quote:
Jij mag niet meer raden.quote:
Ik heb er ook enorm veel zin in.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:34 schreef notturna het volgende:
Ik kan niet wachten om jullie volgende week te ontmoeten.![]()
Ik ook de voorpret is al bijna leuker.quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Stelletje gekken 🧐🥳🥳
Ik zit nu al moed in te drinken
Zuip nog maar wat meer want ik kom ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Stelletje gekken 🧐🥳🥳
Ik zit nu al moed in te drinken
En wat drink jij? Ook al aan het indrinken om volgende week een topprestatie te kunnen leverenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zuip nog maar wat meer want ik kom ook.
Nee, ik kom voor de gezelligheid en niet om bezopen te worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat drink jij? Ook al aan het indrinken om volgende week een topprestatie te kunnen leveren
Doe datquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Teveel gezeik met die trein ik denk er nog even overna
Ik hoop dat het lukt. En wat oma zegt, het moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Aangezien je 2,5 uur moet reizen is dat ook wel begrijpelijk. We horen het wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ohw, dat is ook wel lang ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aangezien je 2,5 uur moet reizen is dat ook wel begrijpelijk. We horen het wel.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw, dat is ook wel lang ja.
Wie gaat er dan ook in Zeeland wonen.
Ga je komen buurten ?quote:Op zondag 23 februari 2020 00:42 schreef PP_Sound het volgende:
Vissersboot regelen naar Scheveningen
Kan nergens fatsoenlijk parkeren daar.quote:
Is gratis parkeren volgens Oma-Nijnquote:Op zondag 23 februari 2020 01:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kan nergens fatsoenlijk parkeren daar.
En de hele avond in 1 kroeg ga ik niet redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |