SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit vind ik wel mooi. Het is geen gejank, hij wijst fans gewoon op hypocrisie. Leuk.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
GODtwitter:vdsar1970 twitterde op maandag 17-02-2020 om 22:46:05It can go both ways for a club.. https://t.co/0VxcnM87VV reageer retweet
![]()
![]()
Niks mis mee inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2020 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik wel mooi. Het is geen gejank, hij wijst fans gewoon op hypocrisie. Leuk.![]()
matige TT
wel eens overigensFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nous dus ook uitgevallen.... het houdt niet op.
en Ron Jans gaat ons verlossen van SiemFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
wat versta jij onder tussenjaar?quote:
ik zou bijvoorbeeld niet weten waarom we volgend jaar niet gewoon voor de beker en landstitel zouden gaan. Maar Europees wordt misschien een mager jaartje, al starten we hoogstwaarschijnlijk gewoon in de groepsfase.
Financieel zal het dus ook wederom wel snor zitten volgend seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Opbouwjaar is misschien een beter woord. Spelers die doorstromen uit de jeugd en daarnaast veel nieuwe aankopen. Kun je gewoon niet verwachten dat in augustus al een zwaar ingespeeld team staat.![]()
ik hoop vooral dat Ten Hag blijft, complete leegloop plus trainerswissel is wel een grote klap.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:58 schreef Simmertje het volgende:
Opbouwjaar is misschien een beter woord. Spelers die doorstromen uit de jeugd en daarnaast veel nieuwe aankopen. Kun je gewoon niet verwachten dat in augustus al een zwaar ingespeeld team staat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hangt helemaal van de kwaliteit afquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:58 schreef Simmertje het volgende:
Opbouwjaar is misschien een beter woord. Spelers die doorstromen uit de jeugd en daarnaast veel nieuwe aankopen. Kun je gewoon niet verwachten dat in augustus al een zwaar ingespeeld team staat.![]()
Ik hoop wel dat Ajax en AZ de Europese puntjes blijven binnenharken, zodat je als kampioen altijd verzekerd bent van CL-groepsfase en niet half juli al aan de bak moet in de voorrondes zonder ingespeeld elftal.![]()
komt wel toevallig goed uit dat we die volgend seizoen waarschijnlijk gaan overslaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:02 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoop wel dat Ajax en AZ de Europese puntjes blijven binnenharken, zodat je als kampioen altijd verzekerd bent van CL-groepsfase en niet half juli al aan de bak moet in de voorrondes zonder ingespeeld elftal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zal inderdaad enorm schelen als we van de zomer geen voorrondes hoeven te spelen. Spelers komen sowieso al laat terug door het EK en met alle nieuwe spelers erbij heb je een lange voorbereiding nodig.![]()
don't jinx it!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
komt wel toevallig goed uit dat we die volgend seizoen waarschijnlijk gaan overslaan.![]()
Volgende week zondag is gewoon het kampioensweekend, klaar. Win je van AZ dan ga je gewoon kampioen worden, zeker als Feyenoord uit bij PSV punten laat liggen.![]()
ik reken ons niet rijk tot het officieel is, vandaar dat ik zeg waarschijnlijk. (we staan bovenaan dus dan mag je dat toch wel zeggen)quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
waarom bang zijn voor Feyenoord? winnen van AZ is toch voldoendequote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:22 schreef Simmertje het volgende:
Volgende week zondag is gewoon het kampioensweekend, klaar. Win je van AZ dan ga je gewoon kampioen worden, zeker als Feyenoord uit bij PSV punten laat liggen.![]()
ik zie steeds meer mensen het hebben over Feyenoord, dan kunnen we net zo goed Willem ll en Utrecht als titelkandidaten gaan zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom bang zijn voor Feyenoord? winnen van AZ is toch voldoendeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben niet bang hoor, maar we hadden het over jinxen. Dus durf het volgend weekend definitief te zeggen als AZ op 9 punten staat en Feyenoord op 12/13.![]()
eerst Getafe maar eens uitschakelen, ben echt benieuwd of ze zich voor die EL net zo op kunnen laden als de CL![]()
Daar ben ik niet zo bang voor, Getafe is ook gewoon een goede ploeg dus een prima uitdaging. Zou anders zijn als we nu tegen Ludogorets of Zorya Luhanks zouden moeten spelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:04 schreef Tarado het volgende:
eerst Getafe maar eens uitschakelen, ben echt benieuwd of ze zich voor die EL net zo op kunnen laden als de CLOh.![]()
Men moet niet doorslaan. Feyenoord gaat écht geen kampioen worden. Verspelen waarschijnlijk over 2 weken punten bij PSV.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie steeds meer mensen het hebben over Feyenoord, dan kunnen we net zo goed Willem ll en Utrecht als titelkandidaten gaan zien.
De vergelijking met Willem II en Utrecht is dan weer ridicuul.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: