hebben ze geen Triples ?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Wellicht ga je dan wel hard genoeg om het Doppler effect waar te nemen
Back to basics Rawwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee, maar met je puma's heb je dat ook helemaal niet nodig
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:08 schreef tonja het volgende:
Ik zag @:Chufi al rondjes om de bar rennen met een biertje in zijn hand REGENBOOOOOOOGGGG zingen
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, ben bijgelezen....stelletje koekwousen![]()
![]()
Natuurlijk heeft niemand een vaste plek.
Er staat 2 vierkante pokertafels die schuif ik bij elkaar en omdat we met zoveel zijn nu, pakt opa 2 statafels erbij uit de kelder en daar omheen krukken...
Krijgen jullie toch een beetje kringverjaardaggevoel![]()
De bar is rond/niet al te groot, en ik verwacht, dat het erg stil is. Als jullie willen kunnen we ook aan de bar zitten.
We zien het wel![]()
Ja dat past prima bij de kaas blokjes met augurk en zilveruitjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 07:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo, ben bijgelezen....stelletje koekwousen![]()
![]()
Natuurlijk heeft niemand een vaste plek.
Er staat 2 vierkante pokertafels die schuif ik bij elkaar en omdat we met zoveel zijn nu, pakt opa 2 statafels erbij uit de kelder en daar omheen krukken...
Krijgen jullie toch een beetje kringverjaardaggevoel![]()
De bar is rond/niet al te groot, en ik verwacht, dat het erg stil is. Als jullie willen kunnen we ook aan de bar zitten.
We zien het wel![]()
Maar dan wel zo'n prikkertje met een vlaggetje erin.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 10:13 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja dat past prima bij de kaas blokjes met augurk en zilveruitjes.
Echt wel, anders is het niet een gevoel van een kringverjaardag.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan wel zo'n prikkertje met een vlaggetje erin.
En een schaaltje met pinda's waar iedereen met zijn klauwen in zit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Echt wel, anders is het niet een gevoel van een kringverjaardag.
Oh ja, dat er ook bij.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een schaaltje met pinda's waar iedereen met zijn klauwen in zit.
Je krijgt nu al trekquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een schaaltje met pinda's waar iedereen met zijn klauwen in zit.
Ga je me slaan? Dan oefen ik watquote:
Nee hoor, zie niet in waarom ik je zou moeten slaan. Ik neem gewoon niks uit zo’n bakje pinda’s.quote:
Ik ook niet dus geen probleemquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee hoor, zie niet in waarom ik je zou moeten slaan. Ik neem gewoon niks uit zo’n bakje pinda’s.
Tof. Ik zal.je het adres sturenquote:
Nog niet maar ik heb nog de tijd om daarover na te denken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Nogmaals en dan gelijk de prijzen er maar bij:
Dommelsch ¤ 2,40
Hertog Jan tap ¤ 2,60
Hertog Jan fles ¤ 2,-
Oh en de pinda's zitten in flesjes...![]()
Die overigens niet op mijn boodschappenbriefje stonden![]()
[ afbeelding ]
Zijn er verder nog problemen?
Niet te lang..maandag sluiten de lijnen☎️quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog niet maar ik heb nog de tijd om daarover na te denken.
Kan er ook water in zo'n flesje?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Nogmaals en dan gelijk de prijzen er maar bij:
Dommelsch ¤ 2,40
Hertog Jan tap ¤ 2,60
Hertog Jan fles ¤ 2,-
Oh en de pinda's zitten in flesjes...![]()
Die overigens niet op mijn boodschappenbriefje stonden![]()
[ afbeelding ]
Zijn er verder nog problemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |