Nee als je een herbivoor op eet ben je ook niet ineens vegan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Pijpen lijkt me alleen vegan als de gepepene die week geen beestjes heeft opgegeten.
cum is sowieso niet vegan, dat is een dierlijk productquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Pijpen lijkt me alleen vegan als de gepepene die week geen beestjes heeft opgegeten.
Wat een rare wijven dat dan zeg.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als je een herbivoor op eet ben je ook niet ineens vegan.
Pijpen is niet vegan.
Je stopt vlees in je mond
wat een vragen op de vroege ochtendquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Als een vegan een beetje aan een gegrild kippetje likt zonder dat op te eten is ze dan nog vegan?
jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Als een vegan een beetje aan een gegrild kippetje likt zonder dat op te eten is ze dan nog vegan?
En als je doorslikt krijg je dierlijke eiwitten binnen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee als je een herbivoor op eet ben je ook niet ineens vegan.
Pijpen is niet vegan.
Je stopt vlees in je mond
Ja ik denk dat de grens al is bij het in je mond stoppen :pquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je doorslikt krijg je dierlijke eiwitten binnen.
Als je maar hard genoeg likt lijken me er toch gegrilde stukjes kip in je darmen te komen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
Nou ja geen vegan dus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg likt lijken me er toch gegrilde stukjes kip in je darmen te komen.
ook als je het uitspuugt?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de grens al is bij het in je mond stoppen :p
wat ben jij strengquote:
Verderfelijk inderdaad. Van die legbatterijzaadjesquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de grens al is bij het in je mond stoppen :p
Sws, vrouwen die pijpen, gadverdamme....quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een rare wijven dat dan zeg.
Ja jeetje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:19 schreef UitStraling het volgende:
Wel aan een kip likken maar niet aan een piemel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |