Hehequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat jullie het dan juist wel zijn straks en dat wij afgescheept zijn met weersomstandigheden en jij met Aoibhin maandagavond gewoon staat te lallen en juichen daar!
(GRAPJE MENSEN GRAPJEEEE)
Inmiddels wel iets gehoord?quote:
Nopequote:
Hm, apartquote:
Ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:39 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Helaas heb ik dan late dienst....hopen dat iemand kan ruilen 😭
Maar ik had er zo'n zin in 😂quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je!![]()
In de mail stond ook dat er nog meer opnames gaan volgen, dus als het niet lukt, kan je hopelijk een volgende keer wel!
Snap ik! Extra jammer als je dan gisteren wel had gekund. Maar hopelijk kun je nog ruilen, ik ga voor je duimen!quote:
Vrijdag is altijd de dag dat ik laat werk😐quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik! Extra jammer als je dan gisteren wel had gekund. Maar hopelijk kun je nog ruilen, ik ga voor je duimen!
Tofquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:33 schreef Boomboomkoffie het volgende:
Nieuwe mail binnen!! 13 maart nieuwe datum...als je kunt dan opgeven
Als je niet uitgekozen wordt niet getreurd er volgen nog meer voor opnames
#spannunddddd
Tof! 26 maart ben ik wel in de buurtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef lashatumbai het volgende:
Ik zag deze oproep op Facebook voorbij komen:
[ afbeelding ]
Ja ben ook wel benieuwd naar de tijd. Maar ik denk dat ze pas na middernacht mogen gaan filmen ivm verkeersbelemmering. Dus ik denk van 00:00 tot 03:00 zoiets.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tof! 26 maart ben ik wel in de buurtToch maar eens op zoek naar een tijd
Zoiets zal het zijn, of mooier qua minder licht. Voor mij is het ook zo dat ik 23:00 sowieso niet ga redden, 00:00 mogelijk wel en daarna steeds makkelijkerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:51 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja ben ook wel benieuwd naar de tijd. Maar ik denk dat ze pas na middernacht mogen gaan filmen ivm verkeersbelemmering. Dus ik denk van 00:00 tot 03:00 zoiets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |