SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Ook in moeilijke tijden.
Lolquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
GA EENS OP EN NEER SPRINGEN OP EEN LANDMIJN
Yup, wel minder erg als gisternacht maar toch....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mini weer in actie geweest ?
Ik leef, dus ik besta.quote:
Ellende, waar komt die onrust toch vandaan. Nog steeds die tandje issue ?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, wel minder erg als gisternacht maar toch....
Ik ben blij dat jij bestaatquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik leef, dus ik besta.
Vanavond zuipen
Nou dankjequote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben blij dat jij bestaat
Ik ook. Teamborrel![]()
Zuipen tot je kruiptquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou dankje
Oh nice, ik carnaval
Geen idee. Nachtmerries? Misschien mist hij ons in zijn bedje?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ellende, waar komt die onrust toch vandaan. Nog steeds die tandje issue ?
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:44 schreef puzziepie het volgende:
Goedemorgen ...mensen van het goede leven
Puzzieprettyquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:44 schreef puzziepie het volgende:
Goedemorgen ...mensen van het goede leven
Hmm krijgt ie veel suikers binnen als in snoep / zoetigheid op brood bijv ?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee. Nachtmerries? Misschien mist hij ons in zijn bedje?
Maar ook in ons bed is hij lang niet altijd even rustig.
Hij is overigens altijd wel heel actief geweest maar wordt de laatste tijd nog VEEEEEEEEEEEEEL actiever. Misschien heeft het daar ook wel mee te maken.
Gibsiequote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Puzziepretty![]()
[..]
Hmm krijgt ie veel suikers binnen als in snoep / zoetigheid op brood bijv ?
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Puzziepretty![]()
[..]
Hmm krijgt ie veel suikers binnen als in snoep / zoetigheid op brood bijv ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |