abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:14:20 #1
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191608029
Help mensen,

Wij hebben al 3-4 jaren een abonnement voor internet en bellen bij tele2.
Het bellen bestaat onder andere uit een flatrate voor huisaansluitingen van particulieren IN Nederland en Duitsland.
Onze rekeningen zijn al jaren maandelijks rond de 47 euro. Daar zit maximaal een euro verschil in.
Nu krijg ik de rekening en opeens zijn het 70 euro meer. IK log in n zie dat er bedragen staan bij alle Nederlandse nummers, nummers waar ik al die jaren dus mee gebeld heb en nooit voor heb hoeven betalen, want dat zat in het abonnement.
Ik probeer hen daarover te bereiken en word door een virtuele assistent mooi aan het lijntje gehouden. Dan vraag ik voor een persoon en ik krijg een persoonlijke chat, maar ook die blijkt een virtuele assistent te zijn. Na heel slim vragen krijg ik een telefoonnummer (staat erbij moet je betalen) in Amsterdam (want 020) dat ik vanaf 9.00 kan bellen. Geprobeerd erachter te komen tot hoe laat ik kan bellen, maar ik krijg alleen gedraai en gekonkel. Zoals ... is het goed dat ik noteer voor de collega dat er een onduidelijkheid is met de factuur. Neen, er is geen onduidelijkheid, er is een fout !! Maar het hele virtueel assistent systeem is er op geaakt om je moedeloos te maken, dus daar krijg je dan weer als antwoord op, gaat het o een vaste of een mobiele aansluiting. Je zit dus in een lus.
IK ga weer in onze gegevens en zie een hele rij facturen allen rond de 47 euro. Bij de laaste zie ik dat alles duurder wordt en dus ook onze abonnementen, en wel met 2,7 %
En nu ga ik dus van 47 naar 120 plus euro.
Het ziet ernaar uit dat wij via een ander abonnement worden afgerekend. Er bestaan 2 belabonnmenten voor vaste aansluiting, ons flatrate voor 17,50 en een ander voor mind er geld maar daarbij word er per gesprek en per minuut afgerekend. Wij hebben dus flatrate en worden per minuut afgerekend.

Wie heeft dit ook meegemaakt bi Tele2?
Heb je het kunnen oplossen? Hoe? Nog tips waar ik met problemen terecht kan als Tele2 het niet corrigeert?

En iedereen die bij Tele2 zit, let dus even extra goed op akls je de afschrijving en / of factuur van Tele 2 krijgt.

IK hou jullie op de hoogte .......
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_191608231
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:14 schreef LeesFoknl het volgende:
Ik probeer hen daarover te bereiken en word door een virtuele assistent mooi aan het lijntje gehouden. Dan vraag ik voor een persoon en ik krijg een persoonlijke chat, maar ook die blijkt een virtuele assistent te zijn. Na heel slim vragen krijg ik een telefoonnummer (staat erbij moet je betalen) in Amsterdam (want 020) dat ik vanaf 9.00 kan bellen. Geprobeerd erachter te komen tot hoe laat ik kan bellen, maar ik krijg alleen gedraai en gekonkel.
Staat gewoon op hun website hoor:
quote:
Telefoonnummer service
Bel onze klantenservice op 020-754 4444. Of op 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt (lokaal tarief). We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Ben je een zakelijke klant? Ga dan naar Tele2 zakelijk. Ben je op dit moment in het buitenland? Bel ons dan via +31 640191602.
https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/ en dan op "Telefoonnummer service" klikken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191608606
Irri uiteraard. Maar gewoon morgen contacten om meer te weten komen. Kan je nu helaas ff niks mee
pi_191609876
2,7%? 2,7x bedoel je denk ik?
Somebody that I used to know
  vrijdag 21 februari 2020 @ 09:32:04 #5
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191611776
Dank jullie.

Postbus 100, dat heb ik inderdaad ook gedacht, het is eerder 270 % dan 2,7%. Dus 100 x zoveel.
Ik ga nu bellen.....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 21 februari 2020 @ 09:52:40 #6
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191611970
Zo, geregeld!

Ik heb gezegd dat ik van Fok.nl ben en dat we met een paar man langs komen en ntoen kreeg ik een jaar gratis bellen.....

Alle gekheid op een stokje, meneer J. W. verontschuldigde zich meteen en verklaarde dat er een fout of computerstoring was, die men op het moment nog aan het uitzoeken ws.
Men zal proberen het teveel niet af te boeken en mocht dat niet lukken het teveel zo snel mogelijk terug te boeken.
Daarna nog even gepraat; dat het 70 euro zijn en dat (helaas) voor sommige mensen heel veel geld is, mocht dat afgeboekt worden en je een tijdje op restitutie ervan moet wachten.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_191611975
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:32 schreef LeesFoknl het volgende:
Dank jullie.

Postbus 100, dat heb ik inderdaad ook gedacht, het is eerder 270 % dan 2,7%. Dus 100 x zoveel.
Ik ga nu bellen.....
Als developer kan ik wellicht verklaren dat dit vaker voorkomt, soms importeert men excelsheets die met de verkeerde lokale zijn gexporteerd, als die dan in een batch proces worden verwerkt gaat het fout. Is ook fout gegaan op die manier met huurtoeslag in Amsterdam en Den Haag, kregen mensen in 1 keer 40.000 in plaats van 400.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_191612004
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:52 schreef LeesFoknl het volgende:
Daarna nog even gepraat; dat het 70 euro zijn en dat (helaas) voor sommige mensen heel veel geld is, mocht dat afgeboekt worden en je een tijdje op restitutie ervan moet wachten.
Meneer de klantenservicemedewerker gaf je natuurlijk volledig gelijk, omdat hij weet dat hij er helemaal niks aan kan veranderen, dus dan is het makkelijker met de klant mee te praten dan om in een discussie terecht te komen.
Maar mooi dat het geregeld is.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 10:01:25 #9
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191612056
Als developer kan ik wellicht verklaren dat dit vaker voorkomt, soms importeert men excelsheets die met de verkeerde lokale zijn gexporteerd, als die dan in een batch proces worden verwerkt gaat het fout.

Ja, zoiets dacht ik al ... :? :? :?


------------------------------------------------

Is ook fout gegaan op die manier met huurtoeslag in Amsterdam en Den Haag, kregen mensen in 1 keer 40.000 in plaats van 400.

Waw, dan was ik meteen gevlogen, letterlijk en in de zin van de vogel is gevlogen. Richting Azië uiteraard ....Want daar is je euro heel veel waard. *O* *O* *O* *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 21 februari 2020 @ 10:03:53 #10
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191612081
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 09:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Meneer de klantenservicemedewerker gaf je natuurlijk volledig gelijk, omdat hij weet dat hij er helemaal niks aan kan veranderen, dus dan is het makkelijker met de klant mee te praten dan om in een discussie terecht te komen.
Maar mooi dat het geregeld is.
Ja, fouten worden gemaakt, mij gaat het er dan om hoe men daar dan mee omspringt. En dat is lang niet altijd correct. Maar dit was perfect correct!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 21 februari 2020 @ 22:34:44 #11
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191622563
Nu krijg ik een e-mail van Tele2 waar ik toch niet zo blij mee ben.
Mijn normale rekening is rond de 47 euro. Het teveel deze maand is 80 euro.
Aan de telefoon is afgesproken ... wij (Tele2) proberen om dat teveel niet te incasseren, lukt dat niet wordt het zsm teruggestort.

------------------------------------------------------------------------------------

Nu dus de mail die ik net krijg ....

....................... Er is iets misgegaan. Op je Tele2 Thuis factuur van februari hebben we onterecht gesprekskosten binnen je bundel bij je in rekening gebracht. We vinden het heel vervelend dat dit niet goed is gegaan en gaan het voor je rechtzetten.

Wat nu?
Je betaalt hierdoor deze maand meer dan eigenlijk zou moeten. Op de volgende factuur zetten we dit weer recht en worden de te veel betaalde kosten met je verrekend. Je hoeft hier zelf dus niks meer voor te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

Dat betekent dat wij nu nagenoeg 2 maanden vooruit betalen, want ong. 80 euro is bijna 2 x het normale maandbedrag. Voor ons is dat wel te overkomen, financieel, maar er zijn mensen zat die zo krap zitten dat ze toch mooi in de problemen komen.

Neen, Tele2, Niet netjes van jullie !!

Hun fout weten ze toch weer zo te draaien dat ze er profijt bij hebben, ten koste van de klant !!

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 21-02-2020 22:43:09 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_191622719
Of je het nu betaalt of in de komende maanden.. rente krijg je toch niet op je spaarrekening.
Boeie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191629105
Wat is een flatrate?
pi_191629131
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191629154
quote:
En in het Nederlands? Aangezien dit een Nederlandstalig forum is.
pi_191629339
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:39 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

En in het Nederlands? Aangezien dit een Nederlandstalig forum is.
:')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191629577
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 12:39 schreef Dunnevandale het volgende:

[..]

En in het Nederlands? Aangezien dit een Nederlandstalig forum is.
Een platte reet:
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zaterdag 22 februari 2020 @ 14:28:30 #18
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191630427
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Of je het nu betaalt of in de komende maanden.. rente krijg je toch niet op je spaarrekening.
Boeie.
Neen, ik zeg ook, ons maakt het niets uit. Maar er was een tijd dat 80 euro, of toen 80 gulden, heel veel geld was voor mij. En ik ken mensen waar 80 euro ook nu nog veel geld voor is. Denk maar eens aam mensen in bijstand, persoonlijk failliet, onder bewind. Die kunnen vies in d eproblemen komen.
Is het moeilijk voor je, laat je geld dan terugstorten (als je normaal automatisch betaalt en het afgeschreven is of wordt). Mijn advies!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 22 februari 2020 @ 14:36:15 #19
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191630535
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 13:20 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Een platte reet:
[ afbeelding ]
Haha, leuke grap. Flat rate is platte raad _O- _O- .
Flat rate is gewoon een vaste prijs ongeacht hoeveel je afneemt, gebruikt, gebruik maakt van ...

Bekende flatrates:
- flat rate telefoon of internet (ongeacht hoeveel je belt of mb's gebruikt, je betaalt een vaste prijs.
- buffetje of brunch. Een prijs en je eet maar zoveel als je wilt of kunt.
Minder belkende flatrates
- (Alleen in Duitsland zover mij bekend) flat rate prostitutie. Men betaalt een bedrag en mag daarvoor zoveel en zo vaak sexen als je wilt (binnen een bepaald tijdsbestek bv 2 uur dagdeel of dag).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_191630659
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 14:28 schreef LeesFoknl het volgende:
Denk maar eens aam mensen onder bewind.
Onder bewind is juist geen enkel probleem. De bewindvoerder zorgt daarvoor.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 22 februari 2020 @ 14:50:10 #21
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191630708
Ja, dat wel. Klopt, was ik wat snel mee. Was meer aan het denken aan mensen die financieel heel moeilijk zitten.
En je loopt ook nog het risico dat je (ook al heb je afspraken oer rood staan bij je bank) daar automatische betalingen worden stopgezet en dan heb je weer een hoop werk en gezeur.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_191634111
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 14:36 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Haha, leuke grap. Flat rate is platte raad _O- _O- .
Flat rate is gewoon een vaste prijs ongeacht hoeveel je afneemt, gebruikt, gebruik maakt van ...

Bekende flatrates:
- flat rate telefoon of internet (ongeacht hoeveel je belt of mb's gebruikt, je betaalt een vaste prijs.
- buffetje of brunch. Een prijs en je eet maar zoveel als je wilt of kunt.
Minder belkende flatrates
- (Alleen in Duitsland zover mij bekend) flat rate prostitutie. Men betaalt een bedrag en mag daarvoor zoveel en zo vaak sexen als je wilt (binnen een bepaald tijdsbestek bv 2 uur dagdeel of dag).

Onbeperkt dus eigenlijk?
  zondag 23 februari 2020 @ 11:44:35 #23
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191643014
Onbeperkt? Ja
In Filipijnen hebben veel bars, met name de karaoke bars, flatrate, bv 2 uren drinken flatrate 500 peso (8,50 euro). Nou, dat is daar dus een dagloon (meestal 12 uur) voor iemand die redelijk goed verdient. Dus heel veel geld daar. IK zeg, ik drink alleen cola light. Ah, that is okay sir. Ja wat okay, denk toch niet dat ik nu opeens 12 cola lights ga drinken. Dus daar ligt de beperking, bij jezelf.
Flatrate bellen en / of internetten is dan ondanks de flatrate toch beperkt. Ik meen dat ze dat noemen fair policy. Dus onbeperkt voor een normaal persoon. Niet als jij de hele dag en nacht films downloadt. Of een telemarketing bedrijf hebt oid.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 23 februari 2020 @ 19:23:18 #24
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_191651110
Tele2 is prima tot er iets mis gaat want die servicedesk is de treurigste bagger die ik ooit heb meegemaakt.
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')