abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 maart 2020 @ 10:52:49 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191843465
Jaaa, weer de puppy-cam! *O* O+
***
  donderdag 5 maart 2020 @ 11:25:56 #52
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_191844005
Zo fijn en leuk, puppies kijken! 😍
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_191844107
Oh leuk! Het is bijna zover!!
Spannend.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 maart 2020 @ 12:00:50 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_191844593
Het gaat zo snel, bijna kleine koekjes :o
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_191845584
F5 f5 f5!! *O*
pi_191850244
Jullie zijn nog wel wat vroeg om nu al te f5'en hoor :+

Als ik moet gokken zeg ik morgenavond/nacht. Of zaterdag ergens. Ze is al wel ietsje meer aan het likken aan haar onderkant vandaag, maar tegen de tijd dat de voorbereidingen echt beginnen zie je meestal wel duidelijke tekenen zoals piepen, onrustig, steeds naar buiten lopen, veel graven, etc. Dat doet ze allemaal nog niet nu, nog even geduld dus :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_191850472
Wat doen jullie dan voor de hond als ze gaat bevallen? Je kunt tenslotte geen ruggenprik geven of even het bad aanzetten. :+
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:00:47 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191851335
*proest
Ik moest even denken aan die gynaecologe in Grey's anatomy die zweert bij masturberen tijdens weeën als pijnbestrijding. :D _O- :@
***
pi_191851561
Cookie <3
Spannend Miss_Isis
pi_191852145
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:00 schreef BE het volgende:
*proest
Ik moest even denken aan die gynaecologe in Grey's anatomy die zweert bij masturberen tijdens weeën als pijnbestrijding. :D _O- :@
Doggystyle. :D
pi_191852744
Megasnel gegaan deze keer!
pi_191853233
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:07 schreef vencodark het volgende:
Wat doen jullie dan voor de hond als ze gaat bevallen? Je kunt tenslotte geen ruggenprik geven of even het bad aanzetten. :+
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:00 schreef BE het volgende:
*proest
Ik moest even denken aan die gynaecologe in Grey's anatomy die zweert bij masturberen tijdens weeën als pijnbestrijding. :D _O- :@
Ehhh, nou dat doen we dus in elk geval niet... :+

Eigenlijk doen we gewoon niets, en laten we haar zelf haar ding doen. Dat werkt het beste, niet teveel polonaise aan d'r lijf en vooral voldoende rust. De weeën vangt ze op zoals het haar uitkomt; graven in de tuin, rondlopen, liggen op de bank, 10.000 keer naar buiten om te poepen, etc. En als de echte uitdrijving gaat beginnen houden we het zo rustig mogelijk. De kinderen mogen er dus niet bij zijn, en de andere honden en de katten mogen er alleen bij als ze niet irritant aanwezig zijn. Zelfs mijn man is er niet bij, eigenlijk heb ik het tot nu toe steeds alleen gedaan.

Ennn... de cam staat inmiddels aan! Momenteel nog weinig op te zien, behalve één van de poezen die de boel zit te verstieren :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_191853359
Haha die katten het achter elkaar aan _O- en ik spotte heel even een Lily hoofd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191853722
Ben zo benieuwd naar de puppies. O+
Als ze nou gewoon tussen 22:00 en 23:00 gaat bevallen kan ik mooi meekijken tijdens mijn pauze op werk. :+
pi_191856086
Puppycam *O* *O* O+ O+

Poes O+
pi_191856527
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:19 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]


[..]

Ehhh, nou dat doen we dus in elk geval niet... :+

Eigenlijk doen we gewoon niets, en laten we haar zelf haar ding doen. Dat werkt het beste, niet teveel polonaise aan d'r lijf en vooral voldoende rust. De weeën vangt ze op zoals het haar uitkomt; graven in de tuin, rondlopen, liggen op de bank, 10.000 keer naar buiten om te poepen, etc. En als de echte uitdrijving gaat beginnen houden we het zo rustig mogelijk. De kinderen mogen er dus niet bij zijn, en de andere honden en de katten mogen er alleen bij als ze niet irritant aanwezig zijn. Zelfs mijn man is er niet bij, eigenlijk heb ik het tot nu toe steeds alleen gedaan.

Ennn... de cam staat inmiddels aan! Momenteel nog weinig op te zien, behalve één van de poezen die de boel zit te verstieren :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ga ik alsnog de eerste zijn :D Zit hier bij een zeer ongelukkige poes die overal plasjes vruchtwater heeft achtergelaten.
Maar eens kijken wat deze dame wil: gezelschap of juist solo baren.

Gelukkig nu dus ook puppycam om naar te kijken O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191856804
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Volgens mij ga ik alsnog de eerste zijn :D Zit hier bij een zeer ongelukkige poes die overal plasjes vruchtwater heeft achtergelaten.
Maar eens kijken wat deze dame wil: gezelschap of juist solo baren.

Gelukkig nu dus ook puppycam om naar te kijken O+
Ja dan gaat ze Cookie vast inhalen! :o Hier is nog geen vruchtwater gespot, valt allemaal nog mee. Maar ik heb wel het gevoel dat we heel voorzichtig de goede kant op gaan...

Cookie wordt langzaam een klein beetje onrustiger dan normaal nu, ze is wat pieperig, trok net de bank overhoop (ze ging graven in de kussens), en blijft iets minder relaxed liggen dan normaal. En dat is een beetje lastig. Want ze is nog lang niet zo ver dat ik denk: er gebeurt echt serieus iets nu, maar wel zo ver dat ik denk: waaaaarom moet dit nu net 's avonds laat gebeuren, want ik wil zo naar bed en niet continue wakker liggen en denken hoe het nu met d'r gaat :') Ik ben zo goed als zeker dat puppy's pas op z'n vroegst morgen(avond/nacht) tevoorschijn zullen komen en ik verwacht dat het dan een lange nacht zal worden. Dus ik wil vannacht eigenlijk gewoon kunnen slapen, en dat zou ook makkelijk moeten kunnen qua timing. Maar goed...

Ik denk dat ik haar vanavond maar voor alle zekerheid in de werpkist laat slapen, dan kan ik met de camera een oogje in het zeil houden als ik 's nachts wakker wordt. Hopelijk is ze het daar zelf ook mee eens en gaat ze niet blaffen uit protest als ze niet bij Nori en Lily mag slapen. En het zou ook fijn zijn als ze zich niet afreageert op de dekens in de werpkist en alles niet overhoop graaft. Duimen maar.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_191856903
Sterkte! Ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben :P

En kan meekijken met de cam voor morele steun of een vermanend woord bij teveel slopen, als ik hier toch een halve nacht zit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191856905
Succes vannacht voor jullie allemaal.
Kan mij wel voorstellen dat je toch een beetje twijfelt dan. :)
pi_191856975
Nu is ze nadat ze even buiten is geweest weer gewoon rustig dus het zal allemaal wel meevallen. Maar ze gaat voor mijn gemoedsrust toch maar in de kist slapen. Hopelijk is ze het daar zelf ook mee eens want ze heeft nogal eens een eigen willetje in dit soort dingen... :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_191857050
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:58 schreef Miss_Isis het volgende:
Nu is ze nadat ze even buiten is geweest weer gewoon rustig dus het zal allemaal wel meevallen. Maar ze gaat voor mijn gemoedsrust toch maar in de kist slapen. Hopelijk is ze het daar zelf ook mee eens want ze heeft nogal eens een eigen willetje in dit soort dingen... :')
Hormonaal wijf O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191858113
Beat ya 8-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191859625
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 00:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beat ya 8-)
Ik las het ja, gefeliciteerd met je mooie tweeling! :D

Hier zitten we eigenlijk volledig op schema. De nacht was voor zover ik kon zien een beetje onrustig, ze heeft wat gegraven in de werpkist zag ik en ze is niet lekker op één plek blijven liggen zag ik op de camera. Om 6.50 blafte ze zachtjes omdat ze naar buiten moest dus ben ik gauw opgestaan om haar er uit te laten. Ze heeft inmiddels al twee keer gepoept en een groot gat gegraven buiten, en ligt nu naast me te hijgen op de bank. Allemaal volledig volgens verwachting :)

Ze heeft overigens tussendoor nog wel een dubbele portie voer gegeten, maar ja, het is natuurlijk wel een Labrador. Als die niet meer eten zijn ze dood ;)

Lily is ondertussen even uitbesteed naar het andere huis, de kinderen worden zometeen voor de ochtend naar school/peuterspeelzaal gebracht door hun vader, en Nori en Cookie en ik doen het rustig aan hier binnen. Maar wachten op wat komen gaat. Het kan nog wel uuuuuuren duren (helaas), zeker zolang er nog geen vochtverlies is, dus ik maak me op voor een lange dag/nacht.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 07:26:31 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191859654
Succes Miss_Isis! *O*
***
  Spellchecker vrijdag 6 maart 2020 @ 07:28:09 #75
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')