abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191617953
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja diep triest

Melk en suiker ??
[..]

Dat doet men vast niet express,
Uhu, vast een complot
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191618123
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:10 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja wat hier niet het geval is
Misschien is hij zelf in zijn jeugd bepoteld.
pi_191618249
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 17:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Uhu, vast een complot
Nee, geen complot, maar beleid.
De Amerikaanse overheid zit er niet mee dat criminelen elkaar doodmeppen in de bajes voor de lower class. Bij voorlichtingsprogramma's op middelbare scholen zetten ze zelfs bajesklanten in die grafisch komen vertellen wat ze zoal met je zouden doen, mocht je met hen opgesloten raken. En dat varieert dan van anaal verkrachten tot doodslaan.

Voor criminelen van de betere stand hebben ze dan weer de white collar prison.

Ook in deze zin mag Amerika zich niet tot de beschaafde landen rekenen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_191618292
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:00 schreef OllieA het volgende:

[..]

De Amerikaanse overheid zit er niet mee dat criminelen elkaar doodmeppen in de bajes voor de lower class. Bij voorlichtingsprogramma's op middelbare scholen zetten ze zelfs bajesklanten in die grafisch komen vertellen wat ze zoal met je zouden doen, mocht je met hen opgesloten raken. En dat varieert dan van anaal verkrachten tot doodslaan.

Dat blijkt maar weer ja. Had hier geen weet van. Wel dat het gebeurt uiteraard maar niet dat het aangemoedigd wordt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 21 februari 2020 @ 18:11:52 #80
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191618466
quote:

[..]

Dan moet ge gewoon niet je zeepje laten vallen onder de douche
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 21 februari 2020 @ 18:22:47 #81
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_191618601
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Ach ja, iemand die de vingers van een bejaarde 1 voor 1 heeft gebroken om haar pincode eruit te martelen die dan in de gevangenis een man moreel de maat gaat nemen die een 14-jarige in de tieten heeft geknepen.

Zullen we dat soort self serving gevangenislogica maar in de gevangenis laten?
Zo zie je maar dat zelf zulke lui hun leven nog kunnen beteren.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_191618645
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dan moet ge gewoon niet je zeepje laten vallen onder de douche
Ik blijf me erover verwonderen dat jij 60+ bent.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_191618649
quote:

[..]

Je kijkt teveel tv. Ik weet welk programma je het over hebt die heb ik ook gezien. Beyond scared straight heet het.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 18:34:53 #84
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191618725
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:26 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik blijf me erover verwonderen dat jij 60+ bent.
Die zin er wel meer
Ik voel me ook geen 66
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_191618874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:27 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Je kijkt teveel tv. Ik weet welk programma je het over hebt die heb ik ook gezien. Beyond scared straight heet het.
Ik heb het niet over een tv-serie, maar over de documentaire waar die tv-serie door is geïnspireerd: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Scared_Straight!

Overigens had ik het in zoverre mis dat zo'n Scared Straight programma niet bij middelbare scholen langs ging, maar in de bajes bij jonge gedetineerden werd uitgevoerd.

Neemt niet weg dat men van overheidswege dus liep uit te venten hoe erg hun eigen strafsysteem is.

Het bleek overigens niet het gewenste resultaat te behalen:
quote:
A meta-analysis of the results of a number of Scared Straight and similar programs found that they actively increased crime rates and lead to higher re-offense rates compared to control groups that did not receive the intervention. The cause of the increase in crime is not clear.[9] The UK College of Policing agrees that there is "very strong quality" evidence that Scared Straight programs cause an increase in crime.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_191619030
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:49 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een tv-serie, maar over de documentaire waar die tv-serie door is geïnspireerd: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Scared_Straight!

Overigens had ik het in zoverre mis dat zo'n Scared Straight programma niet bij middelbare scholen langs ging, maar in de bajes bij jonge gedetineerden werd uitgevoerd.

Neemt niet weg dat men van overheidswege dus liep uit te venten hoe erg hun eigen strafsysteem is.

Het bleek overigens niet het gewenste resultaat te behalen:
[..]

Het zou best kunnen dat dit op sommige scholen voorlichting is/was maar het is niet standaard. Heb er nog nooit over gehoord. Maar het zou me niks verbazen als het in Texas is ofzo daar hebben ze wel meer vreemde ideeen. Onthouding bijvoorbeeld als seksuele voorlichting. Seks is slecht enz. Met als resultaat hoogste aantal tienerzwangerschappen in de VS.
Land of the free. Home of the brave.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')