Hij zong de hoogste gedeeltes nu al een aantal keer niet zag ikquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Inderdaad..
Hij zei ook zelf dat hij dit niet een paar keer achterelkaar kan zingen
Ik welquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ‘m nooit in het echhie gezien.
Huh, was hij niet bij EiC? ik ben het alweer vergeten wie er allemaal wasquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ‘m nooit in het echhie gezien.
quote:
Volgens mij wel ja!quote:
Nee daar was hij niet. Wel bij LEPquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:34 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Huh, was hij niet bij EiC? ik ben het alweer vergeten wie er allemaal wasWeet nog wel dat jullie zo excited waren voor hem
twitter:elainovision twitterde op zaterdag 22-02-2020 om 20:33:24Victor's on his way, to find that high note #melfest https://t.co/REVyuU3t74 reageer retweet
Geen idee, maar ik zou wel graag met een schaar in de buurt van die gast staan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:36 schreef lashatumbai het volgende:
Dit gaat echt wel door wellicht hoor. Dit vinden veel mensen leuk lijkt me toch?
Ik zou er niet alleen mee staanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou wel graag met een schaar in de buurt van die gast staan.
quote:
Zweden is rijk. Hebben geen ad-breaks nodigquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:39 schreef Cirilico het volgende:
Wat gaat die show vlot zeg. Hoe duren andere shows 5 uur voor 2 nummers dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |