Die schiet er op het bovenste plaatje uit onder een hoek van 45 graden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:15 schreef Slayage het volgende:
Op welke manier gaat het dan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit dus. Dat doe ik wel vaker, maar toilet staat dan ook naast douche dus kan makkelijk hoopje er in gooien. En je bent daarna lekker schoon
Ik zet de Kärcher er altijd even voor.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:18 schreef DrMabuse het volgende:
Dan hebben de mensen die schijten in hun douche, los van de zeer onpraktische , zwaar onhygiënische en bacteriologisch gevaarlijke kwestie, toch echt in no time een verstopte afvoer.
Zo'n diameter pijp is totaal niet berekend op doorvoer / afvoer van solide materiaal / drollen.
Daarna nog even baking soda met azijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zet de Kärcher er altijd even voor.
Dan heb je waarschijnlijk geen kinderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit.
Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand dat doet.
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:29 schreef marzman het volgende:
Is het een Belgisch onderzoek? Die bedoelen wat anders met 'poepen onder de douche'.
In de westerse wereld hebben we gelukkig hygiënequote:Op woensdag 18 maart 2020 07:03 schreef quirina het volgende:
In Egypte moet je soms wel kaka doen onder de douche. Hurktoilet is namelijk ook de afvoer van de douche. Dus ook onderdeel van de douche...
Zijn westerse mensen niet gewend.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 07:06 schreef thabit het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk geen kinderen.
Als ze nog onder de 2 zijn kun je opvoeden wat je wilt, maar dat is net zo vergeefs als de kat vertellen dat ze niet in de tuin van de buren moet schijten. Bovendien weerspreekt jouw statistiek "1 op de 30" ook niet direct.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..].
Ik heb er 5 en het is welgeteld 1 keer voorgekomen..
Je kan ze ook gewoon opvoeden natuurlijk.
Een hurktoilet is niet perse goorder dan een normale wc hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In de westerse wereld hebben we gelukkig hygiëne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |