hebben ze geen Triples ?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Wellicht ga je dan wel hard genoeg om het Doppler effect waar te nemen
Back to basics Rawwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee, maar met je puma's heb je dat ook helemaal niet nodig
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:08 schreef tonja het volgende:
Ik zag @:Chufi al rondjes om de bar rennen met een biertje in zijn hand REGENBOOOOOOOGGGG zingen
Ja dat ken ik wel. Doe ik ook wel eens alleen snapte ik je nu ff nietquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, ben bijgelezen....stelletje koekwousen![]()
![]()
Natuurlijk heeft niemand een vaste plek.
Er staat 2 vierkante pokertafels die schuif ik bij elkaar en omdat we met zoveel zijn nu, pakt opa 2 statafels erbij uit de kelder en daar omheen krukken...
Krijgen jullie toch een beetje kringverjaardaggevoel![]()
De bar is rond/niet al te groot, en ik verwacht, dat het erg stil is. Als jullie willen kunnen we ook aan de bar zitten.
We zien het wel![]()
Ja dat past prima bij de kaas blokjes met augurk en zilveruitjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, ben bijgelezen....stelletje koekwousen![]()
![]()
Natuurlijk heeft niemand een vaste plek.
Er staat 2 vierkante pokertafels die schuif ik bij elkaar en omdat we met zoveel zijn nu, pakt opa 2 statafels erbij uit de kelder en daar omheen krukken...
Krijgen jullie toch een beetje kringverjaardaggevoel![]()
De bar is rond/niet al te groot, en ik verwacht, dat het erg stil is. Als jullie willen kunnen we ook aan de bar zitten.
We zien het wel![]()
Maar dan wel zo'n prikkertje met een vlaggetje erin.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat past prima bij de kaas blokjes met augurk en zilveruitjes.
Echt wel, anders is het niet een gevoel van een kringverjaardag.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan wel zo'n prikkertje met een vlaggetje erin.
En een schaaltje met pinda's waar iedereen met zijn klauwen in zit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt wel, anders is het niet een gevoel van een kringverjaardag.
Oh ja, dat er ook bij.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een schaaltje met pinda's waar iedereen met zijn klauwen in zit.
Je krijgt nu al trekquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een schaaltje met pinda's waar iedereen met zijn klauwen in zit.
Ga je me slaan? Dan oefen ik watquote:
Nee hoor, zie niet in waarom ik je zou moeten slaan. Ik neem gewoon niks uit zo’n bakje pinda’s.quote:
Ik ook niet dus geen probleemquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee hoor, zie niet in waarom ik je zou moeten slaan. Ik neem gewoon niks uit zo’n bakje pinda’s.
Tof. Ik zal.je het adres sturenquote:
Nog niet maar ik heb nog de tijd om daarover na te denken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Nogmaals en dan gelijk de prijzen er maar bij:
Dommelsch ¤ 2,40
Hertog Jan tap ¤ 2,60
Hertog Jan fles ¤ 2,-
Oh en de pinda's zitten in flesjes...![]()
Die overigens niet op mijn boodschappenbriefje stonden![]()
[ afbeelding ]
Zijn er verder nog problemen?
Niet te lang..maandag sluiten de lijnen☎️quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet maar ik heb nog de tijd om daarover na te denken.
Kan er ook water in zo'n flesje?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Nogmaals en dan gelijk de prijzen er maar bij:
Dommelsch ¤ 2,40
Hertog Jan tap ¤ 2,60
Hertog Jan fles ¤ 2,-
Oh en de pinda's zitten in flesjes...![]()
Die overigens niet op mijn boodschappenbriefje stonden![]()
[ afbeelding ]
Zijn er verder nog problemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |