Oh god no, ik ben helemaal kapot na de laatste runsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Code Vein 'Frozen Empress' DLC komt morgen uit
Hopelijk met trophies
Edit: blijkbaar niet want dit is al de tweede DLC
Ik vond het een prima game voor één playthrough, maar had toen al weinig zin meer in een tweede. Hoorde wel van @Pheno dat 't daarna pas goed moeilijk wordt, volgens mij heeft hij ook doorgepakt tot NG+3 ofzoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:13 schreef Jimbo het volgende:
Mn game is gebuggedGelijk geen zin meer
Heb vooral het idee dat er heeeeel veel trophy's bugged zijn, ik heb dingen vééél eerder gehaald dat de trophy's die je ervoor moet hebben enzoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond het een prima game voor één playthrough, maar had toen al weinig zin meer in een tweede. Hoorde wel van @:Pheno dat 't daarna pas goed moeilijk wordt, volgens mij heeft hij ook doorgepakt tot NG+3 ofzo
Ik download hem nu!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, ik speel het weer en het is zo uitgebreid nu..![]()
En nu gebruik ik nog niet eens het hele spel wat betreft het online samen spelen, maar schijnt qua gezamenlijke missies en via de Nexus (soort interstellar hub) echt een unieke game ervaring te geven. Ik ben meer van het zelf opbouwen nog en af en toe een persoonlijke missie.. Heb een paar gezamenlijke missies geprobeerd te doen, maar die jongens zijn te goed en ik voel mij dan als een rem op hun missie.
Ook leuk, ze hebben sinds afgelopen week een nieuwe update, Living ships en Rutger Hauer heeft daar nog teksten voor ingesproken toen hij nog leefde.. (moet je nagaan hoe lang ze er al mee bezig zijn + wat ons nog te wachten staat).
RIP Rutger![]()
Een heerlijke game om jezelf in te verliezen. Oh wat een plezier heb ik beleefd in die game met verkennen en alles up te gradenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Days Gone, God of War en Horizon Zero Dawn Game of The Year Edition
U hoeft uw huis niet meer met deze games, PS Plus Corona Edition...
SOONY
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:51 schreef DKUp het volgende:
Morgen PS PLUS GENOT![]()
[ afbeelding ]Geen Doom want die is al on sale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Days Gone, God of War en Horizon Zero Dawn Game of The Year EditionYou're Fucking Out, I'm Fucking In
Ze kunnen altijd nog gaan voor Sleeping Dogs en Tomb Raider, die zijn bijna altijd ¤5,- in de PSN Sale.....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:52 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Geen Doom want die is al on sale.
The Witness was walgelijk pretentieusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:10 schreef Jimbo het volgende:
Maart was vorig jaar wel een toffe maand, dus laten we goede hoop hebben
wel een easy platquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
The Witness was walgelijk pretentieus
Die "Challenge"-trophy was het leukste aan het spel. En mensen maar janken en exploits zoeken want je kon de oplossing niet opzoeken.quote:
Beste PS4 puzzelspel ooitquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:20 schreef KennyPowers het volgende:
Dat hele spel gaat over perspectief. Je moet verschillend perspectief gebruiken om puzzels op te lossen. Ok, prima.
Maar ook allemaal random quotes en audio logs van figuren zoals Einstein over perspectief. En verborgen documentaires van een uur over perspectief. Vooral dat de bedenker zichzelf erg slim vindt dus. Leuk dat je een cursus filosofie voor dummies hebt gevolgd maar val mij er niet mee lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oef, die was goed lastig idd. Maar wel erg tof.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:22 schreef KennyPowers het volgende:
Die "Challenge"-trophy was het leukste aan het spel.Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |