abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juli 2024 @ 15:23:10 #276
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214153974
Ik vind het maar jammer dat we haar bubbelkont en de rest nooit naakt hebben gezien.
Lekker wijf man. Maar ze heeft al gezegd dat ze niets gaat showen, dus dan blijt het helaas maar een tease.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 4 juli 2024 @ 15:25:19 #277
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214153990
Ik vind Miljuschka trouwens niet viesdik.

Ze post wel allerlei dingen met body positivity en zo. Maar het is gewoon een schitterende goed gevormde vrouw.
pi_214390429
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 15:25 schreef Harvest89 het volgende:

Ze post wel allerlei dingen met body positivity en zo. Maar het is gewoon een schitterende goed gevormde vrouw.
Ze heeft feitelijk gezien gewoon obesitas.
pi_214390436
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2024 13:04 schreef Ixia het volgende:

[..]
Sylvie werkt ook hard voor haar geld: actief als presentatrice, model, heeft haar eigen kledinglijn, ze heeft vast ook genoeg inkomsten uit reclames op Instagram. Ik denk niet dat zij stilzit.
Beide hebben een verdienmodel. Bij Miljuska is dat nou eenmaal vadsig zijn en daardoor een groot gedeelte van vrouwelijk Nederland aanspreken aangezien die te dik zijn. :Y Je kan er van alles van vinden, goed doet ze het wel.
pi_214390696
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 15:25 schreef Harvest89 het volgende:

De laatste keer dat ik haar op tv heb gezien, begon ze toch wel behoorlijk stevig te worden.

Bedoel niks mis met wat vetrollen hier en daar. Maar ze gaat tegenwoordig van goed volslank naar gewoon viesdik.
  woensdag 24 juli 2024 @ 12:31:19 #281
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214392628
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 08:51 schreef GM78 het volgende:

[..]
De laatste keer dat ik haar op tv heb gezien, begon ze toch wel behoorlijk stevig te worden.

Bedoel niks mis met wat vetrollen hier en daar. Maar ze gaat tegenwoordig van goed volslank naar gewoon viesdik.
Zolang ze naar verhouding geen vette pens heeft en haar vet naar haar tieten, reet, heupen/bovenbenen gaat zie ik geen problemen.

Ik vind het een heerlijke volle vrouw. Ook de enige BN´er die ik graag zou willen nemen. Ik heb geen interesse in de rest, die zijn meestal veel te dun of te afgetraind.
pi_214397428
quote:
11s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:17 schreef Burdie het volgende:
Staat er nou een "M" van Mol in haar striae te lezen?
_O- _O- _O-
  Miss 200.000.000! zaterdag 1 februari 2025 @ 07:39:30 #283
367000 roos94
pi_216503503
Relatie Miljuschka Witzenhausen half jaar na symbolische trouwdag voorbij https://www.nu.nl/achterk(...)rouwdag-voorbij.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop