https://streamable.com/jwpebquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:56 schreef chufi het volgende:
Max stopt de training met een Red Flag 5 min voor het einde
Kvyat ook. Beide stonden stil een bocht van elkaar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:56 schreef chufi het volgende:
Max stopt de training met een Red Flag 5 min voor het einde
Als je hier alleen maar iets mag roepen als je precies weet wat er gebeurt en waarom het gebeurt, wordt dit topic vrij stil, denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Alles duidt erop dat jij graag doet voorkomen dat je het allemaal wel weet maar wees gewoon eens eerlijk. Je hebt evenmin ook maar enig benul.
Geen peut meerquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
https://streamable.com/jwpeb
Stuk
Geelquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:41 schreef nils7 het volgende:
Met welke band heeft Max z’n snelste tijd gereden.
Heb twee lijstjes gezien die allebei tegenstrijdig waren.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haha nee hoor.
Maar met Stroll ga je ook in een redelijke auto geen bijzondere resultaten halen. Misschien dat Perez er dit jaar weer een keer een podium uitperst.
C3.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:41 schreef nils7 het volgende:
Met welke band heeft Max z’n snelste tijd gereden.
Heb twee lijstjes gezien die allebei tegenstrijdig waren.
Haha hier moest ik wel om lachen.quote:Kleine veranderingen proberen
Na afloop van de testdag stond Verstappen de pers te woord en vertelde hij onder andere aan GPToday.net: "We zijn nog niet echt bezig geweest om stappen te maken. We proberen vooral veel rondjes te rijden, wat kleine veranderingen door te voeren en te kijken wat goed of slecht is. Dat is voor nu het belangrijkste."
Op de vraag van Ziggo-pitreporter Jack Plooij waarom Verstappen de hele tijd stints rijdt van 5 en 10 ronden antwoordde de 22-jarige coureur: "We rijden de hele tijd 2 snelle rondjes met een cool down ertussen en daarna een lange run. Die rijden we achter elkaar, door de pits, even snel wat vleugel veranderen en door. Dat is ook de manier waarop wij altijd willen testen."
Aan het einde van de dag spinde de Nederlander, wat zorgde voor een rode vlag met slechts enkele minuten te gaan. Wat gebeurde er? Verstappen: "Ik spinde en weet niet precies wat er gebeurde. Die spin was niet mijn fout, laten we het daarop houden."
Vrijwel tegelijkertijd stopte ook Daniil Kvyat. Het lijkt erop dat AlphaTauri en Red Bull Racing vandaag hetzelfde programma af wilde werken. Mogelijk stopten beide auto's tegelijk omdat er werd gekeken hoe ver de RB16 en AT01 door konden rijden tot de benzine op was, dit gebeurt namelijk vaker tijdens het testen. Kvyat viel stil in bocht 9, Max Verstappen in bocht 10.
https://www.gptoday.net/n(...)niet-wat-er-gebeurde
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 26-02-2020 om 20:24:00Morgenochtend schuif ik aan bij de Engelse commentaroren in Barcelona voor n uurtje. Te volgens via F1ProTv. Hoe laat precies volgt later reageer retweet
Gelukkig hoeft hij niet te zeggen hoeveel rondjes er nog gereden moeten wordenquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:21 schreef hole1988 het volgende:
Topshow.twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 26-02-2020 om 20:24:00Morgenochtend schuif ik aan bij de Engelse commentaroren in Barcelona voor n uurtje. Te volgens via F1ProTv. Hoe laat precies volgt later reageer retweet
Ze zien de beelden ongeveer simultaan met ons hč. Die kamertjes waar ze in zitten hebben soms niet eens zicht op het circuit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:03 schreef chufi het volgende:
Vaak loopt zn commentaar wat achter op de beelden op TV, misschien kijkt ie online via een app ...
Krijgt hij bijles?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:21 schreef hole1988 het volgende:
Topshow.twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 26-02-2020 om 20:24:00Morgenochtend schuif ik aan bij de Engelse commentaroren in Barcelona voor n uurtje. Te volgens via F1ProTv. Hoe laat precies volgt later reageer retweet
Ideale omstandigheden voor het coronavirus heb ik begrepen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 27-02-2020 om 09:56:23vanaf 10.15 uur schijf ik aan bij oa @wbuxtonofficial in de comm positie in Barcelona bij F1 TV live te volgens via de F1TV pro app reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |