Zover ik weet is een grindbak redelijk hoofdpijn voor de monteurs toch? Grind zit overal, bodemplaat luchtgeleiders kapot, zijwaartse krachten op ophanging en stuurinrichting, opspringend grind schade, etcquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Jij post ook alleen maar onzin he. Een "normale spin" kan net zo goed schade aan richten. De auto's zijn gelukkig vrij degelijk. Het enige probleem is uit de grind bak komen, wat lastig kan zijn.
Je kan zelf op de limiet rijden met een volle tank en low engine mode.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:06 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk niet een heel rondje op de limiet rijden, omdat de competitie dan exact kan zien waar je wat doet en waar je sneller dan zij bent.
Want?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:47 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Niet als dat in de grindbak eindigt met potentiële schade. Spin is niet erg, spin en in de grindbak wel.
Dat is in strijd met de analyses van o.a. Ben en Gary Anderson die stelt dat in de bochten de Red Bull als op rails rijdt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:09 schreef mikieu het volgende:
Ze proberen gewoon die bochten te hard te nemen met te weinig downforce. De voorkant kan dat al heel goed hebben maar achter nog niet; de balans klopt dan nog niet. De vleugel staat nog steeds vlak, dus daarmee de boel oplossen lukt nog.
Die in het grind was dom, band op de natte curb.
Heb nog nooit een trein zien spinnen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is in strijd met de analyses van o.a. Ben en Gary Anderson die stelt dat in de bochten de Red Bull als op rails rijdt.
Sowieso maakten Vettel en Bottas dezelfde fout in dezelfde bocht.
meeste nieuwe onderdelen hebben ze maar 1 stuk van, als het dan kapot gaat voor het goed getest is toch wel zondequote:Op donderdag 27 februari 2020 13:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want?
Morgen moeten ze voor de race aantreden?
Maar hij is op eigen kracht er ook weer uitgekomenquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stond Max nou in de grindbak?
Knappe jongen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar hij is op eigen kracht er ook weer uitgekomen
Ben Anderson gisteren:quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:18 schreef mikieu het volgende:
[..]
Heb nog nooit een trein zien spinnen.
En Gary Anderson vorige week:quote:"The Red Bull-Honda was arguably the standout car. Max Verstappen was braking insanely late for this section, noticeably later even than Valtteri Bottas in the Mercedes, and could pick up the throttle earlier than anyone else at the apex of 7. The most impressive thing was the car seemingly gave Max absolutely no trouble, lap after lap it looked like it was on rails. However, it also looked as though it was arriving at reduced speed compared to the other top cars, so perhaps is running in a detuned state engine-wise for now, which would also help explain why he was so late on the brakes and early back on the throttle."
Dus de beste in snelle bochten en iets minder in de langzame bochten.quote:The Red Bull is mighty through this section. Where the others are conscious of having to keep an eye on the front end there, Max Verstappen and Alex Albon can just nail it.
Going around the rest of the circuit, the story is very similar. The fast, blind Turn 9 Campsa right-hander is a confidence corner. You need to know you have the front end to make sure you don’t run wide and the drivers in the fast cars have that. The others are just that little bit more cautious on entry. Again, the Red Bull looks very good here.
In Turn 10, 12 and 13, which are all a little slower, the Red Bull doesn’t have quite as good a front end but all the others are more or less the same as in other parts of the circuit.
Nadat zijn auto met een bergingswagen naar de pitts is gebracht.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar hij is op eigen kracht er ook weer uitgekomen
"Was ist das hier für Scheiße!"quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:48 schreef Newone82 het volgende:
Toto is boos aan het bellen met de motorafdeling.
ze hebben aardig wat aanpassingen gedaan qua temperatuur meen ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:48 schreef Newone82 het volgende:
Toto is boos aan het bellen met de motorafdeling.
Dit kan niet meer fout.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ben Anderson gisteren:
[..]
En Gary Anderson vorige week:
[..]
Dus de beste in snelle bochten en iets minder in de langzame bochten.
als Red Bull en/of Ferrari er niet meteen dichtbij zitten wordt het ook na de zomerstop moeilijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:02 schreef Newone82 het volgende:
Zou mooi zijn.
Mercedes duidelijk de snelste, maar onbetrouwbaar in begin van het seizoen. En dan Red Bull na zomerstop dichterbij komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |