gisteravond, veel kenners en boksers noemen het een van de beste gevechten die ze ooit gezien hebben, het was fe-no-me-naal
Thumbnail op YT is wat spoilerig, dus maar even een link naar het hele gevecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke eerste ronde, bedankt voor de link. 👍👍👍quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Jose Zepeda vs Ivan Baranchyk om de WBC Silver-titel in het superlichtgewicht gisteravond, veel kenners en boksers noemen het een van de beste gevechten die ze ooit gezien hebben, het was fe-no-me-naal
Thumbnail op YT is wat spoilerig, dus maar even een link naar het hele gevecht.
Beetje dubbel gevoel bij. Aan de ene kant ging het gevecht nergens over, was vooral een payday voor Wilder. Maar aan de andere kant zou het wel gewoon een vermakelijke pot zijn geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:40 schreef Chivaz het volgende:
https://theathletic.com/n(...)clusive/xuiULvmpml9n
Wilder v Fury 3 is afgeblazen.
Nou ja, en er was gewoon niet echt een geschikte datum in de VS dit jaar ivm andere sporten. Fury wil wel blijven vechten, dus dan maar in GB en volgend jaar in het voorjaar tegen Joshua.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beetje dubbel gevoel bij. Aan de ene kant ging het gevecht nergens over, was vooral een payday voor Wilder. Maar aan de andere kant zou het wel gewoon een vermakelijke pot zijn geweest.
Snap wel dat Fury de stekker eruit getrokken heeft (wat blijkbaar kan), die had sportief alles te verliezen
Persoonlijk denk ik dat Wilder mentaal geknakt is. Hij had natuurlijk een verschrikkelijk pak slaag gekregen van Fury en ik heb hem nergens meer iets zien posten op social media. Behalve iets in het Russisch toen Whyte had verloren van Povetkin.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Beetje dubbel gevoel bij. Aan de ene kant ging het gevecht nergens over, was vooral een payday voor Wilder. Maar aan de andere kant zou het wel gewoon een vermakelijke pot zijn geweest.
Snap wel dat Fury de stekker eruit getrokken heeft (wat blijkbaar kan), die had sportief alles te verliezen
Eens, ik wil Fury vs AJ zien, of Fury tegen Whyte zou ook een mooie partij zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 18:29 schreef bascross het volgende:
Mooi zo, Fury heeft hem al twee keer verslagen. Tijd voor een andere naam.
Kom maar door met AJquote:Op maandag 12 oktober 2020 19:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eens, ik wil Fury vs AJ zien, of Fury tegen Whyte zou ook een mooie partij zijn.
Of Whyte moet tegen Fury, die wacht al lang genoeg op zijn kans.quote:
Z'n kans? dan had ie niet neer moeten gaan tegen Povetkinquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Of Whyte moet tegen Fury, die wacht al lang genoeg op zijn kans.
Ik ben wel benieuwd wat Wilder gaat doen, einde carrière?
Het was een mooie KO van Povetkin, maar hij krijgt een herkansing om dat smetje recht te zetten. Whyte heeft enorm lang op een kans moeten wachten, ik vind gewoon dat hij het verdient, al zitten mensen liever te wachten op Fury vs AJ.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 00:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Z'n kans? dan had ie niet neer moeten gaan tegen PovetkinFury vs AJ is wat mij betreft de enige die er nu nog toe doet. AJ heeft z'n belts weer terug van Ruiz en Fury heeft Wilder overklast.
Volgt iemand Ruiz nog? Was dat een eendagsvlieg of zit er nog wat potentie in? tweede gevecht tegen AJ was echt beschamend![]()
Einde van de maand eerste lakmoesproef van Usyk in de zwaargewichten tegen Chisora. Ondanks dat Chisora de statistieken niet mee heeft vind ik het toch wel een leuke vechter.
Dat is boksen, teveel politiek en cherrypicking. Overigens hoop ik dat het wel eens komt, iedere match met top 10 boksers zie ik graag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 14:21 schreef Chivaz het volgende:
Whyte heeft enorm lang op een kans moeten wachten, ik vind gewoon dat hij het verdient,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:30 schreef tjoptjop het volgende:
Lomachenka - Lopez in z'n geheel. Amerikaans commentaar
https://www.dailymotion.com/video/x7ww730
Spoiler in de spoilertag uiteraardThx voor de link, ik wou er net naar op zoek gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:30 schreef tjoptjop het volgende:
Lomachenko - Lopez in z'n geheel. Amerikaans commentaar
https://www.dailymotion.com/video/x7ww730
Spoiler in de spoilertag uiteraardRematch clausule?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens in NL legaal te volgen, dan dus maar een stream opzoeken, mooi tijdstip namelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:18 schreef bascross het volgende:
Morgenavond Usyk vs Chisora. Hopelijk een topshow.
[ afbeelding ]
Dat blijft bizar. Echt alleen als Joshua op een goede Nederlandse tijd vecht (of een enkele keer WBSS)quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nergens in NL legaal te volgen, dan dus maar een stream opzoeken, mooi tijdstip namelijk.
Idd, hoe moeilijk kan het zijn voor Sky of Dazn om het ook in de rest van Europa aan te bieden? Infrastructuur is geen issue meer nu alles digitaal is. Kan me ook niet voorstellen dat de promotor dit tegenhoudt, Het zullen geen Britse aantallen zijn qua verkopen, maar alles extra is pure winst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat blijft bizar. Echt alleen als Joshua op een goede Nederlandse tijd vecht (of een enkele keer WBSS)
Mooie vraag van een journalist die David Haye aanhaalt met de vraag of Usyk wel de power heeftquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 00:07 schreef heywoodu het volgende:
Chisora met Hotel California
We gaan beginnen!
quote:Op zondag 1 november 2020 01:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
quote:Op zondag 1 november 2020 01:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]Tegen AJ en Fury maakt hij geen kans denk ik. Uiteindelijk toch wel wat te klein en te licht om die twee te verslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Parker en Whyte zijn wel gevechten die hij wint denk ik, dus ja dan blijft hij rond de 3-5e plek qua ranking waar hij nu staat.Bedankt Hans.
quote:Op zondag 1 november 2020 01:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff wat mis ik publiek bij sportevenementen![]()
Whyte is natuurlijk wel een beetje dirty, vraag me af hoe hij daarmee om zal gaan. Dat het een Loma - Salido scenario wordt zeg maar.quote:Op zondag 1 november 2020 01:09 schreef bascross het volgende:
[..]
Tegen AJ en Fury maakt hij geen kans denk ik. Uiteindelijk toch wel wat te klein en te licht om die twee te verslaan.
Parker en Whyte zijn wel gevechten die hij wint denk ik, dus ja dan blijft hij rond de 3-5e plek qua ranking waar hij nu staat.
quote:Op zondag 1 november 2020 01:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]Vooral bij teamsporten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff wat mis ik publiek bij sportevenementen
Boksen en MMA is nog wel om aan te gluren zonder publiek.
Het is wel te doen natuurlijk, maar publiek geeft net dat beetje meer. Zeker de Engelsenquote:Op zondag 1 november 2020 01:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Vooral bij teamsporten.
Boksen en MMA is nog wel om aan te gluren zonder publiek.
Filmpje niet gezien, maar we hadden al het te zware korset, de bokshandschoenen van Fury en het gespikede waterquote:Op zondag 1 november 2020 23:20 schreef Chivaz het volgende:
Fijne vent die Wilder, Breland ontslagen en dan nog zo’n trap na.
Dat komt allemaal samen in dit filmpje, en nu word de schuld ook nog eens gelegd bij Mark Breland. Ergens hoop ik nu dat hij echt iets oploopt in de ring.quote:Op maandag 2 november 2020 00:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Filmpje niet gezien, maar we hadden al het te zware korset, de bokshandschoenen van Fury en het gespikede water
Toch even gekeken. Wat een slechte verliezer met z'n 'disloyal' trainerquote:Op maandag 2 november 2020 05:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat komt allemaal samen in dit filmpje, en nu word de schuld ook nog eens gelegd bij Mark Breland. Ergens hoop ik nu dat hij echt iets oploopt in de ring.
Ik denk het wel, daarom heeft hij het contract laten verlopen en kan hij nu veilig roepen dat Fury een lafaard is. Een 3e gevecht komt er definitief niet en Wilder denkt dat hij zijn eer op deze manier heeft weten te redden.quote:Op maandag 2 november 2020 14:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Toch even gekeken. Wat een slechte verliezer met z'n 'disloyal' trainervraag me bijna af of hij het gevecht wel eens heeft terug gekeken.
Dan liever Chisora die gewoon lekker hamburgers eet met Usyk na de potquote:Op maandag 2 november 2020 19:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk het wel, daarom heeft hij het contract laten verlopen en kan hij nu veilig roepen dat Fury een lafaard is. Een 3e gevecht komt er definitief niet en Wilder denkt dat hij zijn eer op deze manier heeft weten te redden.
Inderdaad veel beter dan die dwaas Wilder.quote:Op maandag 2 november 2020 21:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan liever Chisora die gewoon lekker hamburgers eet met Usyk na de pot
We hebben minder divisies nodig, niet meer.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:31 schreef heywoodu het volgende:
De WBC heeft een nieuwe gewichtsklasse geïntroduceerd tussen cruisergewicht en zwaargewicht...bridgerweight!!
Moeten we dat in Nederland nou bruggewicht gaan noemen ofzo?
Perfect voor Wilder qua gewicht, maar die lijkt er weinig zin in te hebben.
https://www.boxingscene.c(...)le-i-decline--153350
Mwah, in de bovenste regionen van de gewichten denk ik niet dat er minder nodig zijn, maar nog een extra lijkt me inderdaad vrij overbodig.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We hebben minder divisies nodig, niet meer.
Minder gewichtsklassen zorgt voor meer grote gevechten, althans dat hoop ik dan.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, in de bovenste regionen van de gewichten denk ik niet dat er minder nodig zijn, maar nog een extra lijkt me inderdaad vrij overbodig.
Dat vraag ik me af. Dan krijg je ook gewoon grotere onderlinge verschillen, het maakt nogal een verschil of iemand 6kg zwaarder is op 75kg of 6kg zwaarder is op 120kgquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Minder gewichtsklassen zorgt voor meer grote gevechten, althans dat hoop ik dan.
Dat maakt zeker verschil, maar het komt dan meer aan op de skills van de lichtere persoon om alsnog succesvol te zijn. Bovendien zie ik liever wat meer gevechten tussen elite boksers dan al die cherrypicks. Minder gewichtsklassen bied dan gewoon meer mogelijkheden.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Dan krijg je ook gewoon grotere onderlinge verschillen, het maakt nogal een verschil of iemand 6kg zwaarder is op 75kg of 6kg zwaarder is op 120kg
quote:Het is eigenlijk geen echte wedstrijd; het is een zogenoemde exhibition fight, een demonstratiepartij dus. Er is geen jury en Tyson en Jones vechten met grotere handschoenen dan bij een echte boksmatch. Wanneer de scheidsrechter een druppel bloed bij een van de boksers ontdekt, stopt hij de wedstrijd onmiddellijk. Dan hebben we het nog niet eens gehad over de definitieve koude douche voor iedereen die van topsport houdt: na afloop van de ‘wedstrijd’ wordt er geen winnaar aangewezen.
Wie? Dubois of Joyce?quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:38 schreef heywoodu het volgende:
Daar heb ik veel zin in![]()
De eerste en enige bokser die ik al vanaf zijn eerste profgevecht volg
Dubois bedoel ik.quote:
quote:The Church House is the home of the headquarters of the Church of England, occupying the south end of Dean's Yard next to Westminster Abbey in London. Besides providing administrative offices for the Church Commissioners, the Archbishops' Council and the Church of England Pensions Board, and a chamber for the General Synod, the building also provided a meeting place for the Parliament of the United Kingdom during World War II, and for some of the organs of the newly formed United Nations afterwards. It has more recently been the venue for several notable public enquiries.
Volgens mij hoef je alleen een account aan te maken op de website, je hoeft geen abonnement te hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:21 schreef tjoptjop het volgende:
Het potje zelf boeit me eigenlijk vrij weinig (gepensioneerde exhibition match) maar Tyson vs RJJ is voor abo's van het AD te zien op hun site https://www.ad.nl/vechtsp(...)-in-de-app~a0ef253b/
Is dat iets nieuws? dat kranten de rechten van zoiets hebben
Oh ik zie het, staat er zelfs bij. Stomquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:53 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je alleen een account aan te maken op de website, je hoeft geen abonnement te hebben.
Tja, dat kun je de commentator niet kwalijk nemen, volgens mij zijn ze verplicht om dat te doenquote:Op zondag 29 november 2020 00:12 schreef tjoptjop het volgende:
Ik houd van Engelse coaches![]()
Kansloos commentaar die zich verexcuseerd voor taalgebruik
Benieuwd naar de officiële scorecard.quote:Op zondag 29 november 2020 00:24 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb het 76-76 na acht ronden, het gaat behoorlijk gelijk op
Zijn oog zat gewoon te dicht, hij kon er niks meer mee. Erg jammer, maar het heeft weinig zin om je naar de tyfus te laten slaan als je zelf gewoon niks meer kunt.quote:Op zondag 29 november 2020 00:30 schreef tjoptjop het volgende:
Hmmm... gebeurde ook net toen ik even wegkeek. Bij de herhaling.... wut?
Zag het net pas goed, flink ei iddquote:Op zondag 29 november 2020 00:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn oog zat gewoon te dicht, hij kon er niks meer mee. Erg jammer, maar het heeft weinig zin om je naar de tyfus te laten slaan als je zelf gewoon niks meer kunt.
https://www.boxingscene.c(...)e-eye-socket--153791quote:Daniel Dubois suffered two fractures to his left eye socket when losing his triple heavyweight title fights to Joe Joyce last Saturday.
Dubois took a knee in the tenth round of the fight for the British, Commonwealth and European titles after taking a left jab directly on the eye, which was swollen shut.
It has now been revealed that he suffered “left medial and orbital floor fractures”, as well as retinal bleeding, which could have been career ending if the fight had continued.
Dubois’s promoters, Queensberry, released part of his notes by oculoplastic surgeon Vickie Lee who treated Dubois this week.
A decision on surgery has not yet been taken as doctors want to see if the injuries will heal without intervention.
The section of her notes say: “I have explained to Mr Dubois that it was fortunate that the fight was stopped when he sustained the fracture, otherwise there was a risk that further trauma could have caused more orbital tissues and the extra ocular muscles, that move the eyeball, to be entrapped into the fracture fragments and cause potentially career ending double vision.
“When the periocular swelling settles there is a risk of him developing enopthalmos (backward displacement of the eyeball due to the enlarged orbital space caused by the fracture). Orbital fracture surgery can be undertaken to address the volume change.”
Vitreoretinal Specialist Rahila Zakir also diagnosed extensive retinal haemorrhaging.
A statement from Queensberry Promotions said: “We will continue to work with Daniel’s team and his medical staff to ensure a successful rehabilitation. We thank the medical team for their diligent work thus far.”
1,2 miljoen a $49quote:Op zondag 22 november 2020 21:02 schreef northernlight81 het volgende:
Die hele comeback van Mike Tyson slaat echt nergens opik kan me niet voorstellen dat ze hiervan veel ppv's gaan verkopen.
https://panorama.nl/artik(...)-beestachtige-bokser
[..]
Tyson and Jones Jr’s PPV buys were likely helped by the card’s contest between YouTuber Jake Paul.quote:Op zondag 6 december 2020 07:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
1,2 miljoen a $49![]()
https://www.independent.c(...)umbers-b1765845.html
quote:Op zondag 6 december 2020 07:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
1,2 miljoen a $49![]()
https://www.independent.c(...)umbers-b1765845.html
Dat is aardig wat je verwachtquote:
Ik zit niet zo in dat Youtube wereldje, maar is die gast z'n publiekstrekker dan?quote:Tyson and Jones Jr’s PPV buys were likely helped by the card’s contest between YouTuber Jake Paul.
Heb al gehoord over een mogelijkheid dat we Paul vs McGregor krijgen.
Nou, Mayweather dusquote:Op zondag 6 december 2020 09:51 schreef Nober het volgende:
Heb al gehoord over een mogelijkheid dat we Paul vs McGregor krijgen.
https://www.theguardian.c(...)ght-february-youtubequote:Floyd Mayweather will return to the ring in February to fight YouTube personality Logan Paul.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:04 schreef Nober het volgende:
'Zwarte ko slaan is racistisch'
[ twitter ]
Hopelijk wint Joshua vanavond, anders is het racistisch.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:04 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
RTL7 liet normaal gesproken alle gevechten van Joshua zien, maar het geld is op denk ik.quote:
En ze is nog serieus ook.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:04 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Wel een tegenvaller dit. Met oog op een eventuele Joshua vs Fury was het wel een goede geweest om uit te zenden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:42 schreef bascross het volgende:
[..]
RTL7 liet normaal gesproken alle gevechten van Joshua zien, maar het geld is op denk ik.
Ja, kraakstromen in het Engels googlenquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wel een tegenvaller dit. Met oog op een eventuele Joshua vs Fury was het wel een goede geweest om uit te zenden.
Ergens een livestream?
Tegen wandelende berg Mariusz Wachquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
De enige die binnen enkele dagen beschikbaar was denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
Wat voor can hebben ze tevoorschijn getoverd uit Polen
Die zit alleen in de studio, boeiend.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:18 schreef Nober het volgende:
Dazn heeft ook al een vrouwelijke commentator. Wat een kutzooi.
Oh gelukkig, hopelijk ook geen Snoop Dogg of, aangezien we in Engeland zijn, Ali G voor de 'humor'.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zit alleen in de studio, boeiend.
Gewoon 50 meter van de ring hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zit alleen in de studio, boeiend.
Stel je voor dat de aandacht heel even níet naar jou gaat als je ergens...nou ja, loopt.quote:
ZIEDEND zijn ze.quote:Op zondag 13 december 2020 00:01 schreef heywoodu het volgende:
Kap toch met die 'ik ben boos op je!' acts