Jammer! Kan me voorstellen dat het niet voor iedereen haalbaar is als je wat verder woont, zo'n maandagavond!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:54 schreef Sableheart het volgende:
Fantastisch leuk, maar maandagavond is helaas niet haalbaar voor mij.
Ik duim voor jullie, en veel plezier voor de geselecteerden!
Soort Emma Wortelboertje doenquote:Op woensdag 19 februari 2020 21:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
IK HOOP HET ZO!![]()
![]()
200 miljoen mensen die Grazz gewoon zien hyperen, ik wil het![]()
Zo hysterisch ben ik nu ook weer nietquote:
das een troll van mequote:Op donderdag 20 februari 2020 14:36 schreef grazz het volgende:
[..]
Zo hysterisch ben ik nu ook weer nietMaar voel je vrij hoor
![]()
Ik zag je username en moest ineens denken aan @:libranl waar ben je?
Jij bent vooral heel gezelligquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:36 schreef grazz het volgende:
[..]
![]()
Aaaaaah ik had dit helemaal gemist, wat een gave kans zeg!!! Ik kan alleen helaas niet,quote:
Noooquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:25 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aaaaaah ik had dit helemaal gemist, wat een gave kans zeg!!! Ik kan alleen helaas niet,. Hopelijk mogen er veel van hier mee doen!!
*zwaait voor de gezelligheid nog even terug*
Awwwww dat is zo liefquote:Op donderdag 20 februari 2020 18:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Nooo![]()
Als er van ons meegaan dan nemen we een cardboard cut-out van je mee.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 22:35 schreef Boomboomkoffie het volgende:
En verzonden😉 samen met mijn vriend. Ben benieuwd want dit is natuurlijk een once in a lifetime opportunity😁
Nog niet maar ze wachten er vast niet heel lang mee ivm de avond vrijhouden. Ik zal het begin volgende week navragen als er dan nog niks bekend is.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er behalve de opnamedag al iets bekend over data qua wanneer je iets moet weten?
Aahh.. ik lees dit nu netquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:36 schreef grazz het volgende:
[..]
![]()
Jaaaaaaaaa. Je leeftquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:36 schreef libranl het volgende:
[..]
Aahh.. ik lees dit nu netWat aardig! Ja, beetje druk de laatste tijd en weet niet waarom, maar het Eurovisie leeft ook nog niet echt bij mij dit jaar. Terwijl het juist in Nederland is.
Ja, klopt nauwelijks tijd om alles te volgenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa. Je leeft![]()
![]()
![]()
En heel begrijpelijk hoor als je het druk hebt. Zou ook een reden kunnen zijn dat het daardoor wat minder leeft bij je. Vanavond staan er weer wat NF's gepland, dus anders eens meekijken? Wie weet komt het gevoel terug
PRIORITEITEN!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:41 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja, klopt nauwelijks tijd om alles te volgenEn goed idee.
Ga ik doen! Kan mooi samen allemaal met de MOL en voetbal op de achtergrond, wordt een lekker druk avondje
Heb je een link wat er vanavond allemaal op het programma staat?
Hmm ja, zit wat inquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:45 schreef grazz het volgende:
[..]
PRIORITEITEN!
Les 1: het songfestival gaat VOOR alles. Snap dat nu eens![]()
MOL gewoon terugkijken, doe ik ook. Voetbal op achtergrond idd. Heb nog geen links, maar zal die zo opzoeken. Oh Oekraine is net begonnen trouwens:
Iedereen zit in de Oekraine topic als je wil meeposten.
Geef je op voor 2 maart!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:36 schreef libranl het volgende:
[..]
Aahh.. ik lees dit nu netWat aardig! Ja, beetje druk de laatste tijd en weet niet waarom, maar het Eurovisie leeft ook nog niet echt bij mij dit jaar. Terwijl het juist in Nederland is.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
(Dat waar dit topic eigenlijk over ging.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |