SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee. En ik herken heel langzaam woorden en context.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de gesprekken met de schoonfamilie? Zal voor G ook best vermoeiend zijn, om alles te vertalen
Thanksquote:
Spannend allemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Valt wel mee. En ik herken heel langzaam woorden en context.
@:Blues: nee, nog niet. Dit zijn twee broers die samenwonen. Morgen ouders. Dat wordt wel spannend
Het lijkt me een prachtig landschap daarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
Thanks
En ze hebben hier ook spechten en herten. Het was net alsof ik in de waterleidingduinen liep maar dan groter en meer onontgonnen
Neuh. Niet echt.. overmorgen weer 3 weken vrijquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dan is het hard nodig.
5.30 uur zou ik een andere levensstijl voor aangaan
Midweekje. Vrijdag terugvliegen vanaf Wenen dus we gaan ook nog ff op Sachertorte-jachtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het lijkt me een prachtig landschap daarHoe lang blijven jullie? Bonuskind heeft neem ik aan vakantie?
Wenenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
Midweekje. Vrijdag terugvliegen vanaf Wenen dus we gaan ook nog ff op Sachertorte-jachtBonuskind blijft nog 1,5 week in Slowakije.
Ga je naar het sjieke paarsfluwelen hoerenhol van Sacher?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Midweekje. Vrijdag terugvliegen vanaf Wenen dus we gaan ook nog ff op Sachertorte-jachtBonuskind blijft nog 1,5 week in Slowakije.
Duhquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga je naar het sjieke paarsfluwelen hoerenhol van Sacher?![]()
Lekkere taart daar. En probeer dan een plek aan het raam te krijgen, kun je vanaf de eerste etage lekker neerkijken op het gepeupel.
Veel plezier nog daar!
Ik heb "gewoon" verlof he?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Ligt eraan waar hier is. Op t werk druk. Morgen thuiswerken en dan moet ik eerst hier wat voorbereiden.
Hoe is het met jou?
Las ook dat @:Tele6 een flinke studiestap had genomen![]()
En @:Barreltje lekker 3 weken vrij! Gaan jullie nog ergens heen?
Welke? (PM/DM)quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:26 schreef Barreltje het volgende:
Maar ik heb een gesprek voor een van mijn sollicitatiesen we gaan naar Lapland
![]()
Da's snel gegaan, die sollicitatie!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb "gewoon" verlof he?![]()
Maar ik heb een gesprek voor een van mijn sollicitatiesen we gaan naar Lapland
![]()
Dus een prima verlof
Die van bijna lapland..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |