quote:Dank voor je bericht! We gaan met je aanmelding aan de slag en komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug.
twitter:songfestival twitterde op maandag 24-02-2020 om 15:04:35Ben jij een Eurovisie Songfestival-fan? En wil jij aanwezig zijn bij een unieke vooropname voor de Grand Final? Dan is dit jouw kans!🙌https://t.co/F4jpEfPhU9 reageer retweet
We houden het voorlopig gewoon nog even op 'meer'quote:Op maandag 24 februari 2020 15:05 schreef lashatumbai het volgende:
Nou.. ze zoeken duidelijk of meer publiek of andere mensen
twitter:songfestival twitterde op maandag 24-02-2020 om 15:04:35Ben jij een Eurovisie Songfestival-fan? En wil jij aanwezig zijn bij een unieke vooropname voor de Grand Final? Dan is dit jouw kans!🙌https://t.co/F4jpEfPhU9 reageer retweet
Haha inderdaad... misschien hebben ze een groot publiek nodig?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:53 schreef Greys het volgende:
319 reacties onder het Facebookbericht van Songfestival, dus ik stel m'n verwachtingen iets bij.
Of heel gevarieerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:58 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Haha inderdaad... misschien hebben ze een groot publiek nodig?
Je kan je aanmelden en als het allemaal te eng wordt weigeren de quitclaim te tekenen die je naar alle waarschijnlijkheid krijgt. Het is niet heel netjes (zeker niet als je pas weigert na de opnames) maar het kan welquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:07 schreef Cirilico het volgende:
Hopelijk krijg ik geen spijt van het niet aanmelden.Ben alleen niet zo van verrassingen en vind 't allemaal te vaag nog.
quote:Beste meneer/mevrouw,
In verband met de verwachte weersomstandigheden op 2 maart aanstaande moeten wij helaas deze vooropname verplaatsen naar een later moment.
Ons streven is om zo snel mogelijk een nieuwe datum naar u te communiceren, dit heeft gezien de omvang van de vooropname iets meer tijd nodig dan normaal.
Wij hopen u zo spoedig mogelijk te informeren over de nieuwe datum.
Met vriendelijke groet,
Team Show Eurovison 2020
Vaak doen ze dit soort dingen in batches. Het zou zomaar kunnen dat ze de mail over twee uur alsnog krijgtquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:40 schreef lashatumbai het volgende:
Klinkt wel alsof we er bij mogen zijn in elk geval!
Een vriendin van mij heeft echter geen mail ontvangen
Die mail heb ik niet ontvangenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mailupdate binnen! Het gaat maandag niet door
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |