Beidenquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was toch de regenboog? En ik lal wel gewoon wat mee.
Ohw, nou ben ik wel nieuwsgierig daarnaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
BeidenOmaNijn neemt het lied van Rowena voor haar rekening, want daar is ze zo'n enorme fan van
Winnaar NL ken ik van de damesquote:
Je bromt maar mooi mee jijquote:
achtergrond vocals waarschijnlijk...quote:
Ik zing erg vals. Zou het graag anders hebben maar helaas.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Tonja is redelijk goed bij stem... de rest weet ik niet kwa zang nivo
Ik weet het niet van me zelf .. ooit by een Spaans familie feestje Besame Mucho gezongen met aangepaste tekst .. was redelijk geloof ikquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zing erg vals. Zou het graag anders hebben maar helaas.
Dat zullen we dan beoordelen volgende week. Als je tenminste gaat zingen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet van me zelf .. ooit by een Spaans familie feestje Besame Mucho gezongen met aangepaste tekst .. was redelijk geloof ik
Ik zing No Wayquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zullen we dan beoordelen volgende week. Als je tenminste gaat zingen natuurlijk.
Ik ook. Maar vals met heel veel enthousiasmequote:Op donderdag 20 februari 2020 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zing erg vals. Zou het graag anders hebben maar helaas.
Mooi dat we samen vals zingen, dan maakt het niet meer uit ook.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook. Maar vals met heel veel enthousiasme
Ik weet dat welquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Tonja is redelijk goed bij stem... de rest weet ik niet kwa zang nivo
quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook. Maar vals met heel veel enthousiasme
Precies! Het gaat om de intentiequote:Op donderdag 20 februari 2020 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi dat we samen vals zingen, dan maakt het niet meer uit ook.Als we maar lol hebben. En ik denk dat dat wel gaat lukken.
volgens mij begin je pas met liedjes zingen na een opgeschroefd promillagequote:Op donderdag 20 februari 2020 23:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet dat wel![]()
Mijn zangniveau daalt evenredig met het stijgen van mijn alcoholpromillage
In de kroeg absoluut jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij begin je pas met liedjes zingen na een opgeschroefd promillage
Prima, maar die soep krijgen ze nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ... Zullen we ESF er ook maar bij uitnodigen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |