abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 mei 2021 @ 12:21:25 #251
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199272758
Ik vraag me af hoelang het duurt voordat completgekkies hierin zien dat Belinda van Bill gaat scheiden omdat Bill complete controle wil dmv vaccinaties.
With love :*
  dinsdag 4 mei 2021 @ 13:02:25 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199273238
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vraag me af hoelang het duurt voordat completgekkies hierin zien dat Belinda van Bill gaat scheiden omdat Bill complete controle wil dmv vaccinaties.
Dat controle over vaccinaties verhaal werd al in het NWS-topic gepost :')
Alleen niet als reden van de scheiding.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 13:46:51 #253
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199273771
Ik lees iets in het AD over dat Melinda gaandeweg steeds meer gelijkwaardigheid en zelfstandigheid is gaan opeisen binnen het huwelijk en de stichting. Dat is blijkbaar te veel gaan botsen. Jammer van Bill als dat zo is.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_199274120
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:46 schreef Andromache het volgende:
Ik lees iets in het AD over dat Melinda gaandeweg steeds meer gelijkwaardigheid en zelfstandigheid is gaan opeisen binnen het huwelijk en de stichting. Dat is blijkbaar te veel gaan botsen. Jammer van Bill als dat zo is.
Nou ja, Bill is degene die al het geld heeft gegenereerd en ik denk ook dat dat niet voor niets is. Niet dat Melinda dom zal zijn, maar de successen als die van Bill Gates zijn wel uitzonderlijk. Dus dan moet je binnen zo'n organisatie hoe dan ook je plek kennen tov "The Face", ook als je er mee getrouwd bent.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:14:34 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199275143
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou ja, Bill is degene die al het geld heeft gegenereerd en ik denk ook dat dat niet voor niets is. Niet dat Melinda dom zal zijn, maar de successen als die van Bill Gates zijn wel uitzonderlijk. Dus dan moet je binnen zo'n organisatie hoe dan ook je plek kennen tov "The Face", ook als je er mee getrouwd bent.
Tsja, als hij een klein bedrijf had toen ze trouwden en dat tijdens hun huwelijk een groot bedrijf is geworden dan is dat misschien wel "zijn" geld, maar met een gezin niet alleen zijn verdienste.

Daarbij was ze niet een of ander dom blondje dat hij geschaakt heeft, ze had zelf ook de nodige kennis en vaardigheden.

Na een relatie van meer dan 30 jaar, een huwelijk van 27 jaar en 3 kinderen is het vermogen nagenoeg nooit de verdienste van één van beiden.
Hoe makkelijk het ook is om degene die het grote geld niet binnenbrengt neer te zetten als iemand die daar niet aan bijgedragen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:17:25 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199275225
Maar ik las ergens dat ze niet in gemeenschap van goederen getrouwd zijn omdat de Microsoft aandeelhouders bang waren dat het bedrijf bij een scheiding "in vijandige handen" terecht zou kunnen komen, dus zijn belang in Microsoft zal niet in gevaar komen.
Dat wat hij tijdens het huwelijk verdiend heeft is een ander verhaal, dat is mogelijk gewoon van beiden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199276013
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tsja, als hij een klein bedrijf had toen ze trouwden en dat tijdens hun huwelijk een groot bedrijf is geworden dan is dat misschien wel "zijn" geld, maar met een gezin niet alleen zijn verdienste.

Daarbij was ze niet een of ander dom blondje dat hij geschaakt heeft, ze had zelf ook de nodige kennis en vaardigheden.

Na een relatie van meer dan 30 jaar, een huwelijk van 27 jaar en 3 kinderen is het vermogen nagenoeg nooit de verdienste van één van beiden.
Hoe makkelijk het ook is om degene die het grote geld niet binnenbrengt neer te zetten als iemand die daar niet aan bijgedragen heeft.
Ja, eens met wat je zegt. Ik bedoel ook meer dat ze, bot gezegd, niet moet denken dat het inhoudelijk ook haar successen zijn. Hij is de brains in de situatie, ongeacht hoe slim zij zelf zal zijn, ze is niet Bill Gates. Dus als ze, zoals Andro zegt, zelfstandigheid opeist binnen de stichting enkel obv het zijn van "de vrouw van", lijkt het me goed als Bill zegt "neeeuhneeeuhneeeuh".

Moet ook zeggen dat ik eigenlijk geen heeel goed idee heb wat de stichting doet, alleen dat ze het grotendeels doen met geld en/of fame van de Microsoft days.

Groetjes van iemand die ooit onder "het vrouwtje van de baas, dat te dom om te poepen was" heeft moeten werken en dus een beetje overtrokken zou kunnen reageren op dit soort berichten :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 4 mei 2021 @ 16:51:43 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199276477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, eens met wat je zegt. Ik bedoel ook meer dat ze, bot gezegd, niet moet denken dat het inhoudelijk ook haar successen zijn. Hij is de brains in de situatie, ongeacht hoe slim zij zelf zal zijn, ze is niet Bill Gates. Dus als ze, zoals Andro zegt, zelfstandigheid opeist binnen de stichting enkel obv het zijn van "de vrouw van", lijkt het me goed als Bill zegt "neeeuhneeeuhneeeuh".

Moet ook zeggen dat ik eigenlijk geen heeel goed idee heb wat de stichting doet, alleen dat ze het grotendeels doen met geld en/of fame van de Microsoft days.

Groetjes van iemand die ooit onder "het vrouwtje van de baas, dat te dom om te poepen was" heeft moeten werken en dus een beetje overtrokken zou kunnen reageren op dit soort berichten :D
Nou ja, ze heeft wel brains dus als ze op basis daarvan graag wat meer zelfstandigheid binnen de stichting wilde kan ik dat wel begrijpen, het heeft natuurlijk geen zin om een intelligente vrouw als "vrouwtje van de baas, dat te dom om te poepen is" te behandelen als ze dat niet is.
En eerlijk gezegd denk ik dat Bill Gates met geen mogelijkheid jarenlang een relatie zou kunnen hebben met een vrouw die qua intelligentie niet behoorlijk in de buurt komt, laat staan 7 jaar relatie voor ze trouwden en vervolgens een huwelijk van 27 jaar. Dat werkt niet, dat houdt hij niet zo lang vol maar een dom blondje ook niet.

Dus nee, ik denk niet dat ze meer zelfstandigheid binnen de stichting wilde op basis van het feit dat ze "de vrouw van" was, maar simpelweg omdat ze daar de capaciteiten voor heeft en het waarschijnlijk ook (groten)deels haar geld is.
Het is geen stichting van Microsoft, het is een stichting van zijn cq hun vermogen, daar staat Microsoft in principe buiten, behalve dat het daarmee verdiend is, maar het is niet Microsoft zelf dat in die stichting zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199276511
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, ze heeft wel brains dus als ze op basis daarvan graag wat meer zelfstandigheid binnen de stichting wilde kan ik dat wel begrijpen, het heeft natuurlijk geen zin om een intelligente vrouw als "vrouwtje van de baas, dat te dom om te poepen is" te behandelen als ze dat niet is.
En eerlijk gezegd denk ik dat Bill Gates met geen mogelijkheid jarenlang een relatie zou kunnen hebben met een vrouw die qua intelligentie niet behoorlijk in de buurt komt, laat staan 7 jaar relatie voor ze trouwden en vervolgens een huwelijk van 27 jaar. Dat werkt niet, dat houdt hij niet zo lang vol maar een dom blondje ook niet.

Dus nee, ik denk niet dat ze meer zelfstandigheid binnen de stichting wilde op basis van het feit dat ze "de vrouw van" was, maar simpelweg omdat ze daar de capaciteiten voor heeft en het waarschijnlijk ook (groten)deels haar geld is.
Het is geen stichting van Microsoft, het is een stichting van zijn cq hun vermogen, daar staat Microsoft in principe buiten, behalve dat het daarmee verdiend is, maar het is niet Microsoft zelf dat in die stichting zit.
En het heet daarnaast ook de Bill en Melinda Gates foundation, toch?

Ik denk ook dat het geen domme vrouw is en kan me dus ook niet voorstellend dat deze scheiding komt doordat "Belinda meer inspraak wilde" in wat dan ook.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:04:34 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199276622
Ze is kennelijk co-chair (medevoorzitter) van de foundation, dus dan kan er wel allerlei gedoe komen over "ze wilde meer zelfstandigheid binnen de stichting" maar als medevoorzitter heeft ze daar ook gewoon alle recht op, en is niet zomaar "het vrouwtje van de baas".

https://www.wsj.com/artic(...)-divorce-11620075934
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 mei 2021 @ 17:06:36 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199276649
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En het heet daarnaast ook de Bill en Melinda Gates foundation, toch?

Ik denk ook dat het geen domme vrouw is en kan me dus ook niet voorstellend dat deze scheiding komt doordat "Belinda meer inspraak wilde" in wat dan ook.
Dat niet alleen, ze is ook medevoorzitter van de foundation....

Las trouwens op de WSJ net ook dat de ex mevrouw Bezos al hertrouwd is, met een leraar :D
En 4 miljard aan liefdadigheid geschonken heeft sinds haar scheiding....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 mei 2021 @ 20:33:55 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199293827
Oh, ik lees net geen huwelijkse voorwaarden....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199294783
Jeff Bezos had al een ander voor het einde van het huwelijk (en nog steeds samen dacht ik), dus ach.
pi_199360213
Details van de voorheen Gates family:
Quote:” The couple negotiated their divorce throughout the Covid-19 pandemic, the documents show. They have three children who are all now 18 years or older…””

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: wsj.com
  maandag 17 mei 2021 @ 10:19:13 #265
327807 Mariposas
יה&#14
pi_199464024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 09:52 schreef -river- het volgende:

[..]

Je hebt gelijk:

https://www.telegraaf.nl/(...)invloed-na-avondklok

Sergio Herman betrapt op rijden onder invloed na avondklok

De Belgische politie heeft chefkok en horecaondernemer Sergio Herman in de nacht van maandag op dinsdag aangehouden omdat hij met te veel alcohol op achter het stuur zat. Ook overtrad de Nederlander de avondklok.

Een woordvoerder van Herman bevestigt het nieuws aan de Belgische krant Het Nieuwsblad, maar wil verder geen toelichting geven. Herman moest enkele uren zijn rijbewijs inleveren.

De 50-jarige chefkok was volgens de krant bij een vriendin gaan eten. Hij negeerde de stoptekens van de Belgische politie toen agenten hem rond twee uur ’s nachts wilden vragen waarom hij zich op de weg bevond.

Uit de blaastest bleek dat de kok te veel alcohol in zijn bloed had. Herman krijgt een boete en heeft inmiddels zijn rijbewijs terug, aldus Het Nieuwsblad. Ook zijn bijrijder, een 30-jarige vrouw uit De Panne, kreeg een boete voor het overtreden van de avondklok.

o|O o|O o|O
Die 30-jarige bijrijder is dus zijn nieuwe vriendin waar hij inmiddels al mee samenwoont. Hoeft hij in elk geval niet meer met alcohol op haar naar huis te rijden.
https://www.ad.nl/show/vi(...)ieuwe-vlam~a743b454/
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_199464036
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 10:19 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Die 30-jarige bijrijder is dus zijn nieuwe vriendin waar hij inmiddels al mee samenwoont. Hoeft hij in elk geval niet meer met alcohol op haar naar huis te rijden.
https://www.ad.nl/show/vi(...)ieuwe-vlam~a743b454/
Verrassend. :')
Ik verwacht bij hun een baby in 2022.
pi_199464043
Tijd voor de derde leg.
  Spellchecker donderdag 27 mei 2021 @ 21:27:45 #268
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199648470
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:27 schreef maily het volgende:

[..]

Die zitten óók al op Ibiza ......

https://www.instagram.com/p/CO2D2f3jXut/
Trouwens, heeft Story een vaste correspondent op Ibiza zitten (i.v.m. corona)?
  Spellchecker donderdag 27 mei 2021 @ 21:50:18 #270
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199648513
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:47 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Trouwens, heeft Story een vaste correspondent op Ibiza zitten (i.v.m. corona)?
Vast wel :D
pi_199649698
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:47 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Trouwens, heeft Story een vaste correspondent op Ibiza zitten (i.v.m. corona)?
Misschien The Vengaboys. ;(
pi_199650298
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:27 schreef maily het volgende:

[..]

Die zitten óók al op Ibiza ......

https://www.instagram.com/p/CO2D2f3jXut/
Was mij bekend

https://www.shownieuws.nl(...)biza-met-nieuwe-vlam
  vrijdag 28 mei 2021 @ 23:48:00 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_199664657
Ik zag Freek van Noortwijk met een andere vrouw bij de IKEA vorige week :P
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_199669811
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:48 schreef Vivi het volgende:
Ik zag Freek van Noortwijk met een andere vrouw bij de IKEA vorige week :P
Z'n zus of duidelijk een scharrel? Dat hij en Katja een open relatie hebben is één ding, maar je gaat met een scharrel toch niet naar de Ikea?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:29:17 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199669885
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Z'n zus of duidelijk een scharrel? Dat hij en Katja een open relatie hebben is één ding, maar je gaat met een scharrel toch niet naar de Ikea?
Je kunt toch sowieso gewoon met een vrouw naar de IKEA gaan? Of lagen ze er alle bedden uit te proberen? :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')