Die krijgen we gelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat word dan allemaal een sticker met naam.
Een bejaardenmeet zonder stoelen?quote:
Barkrukken. Zelf een opstapje meenemen als je klein bent.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Een bejaardenmeet zonder stoelen?
Die heb ik bij me ook nogquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Barkrukken. Zelf een opstapje meenemen als je klein bent.
Ik denk alleen dat ik hem vergeet in de auto te leggen vanaf mijn werk.quote:
Neem gewoon mijn man mee.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ik hem vergeet in de auto te leggen vanaf mijn werk.
gaat hij de hele avond onder je voeten zitten als opstapje dan?quote:
Hij tilt me maar mooi op die barkruk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
gaat hij de hele avond onder je voeten zitten als opstapje dan?
En daarna moet hij in de hoek en je eraf tillen als je naar de wc moet en weer erop tillen daarna?quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Hij tilt me maar mooi op die barkruk.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die krukken is altijd wel een dingetje bij mij...heb het idee dat ik een paard bestijg.
Iedereen de andere kant opkijken als ik erop moet springen en geen grapjes
quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je hebt net een berg beklommen...die kruk is een appeltje-eitje
Alsof dat zo 1-2-3 lukt met die achillespees...., maar ik wil best af en toe een handje helpen hoorquote:
Ik vond de vergelijking 'Kilimanjaro versus barkruk' gevat, daar moest ik om lachenquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof dat zo 1-2-3 lukt met die achillespees...., maar ik wil best af en toe een handje helpen hoor
Misschien willen we allemaal na de barkrukken wel liever een berg beklimmen, wet je wel wat voor vreselijke ondingen barkrukken zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vond de vergelijking 'Kilimanjaro versus barkruk' gevat, daar moest ik om lachen
Ik weet zeker dat geen enkele barkruk zo kut is als de Kilimanjaroquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien willen we allemaal na de barkrukken wel liever een berg beklimmen, wet je wel wat voor vreselijke ondingen barkrukken zijn?
Hoop niet dat de hotellift het heeft begeven wanneer we terugkomen ....quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien willen we allemaal na de barkrukken wel liever een berg beklimmen, wet je wel wat voor vreselijke ondingen barkrukken zijn?
Ja, laag bergje ooit beklommen in Italie, duurde maar 1 dag, 16 uur meende ik, dus niet zoiets als Prish deed hoor. Ik hou het liever hierbij.quote:
Volgens mij heeft mijn hotel geen liftquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop niet dat de hotellift het heeft begeven wanneer we terugkomen ....
Mijn benen gaan altijd dood op barkrukken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat geen enkele barkruk zo kut is als de Kilimanjaro
Dat zijn geen houten barkrukken. Ze hebben een zachte lederen zitting en zaten best lekker.quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij zit ons hotel boven in een hoog gebouwquote:Op donderdag 20 februari 2020 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn hotel geen lift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |