SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hier ook een recept van?? Klinkt super lekker!!quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:23 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen luitjes; sterkte met de kater, Pee!
Ik heb zomaar het idee dat het qua groenvoer wel goedkomt bij het avondeten vandaag..
[ afbeelding ]
Dille, spinazie, kervel, basilicum, peterselie, bieslook, knoflookstengels
Het plan: spinaziecrepes bakken en opvullen met kruidensalade, warmgerookte zalm en een lik zure room
Ik had toch wel gedacht dat jij al in de 30 was hoor..quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo even ergens ontbijten en dan naar oud Altea denk ik. Beetje toeristen.
Heb lange broek aan want geen 30+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koffie dan maar na uur bellen naar verzekering, carglass en gescheiden vader.
(Nou gaat moeder de fietsschade regelen, tis haar weekend😎)
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef AnneX het volgende:
Wat aanrijding betreft: meisje is gaan stage lopen. Fiets is aan barrels en gaat naar fietsenmaker.
Autoruit kan zaterdagmiddag al worden vervangen ( i.p.v. 26 febr).
De foto’s zijn bijna kunst.
Vanuit binnen en van buiten:huh? hoe is de fiets ineens aan barrels als ze pijlsnel wegfietste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koffie dan maar na uur bellen naar verzekering, carglass en gescheiden vader.
(Nou gaat moeder de fietsschade regelen, tis haar weekend😎)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja, dat was 30 m. in het donker wat ik zag.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:14 schreef drakin het volgende:
[..]
huh? hoe is de fiets ineens aan barrels als ze pijlsnel wegfietste?
Vreselijk. het heet niet voor niks Poorly dressedquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat was 30 m. in het donker wat ik zag.
Daarna ketting eraf gegaan en lopend naar huis vader.
Dat rokje in OT had ik kunnen kopen, 30+ jaar geleden.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef AnneX het volgende:
Wat aanrijding betreft: meisje is gaan stage lopen. Fiets is aan barrels en gaat naar fietsenmaker.
Autoruit kan zaterdagmiddag al worden vervangen ( i.p.v. 26 febr).
De foto’s zijn bijna kunst.
Vanuit binnen en van buiten:Mooi dat je ruit al zo snel vervangen kan worden. Ik vond 26 februari al zo ver weg. Carglass is ook door je verzekering aangewezen als partner voor ruitschade? Als je bij een niet-partner gaat is je eigen risico vaak twee keer zo hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koffie dan maar na uur bellen naar verzekering, carglass en gescheiden vader.
(Nou gaat moeder de fietsschade regelen, tis haar weekend😎)Spoilers!
😎quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit herinnert me er aan dat mijn auto vanavond bij de garage afgeleverd moet worden. Bijna vergeten.
Best wel prima.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:54 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa...kijkend naar de rokjesfoto zie ik ongelijke beenlengte vanwege knie op slot en knie in soepelgestrekte stand, en veel meer 😎 ...
Hoe is nu bij jou met heup en rug? (vergeten te vragen eind januari).
Vooraankondiging van Eliza: volgende week deel 2 betalen voor vakantie met
de Paas..
Gaaf is dat he?quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:01 schreef Candaasje het volgende:
Pfoe, schrikken Annex. Gelukkig toch met een sisser afgelopen!
@:Lonaa: ze zingt gewoon lekker mee![]()
(Doet me denken aan een of ander wolvenpark (van een inmiddels overleden bioloog, het park bestaat nog wel) in Duitsland, waar alle wolven op een gegeven moment begonnen te huilen. (Verschillende groepen). Ik stond er 2 meter vandaan, en je voelde het gewoon resoneren in je borstkas.(En het was mistig, regenachtig, in een woud, het was niet echt een duidelijk aangegeven park en in de directe omgeving kon je wandelen... ik ben benieuwd wat de verder onwetende wandelaars toen dachten
)
Zo'n filmpje heb ik ook gemaakt. Zonder gitaren en mijn zang dan, wel met wolvengehuil.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gaaf is dat he?
Ik krijg hier iedere keer weer/nog steeds kippenvel van:
Het bleek overigens bij Dora toch wat anders te zijn. Ik denk dat er een Hele Gave Reu door de straat liep want ze snelde naar het raam en wilde naar buiten en ging daar ook joelen.![]()
Ze wilde ook niet met me spelen dus we zijn maar gaan wandelen om de zinnen te verzetten.
Ze is nog steeds onrustig. Ondanks uurtje wandelen en eten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zo'n filmpje heb ik ook gemaakt. Zonder gitaren en mijn zang dan, wel met wolvengehuil.
Maar ik weet even niet hoe ik het hier op Fok! krijg (filmpje staat op mijn FB)
En lol @ Dora![]()
Arme hond, helemaal ondersteboven van die knappe kerel.
Altijd jouw schuld als automobilist, toch?quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:09 schreef golfer het volgende:
Dat ziet er best heftig uit @:AnneX . Wiens fout was het eigenlijk of vraagt de verzekering daar niet naar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |