Eerst koppelen via de website van F1, uitloggen op de app en opnieuw inloggen en dan werkt het.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat die optie daar niet zichtbaar is als ik inlog. Ik kan alleen voor de betaalde opties kiezen.
Het werd ook tijd.quote:
Sorry we kunnen je Ziggo abonnement niet valideren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Eerst koppelen via de website van F1, uitloggen op de app en opnieuw inloggen en dan werkt het.
bij mij ook maar heb het op de pc, telefoonscherm is me wat te kleinquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:45 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ]
Hier werkt het prima
Eis van Renault natuurlijkquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Neus van de McLaren is ook niet moeders mooiste trouwens.
Dan kan ik ondertussen niet werken, maakt het wat lastig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij mij ook maar heb het op de pc, telefoonscherm is me wat te klein
maak je niet zo druk, zoveel gebeurt er toch nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:47 schreef NaturalScience het volgende:
Kan er een apart topic worden gemaakt over technische problemen met de f1 app? Ik wil hier graag de testdagen volgen.
F1 / Ervaring F1TV (officieel tv kanaal van Formula1.com) #2quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:47 schreef NaturalScience het volgende:
Kan er een apart topic worden gemaakt over technische problemen met de f1 app? Ik wil hier graag de testdagen volgen.
Ja maar de Shield van de Indycar is een Halo met een glasplaatje (plexi misschien zelfs) ervoor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:48 schreef Lionheaad het volgende:
Heb nu die indycars in de tests gezien met dat scherm......
en ik dacht dat ik dit niet snel zou zeggen....
maar....
Wat ben ik blij dat de F1 de Halo heeft
Arrrquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:48 schreef Dauthi het volgende:
De gratis stream werkt ook uitstekend hoor
Kopie van de Brawn W10 toch?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:56 schreef Mothzor het volgende:
Die gekke bolletjes aan de zijkant van de aerintake op de Force India
zullen wel iets metenquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:56 schreef Mothzor het volgende:
Haha het commentaar staat open maar men heeft dat niet helemaal door volgens mij
Die gekke bolletjes aan de zijkant van de aerintake op de Force India
twitter:redbullracing twitterde op woensdag 19-02-2020 om 10:00:08Up and running in the Barcelona sunshine ☀️ Max and the #RB16 lead the lap count with 21 laps on the board so far 👊 #F1Testing https://t.co/zYg5YNLsa3 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |