quote:
Kijk altijd met een mix van ongeloof en jaloezie naar de mensen die daar voorbij komenquote:
Ik zou het niet kunnen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk altijd met een mix van ongeloof en jaloezie naar de mensen die daar voorbij komen
Voor nu zou ik dat ook zeggen ja, maar ik denk wel dat die mensen wel echt een innerlijke rust hebben waar je wel jaloers op mag zijnquote:
Je noemt hem nu wel zwakzinnig hequote:
JanCees is een kermisganger, toch geen carnavalclown van onder de rivieren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je noemt hem nu wel zwakzinnig he
carnaval is in hoop dorpen boven de rivieren ook wel dingetje toch. En mensen in de grote steden gaan ook in grote getale naar het zuiden met carnaval.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JanCees is een kermisganger, toch geen carnavalclown van onder de rivieren.
Ja kan toch ook niet anders na alle hulpquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een leuk gebaar van AZ dat ADO supporters gratis mogen
Ja maar toch.quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kan toch ook niet anders na alle hulp
Ja zie je een hoop doelpuntenquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook wel heen, lijkt me wel leuk
Ja dat vind ik jammer. Maar ADO stelt al helemaal geen ruk voorquote:Op donderdag 20 februari 2020 06:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was wel mindere periode nu hoor
Dan wordt het hopelijk geen slechte wedstrijd om te zien maar goed duurt nog even.quote:Op donderdag 20 februari 2020 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik jammer. Maar ADO stelt al helemaal geen ruk voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |