Oh daar heb ik helemaal niet aan gedacht, dat zou leuk zijn!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:21 schreef Lois het volgende:
Ik kijk ook steeds eerst station 19 en dacht zelfs even dat die dove dokter die verloren zus van Jack was. Maar misschien zie ik daar teveel in.
Greys Anatomy en geen drama in èèn zinquote:Op maandag 17 februari 2020 08:53 schreef Donna het volgende:
Ik hoop gewoon dat Amelia en Link samen de baby krijgen en Link ook echt de vader is. Geen drama meer verder, klaar.
Amelia heeft wel genoeg baby drama gehad.
Ik kijk nu wel uit naar Station 19 elke week.
Dat was het eerste wat ik dacht.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 10:54 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Greys Anatomy en geen drama in èèn zin
Dat was veel eerder dan de laatste keer met Owen volgens mij.quote:
Dit ja. Het loopt echt al zo lang dat het bijzonder is hoe ver ons eigen leven ook is verder gegaanquote:Op maandag 17 februari 2020 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vermaak me nog net zo met de serie als tijdens seizoen 1 eigenlijk. Wel raar idee dat ik dit al 15/16 jaar kijk inmiddelsgaat een lege plek achterlaten als het ooit stopt.
Ik ook ja. De eerste vijf seizoenen keek ik eigenlijk via Net5, was nog niet echt bekend met het kijken via Amerika zeg maar. Serie die ik inmiddels het langst volg. Meeste series stoppen wel na maximaal 7-8 jaar. Precies wat je zegt; apart om te zien hoe je eigen leven verandert is in al die jaren tijd. Een Meredith wordt steeds volwassener, en de kijker groeit mee eigenlijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:08 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dit ja. Het loopt echt al zo lang dat het bijzonder is hoe ver ons eigen leven ook is verder gegaan![]()
Ik keek het vanaf dag 1
Dit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:20 schreef Lois het volgende:
Ik vind station 19 het absoluut waard. De eerste paar aflevering niet zo maar ongeveer halverwege seizoen 1 raakte ik verslingerd.
Ik vond beide afleveringen vandaag echt leuk, en ik ben heel benieuwd hoe dit met Andrew zich gaat ontwikkelen.
Nou ja, ze zou natuurlijk ook kunnen leren om eens gewoon d'r mond te houdenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:16 schreef Donna het volgende:
En Maggie zal wel weer de schuld ervan krijgen op 1 of andere manier.
Ja ik vind Maggie sowieso vreselijk en haar antwoord was ook gewoon kut. Maar Teddy was echt wtf en dan zal straks Maggie het weer gedaan hebben en draait daar weer alles om.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nou ja, ze zou natuurlijk ook kunnen leren om eens gewoon d'r mond te houden
Vooral dit. Ze kan haar mond houden, of ze kan erover praten. Maar met deze actie koos ze wel zo'n beetje het slechtste van beide optiesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:52 schreef Donna het volgende:
[..]
en haar antwoord was ook gewoon kut.
Ik vond station 19 ontroerend mooi inderdaad, en Baileyquote:Op vrijdag 28 februari 2020 20:16 schreef Donna het volgende: Ik heb heel hard gehuild bij Station 19!
Maar wat vind ik het leuk van Bailey![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 07:16 schreef Rianne84 het volgende:
Zouden ze bedacht hebben dat Alex izzie is tegen gekomen met hun kinderen?
Verhaallijn met deluca kan wel interessant worden.
Amelia veel drama, hopelijk komen we er nog achter wie de vader is.
Die seizoenen heb ik echt nog te weinig gezien. Seizoen 1 tm 6 heb ik een aantal keer gekeken, maar 7 - 15 nog maar een keertje. Met uitzondering van enkele afleveringen. We roepen hier telkens dat we de serie gaan herkijken als de serie gestopt is. Maar het blijft maar terug komenquote:Op maandag 2 maart 2020 19:27 schreef Donna het volgende:
Op RTL8 is nu seizoen 7. Zulke jonge broekies!!
En Christina. En Lexi. En Mark Sloan. En Derek. En Callie.
En Hunt die getrouwd is met Christina.
![]()
En Alex die op het punt staat om April te ontmaagden en dan piswoest wordt omdat ze rustig aan wil doen.
Haha geweldig dit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:14 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb nog niet gekeken, maar ben gespoiled op social media.Zal me ook niets verbazen alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:14 schreef Rianne84 het volgende:
Ik heb nog niet gekeken, maar ben gespoiled op social media.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jouw spoiler!
Huh? Die stem was toch gewoon wel van hem?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:34 schreef Rianne84 het volgende:
En Justin Chambers moet er wel heel erg klaar mee geweest zijn dat hij z'n karakter zo om zeep laat helpen en niet eens nog een voice over wil doen.
Ik ook. Dat nummer weonder ook, Turn to Stonequote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:30 schreef Donna het volgende:
Ik heb de halve aflevering zitten janken, maar inderdaad eens met @:Debsterr hierboven. Zonde!
Echt? Ik vond het raar klinkenquote:Op zondag 8 maart 2020 07:20 schreef Amsel het volgende:
[..]
Huh? Die stem was toch gewoon wel van hem?
Ik vond dat handschrift vooral zo vrouwelijk en niet dokterachtigquote:Op zondag 8 maart 2020 09:44 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dat is denk ik omdat het niet echt Karev zijn manier van praten is, zo vreselijk weemoedig.
Ik moet hooguit janken om de dramatische kwaliteit van de serie sinds Krista het stokje van Shonda heeft overgenomen.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ben ik de enige die niet huilde en het maar een stomme aflevering vond?
Nee hoor, ik vond het ook gewoon stom.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoor, ik vond het ook stom. IMDb ook maar een 4,2. Nog lager dan de dood van Derek.quote:Op maandag 9 maart 2020 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
Die was genezen van haar kanker en daarna besloot ze weg te gaan omdat Seattle niet meer haar huis was, liet daarbij Alex in de steek. Daarna niks meer van haar gehoord tot afgelopen aflevering dusquote:Op maandag 9 maart 2020 23:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben bijna bijVandaag met dit seizoen begonnen en ben nu met aflevering 10 bezig
![]()
Even stukje hier bijgelezen, maar ik dacht dat Izzy dood was? Hoe zit dit? Hellup!
Tnx! Ik kan het me echt niet meer herinneren, is ook zo lang geleden. Heb ook een aantal seizoenen gemist (dood van Lexie en Derek, de komst van Maggie en Amelia) maar daar merk ik eigenlijk weinig van.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die was genezen van haar kanker en daarna besloot ze weg te gaan omdat Seattle niet meer haar huis was, liet daarbij Alex in de steek. Daarna niks meer van haar gehoord tot afgelopen aflevering dus
Zo kijken wij ze ook wekelijks. Stickie en zo. Maar kopen ook elk seizoen op dvd, staat toch wel leuk in de kast.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 22:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx! Ik kan het me echt niet meer herinneren, is ook zo lang geleden. Heb ook een aantal seizoenen gemist (dood van Lexie en Derek, de komst van Maggie en Amelia) maar daar merk ik eigenlijk weinig van.
Het is echt weer als vanouds genieten. Jammer dat ik het nu moet downloaden ipv Videoland. Maar zet de afleveringen gewoon op een stickie en plug die in de tv, best handig dat dit kan tegenwoordig
Nog één keer teruggekomen toch, omdat haar voormalig leraar ziek was ofzo? Toen wilde ze het een soort van goedmaken met Alex, maar hij stuurde haar weg/koos voor zichzelf.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die was genezen van haar kanker en daarna besloot ze weg te gaan omdat Seattle niet meer haar huis was, liet daarbij Alex in de steek. Daarna niks meer van haar gehoord tot afgelopen aflevering dus
Klopt ja! Al was haar laatste scene met Meredith waar ze dus aangaf dat Seattle niet meer haar huis was. Meredith probeerde haar nog te overtuigen om te blijven, om te vechten, maar dat wou ze niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nog één keer teruggekomen toch, omdat haar voormalig leraar ziek was ofzo? Toen wilde ze het een soort van goedmaken met Alex, maar hij stuurde haar weg/koos voor zichzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:47 schreef Donna het volgende:
Jaaaaaa. Ik ben zo blij!!!
Toch wel!!
En Station 19Jaaaa! Ook dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:47 schreef Donna het volgende:
Jaaaaaa. Ik ben zo blij!!!
Toch wel!!
En Station 19Dit eigenlijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo blij toen ze benoemde dat de baby van Link was. En fijn dat Link wel even aangaf dat hij sowieso voor haar had gekozen, ook als de baby niet van hem was geweest.
En fijn dat Jo zo sterk is en vooruit kijkt![]()
Actrice is al een tijdje zwanger, dus als ze het erin zouden schrijven was dat al wel gebeurd denk ik eigenlijk.
Teddy is wel echt domEn het dan ook net aan Maggie vertellen he. Die geen geheimen kan bewaren
![]()
Ja ja, ik weet.. vond gewoon irritant dat ik het lasquote:
Teddy was in het begin leuker. Sinds ze terug is wordt ze enkel neer gezegd als een vrouw met liefde problemen. Mis de super chirurg een beetje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind Teddy eigenlijk ook helemaal niet zo'n leuk personage
Tom wel, maar hij heeft altijd leuke rollen. Krijg opeens zin om Ally McBeal te kijken
Ja ze is al een tijdje zwanger idd, maar het zou nog best kunnen. Ze wordt nog zwangerderderquote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit eigenlijk jaZo blij toen ze benoemde dat de baby van Link was. En fijn dat Link wel even aangaf dat hij sowieso voor haar had gekozen, ook als de baby niet van hem was geweest.
En fijn dat Jo zo sterk is en vooruit kijkt![]()
Actrice is al een tijdje zwanger, dus als ze het erin zouden schrijven was dat al wel gebeurd denk ik eigenlijk.
Teddy is wel echt domEn het dan ook net aan Maggie vertellen he. Die geen geheimen kan bewaren
Ik zit te wachten tot hij de 'wattle' van Catherine gaat aaienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 23:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Tom wel, maar hij heeft altijd leuke rollen. Krijg opeens zin om Ally McBeal te kijken
Ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon niet lezen hier tot je de aflevering gezien hebt.
https://tvline.com/2020/0(...)roduction-shut-down/quote:Grey's Anatomy Halts Production on Season 16 Due to Coronavirus Crisis
Add Grey’s Anatomy to the growing list of TV series suspending production due to the coronavirus pandemic.
“Out of an abundance of caution, production is postponed on Grey’s Anatomy effective immediately,” showrunner/EP Krista Vernoff, director/EP Debbie Allen and line producer James Williams said in a letter to the ABC drama’s cast and crew on Thursday. “We are going home now for at least two weeks and waiting to see how the coronavirus situation evolves. This decision was made to ensure the health and safety of the whole cast and crew and the safety of our loved ones outside of work, and it was made in accordance with Mayor Garcetti’s suggestion that we not gather in groups of more than 50.
“Stay safe, stay healthy, stay hydrated, stay home as much as possible, and wash your hands frequently,” the trio added. “Please take care of yourselves and each other. As updates come in, we will keep you informed. Thank you for all that you do!”
The shutdown occurred following production of Episode 21, four shy of Season 16’s 25-episode order.
Heel veel series inderdaad. Doet me denken aan die schrijvers staking een paar jaar terug, toen kreeg je ook hele rare seizoenen, zal me niks verbazen als veel series pas weer volgend seizoen door gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
https://tvline.com/2020/0(...)roduction-shut-down/
Dat dacht ik al te zien. Of was dat nog niet tijdens deze opnames?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:27 schreef Donna het volgende:
Maar nu. De actrice die Jo speelt, is weer zwanger (in het echt dus). Dit krijgt nog een staartje!
Dat denk ik bijna wel. Ze kreeg een beetje een puffy hoofd en toen ben ik gaan Googlen. Maar als het in deze opnames nog niet zo was, bij deze mijn excuses.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dacht ik al te zien. Of was dat nog niet tijdens deze opnames?
Maar idd het is van Link. Thank god!!!
Nee dat dacht ik dus ook. Had eik in mijn originele post staan van vond haar wat voller.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat denk ik bijna wel. Ze kreeg een beetje een puffy hoofd en toen ben ik gaan Googlen. Maar als het in deze opnames nog niet zo was, bij deze mijn excuses.![]()
Ik ben Fat-as-fuck dus mag het zeggen en ik dacht het ook hoor: bolle toet!quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik dus ook. Had eik in mijn originele post staan van vond haar wat voller.
Maar voor je weer iemand zit te fatshamen dacht ik ik pols toch nog even
Haha me tooquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:14 schreef BE het volgende:
Ik
[..]
Ik ben Fat-as-fuck dus mag het zeggen en ik dacht het ook hoor: bolle toet!
Dat laatste maakt niet echt verschil, hoogzwanger doorwerken is vrij normaal in de VS, ook voor goedbetaalde actrices. Als je het leuk vindt is random tassen voor buiken spotten in series best een vol te houden hobby.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze was tijdens deze opnames inderdaad al even zwanger, ze liet het pas vrij laat weten
Dat weet ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat laatste maakt niet echt verschil, hoogzwanger doorwerken is vrij normaal in de VS, ook voor goedbetaalde actrices. Als je het leuk vindt is random tassen voor buiken spotten in series best een vol te houden hobby.
Ja klopt, ze maakte het begin maart bekend dacht ik en toen was ze al behoorlijk ver in haar zwangerschap. Maar ik heb nooit zo'n heel duidelijk beeld hoeveel tijd er tussen opnames - uitzending zit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze was tijdens deze opnames inderdaad al even zwanger, ze liet het pas vrij laat weten
En die speech inderdaad
Yes!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, eerst S19 kijken dus, en daarna Grey's.
Wat heeft DeLuca eigenlijk, ik ben pas weer begonnen met kijken toen zijn zus en vader in de serie verschenen, dus moest nog erin komen, niet onthouden wat die vader nou had.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:45 schreef BE het volgende:
Ze waren beide weer fijn.
S19 was hier en daar even slikken.
Greys gewoon een fijne ep en het zat er natuurlijk dik in dat DeLuca gelijk had.
En Teddy... fijn zo’n los draadje wat dan vast over een jaar of 3 weer tevoorschijn komt.
Die vader was manisch (of bipolair) ofzoiets en nu lijkt DeLuca dus ook door te draaien.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat heeft DeLuca eigenlijk, ik ben pas weer begonnen met kijken toen zijn zus en vader in de serie verschenen, dus moest nog erin komen, niet onthouden wat die vader nou had.
Fijne aflevering inderdaad, benieuwd of dat grietje met haar "tante" nog een vervolg krijgt volgende week.
Thanksquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:44 schreef BE het volgende:
[..]
Die vader was manisch (of bipolair) ofzoiets en nu lijkt DeLuca dus ook door te draaien.
Ik vindt die hele Teddy echt vreselijk! Wat een zeikwijf!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:33 schreef Amsel het volgende:
Ik vind Teddy zo stoer als ze de kick-ass oud-militair is. En zo méga-irritant als het om dat zeikerige relatiegebeuren gaat.
Ik zou het zeker niet skippen. Het is zo leuk!quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:56 schreef babette21 het volgende:
Op zich een prima aflevering (van vorige week dus), maar heb wel steeds meer het idee dat ze er bijna van uit gaan dat we ook allemaal Station 19 kijken.
Als ik dat alsnog wil doen, kan ik dan de eerste 2 seizoenen skippen? Of mis ik dan iets essentieels?
+1quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zou het zeker niet skippen. Het is zo leuk!![]()
![]()
Ik ben ook met seizoen 1 begonnen en raad het zeker aan het te doen!quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:56 schreef babette21 het volgende:
Op zich een prima aflevering (van vorige week dus), maar heb wel steeds meer het idee dat ze er bijna van uit gaan dat we ook allemaal Station 19 kijken.
Als ik dat alsnog wil doen, kan ik dan de eerste 2 seizoenen skippen? Of mis ik dan iets essentieels?
Ja vond het ook weinig...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:23 schreef Cheeseburgert het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag (greys) maar niks. Voelde als 1 groot samenraapsel van backstories die ze in een keer nog even ergens kwijt moesten voordat de Webber-trein gaat lopen.
Betere buurvrouw zoekenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmmm. Mijn buurvrouw heeft geen enkel pak meel. Zelfs niet van andere merken (zoals de 19 mix granen). Beetje vreemd! Normaal heeft ze altijd wel voorraad op vrijdag?
SPOILER: De voorraadkast van mijn BuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:00 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Betere buurvrouw zoekenIk heb meerdere buurvrouwen. Normaal zijn ze vrijdag altijd naar de supermarkt geweest. Maar ze hebben helemaal niets op voorraad.SPOILER: De voorraadkast van mijn BuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geen idee hoe ik bij jouw buur aan kan kloppen
Ik zal even kijken of mijn buurvrouw nog aan postduiven doetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:02 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik heb meerdere buurvrouwen. Normaal zijn ze vrijdag altijd naar de supermarkt geweest. Maar ze hebben helemaal niets op voorraad.En geen idee hoe ik bij jouw buur aan kan kloppen
quote:Op zondag 29 maart 2020 11:25 schreef Tegan het volgende:
In een spoiler voor de zekerheid.Had ik idd ook al meegekregen, jammer, maar goed dat ze voor veiligheid kiezen. Best wel veel series die nu eerder stoppen dan gepland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij wat ik volg een paar weken geleden Eastenders al. Van 4 naar 2 afleveringen per week en sinds deze week Coronation Street van 3 dubbele naar 3 keer een enkele aflevering per week. Oh, en Dr Phil helemaal niks meerquote:Op zondag 29 maart 2020 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Had ik idd ook al meegekregen, jammer, maar goed dat ze voor veiligheid kiezen. Best wel veel series die nu eerder stoppen dan gepland.
Oh ja, goed punt!quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Die five alarm fire was alleen al afgerond in Grey'sToen kwamen Warren en Jackson aan in het ziekenhuis. Geen enkele emotie te vinden, dus waarschijnlijk is er naast een nachtje doorhalen (wat benoemd werd) niks gebeurd.
torrentquote:Op zondag 5 april 2020 21:00 schreef GeeBeetje het volgende:
Oké, ik heb onder een steen gezeten. Maar ben een tijdje geleden Greys Anatomy gaan kijken via Ziggo. Was afgelopen vrijdag klaar met seizoen 15 en wilde door naar seizoen 16, Dacht dat ik dat had opgenomen, maar blijk aflevering 12 te hebben opgenomen en niks daarvoor.
Ben me rot aan het zoeken, maar misschien hebben jullie de tip voor mij....waar kan ik seizoen 16 vanaf aflevering 1 kijken? Of kan dat niet en moet ik wachten?
Check je PM voor een alternatiefquote:Op zondag 5 april 2020 23:01 schreef GeeBeetje het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Is dat makkelijk uit te leggen voor digitaal niet super handige mensen als ik?
Oh, fantastisch!!!! Ik kan je niet een dm terugsturen, want te weinig gepost ... Maar dan bij deze. DANK!!!! Heel blij mee!!quote:
Graag gedaan hoor!quote:Op zondag 5 april 2020 23:09 schreef GeeBeetje het volgende:
[..]
Oh, fantastisch!!!! Ik kan je niet een dm terugsturen, want te weinig gepost ... Maar dan bij deze. DANK!!!! Heel blij mee!!
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:03 schreef babette21 het volgende:
Opnieuw een prima aflevering. Zo hebben ze het toch behoorlijk zwakke seizoen uiteindelijk toch nog aardig kunnen redden.
Amelia en Link waren weer geweldig (en Bailey ook met haar George actie), en dat verhaal rond Webber was ook echt goed gedaan. Ik heb zo met DeLuca te doen
Dit dusquote:Op zaterdag 11 april 2020 00:36 schreef Lois het volgende:
Station 19 was wow! Ik zat redelijk ademloos te kijken, kreeg het echt steeds benauwder. En toen dat einde![]()
Greys vond ik leuk. Mooi gedaan met Die diagnose van Webber, en ik vond deLuca zo zielig, ik kreeg er echt een brok in mijn keel van.
Oh, had m'n app het toch goed. Even downloaden dan maar!quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel een station 19.. Echt waar blijven die onion cutting ninjas vandaan komen
Ergens wel, ergens was hij ook wel echt heel controlling, maar ik ben vooral erg benieuwd.quote:Op zondag 10 mei 2020 20:14 schreef Lois het volgende:
Ik vond hem spannend! Maar ook raar met die draai over het karakter van Andy’s vader...
Ik denk dat hij een relatie krijgt met de vrouw en dat dove zoontje wat hij heeft gered van die rare kerel. In de laatste Station 19 van gisteren ging hij zo 'nerveus' naast haar zitten.quote:Op maandag 11 mei 2020 09:25 schreef Amsel het volgende:
Ik wil dat ze Jack gewoon eens gelukkig gaan maken met een leuke ongecompliceerde vrouw
Ze kunnen hem ook aan Jo koppelen, die snappen elkaar jeugd in ieder geval wel.
Kan me nog herinneringen van Bishop voor de geest halen over dat hij haar negeerde aan tafel omdat ze niet eerste was geworden. En zelfs het eten tegen de muur gooide wat zij wilde hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 23:55 schreef Lois het volgende:
Ik vond de plotseling gedragsverandering van de vader van Bishop wel schrikken: eerst blij en vriendelijk, dan ineens agressief. Beetje afgeraffelde verhaallijn zo, maar het kan maar klaar zijn.
Leuk!quote:Op maandag 1 juni 2020 09:46 schreef Crohnjurist het volgende:
Zo ik ben weer helemaal bij! Halverwege seizoen 16 met de rechtszaak van Meredith en die terugblikken bedacht ik me hoe weinig ik me eigenlijk nog kon herinneren van eerdere seizoenen. Grey's vanaf het begin op Net5 en later via torrents gaan kijken, maar nooit een seizoen opnieuw gekeken. Dus heb nu via Videoland alle seizoenen opnieuw gekeken, was echt veel vergeten.... Bijvoorbeeld dat Hunt chief was, wat wel grappig was want een paar seizoenen later zei hij zelf, ja iedereen vergeet altijd dat ik ook chief ben geweest en dat was bij mij dus ook zo haha.
Laatste seizoen afgewisseld met Station 19, heerlijke serie ook. Hopelijk kunnen ze allemaal snel weer doorgaan met filmen voor het nieuwe seizoen!
Ja het is echt wel de moeite om alles nog een x te kijken! Blijft een lekkere wegkijk serie.quote:Op maandag 1 juni 2020 09:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb seizoen 1 tm 3 wel echt vaak gezien, maar die seizoenen erna eigenlijk maar een keertje. Heb wel alle dvd’s, dus snel een keer rewatchen. Hoop ook dat het filmen rond augustus wel weer kan starten.
Dit!!! Ik kijk ook terug via Rtl8 of Ziggo zelf als ik wat vooruit wil kijken. Maar dat Webber al zo lang een relatie heeft met Catherine heeft wist ik echt niet meer. En Owen zat er al vrij snel in. Ik dacht veel seizoenen verder pas. En naar mijn idee ging Christina er al redelijk snel uit. Maar seizoen 10 en ze zit er nog steeds inquote:Op maandag 1 juni 2020 10:50 schreef Mriekie het volgende:
Ik kijk nu dagelijks op RTL 8 Greys terug, heerlijk om al die oude afleveringen te zien. Veel wat ik vergeten was maar ook veel wat ik nog wel wist. Net bijvoorbeeld de seizoensfinale gehad van seizoen 9 en ik wist nog precies dat Webber daar in de machinekamer lag maar ik wist niet meer dat hij al zolang iets met Catherine heeft.
Net als wij allen.quote:
Echt precies wat jij zegt had ik ook! Lijkt zo veel langer geleden dat yang eruit ging!quote:Op maandag 1 juni 2020 15:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dit!!! Ik kijk ook terug via Rtl8 of Ziggo zelf als ik wat vooruit wil kijken. Maar dat Webber al zo lang een relatie heeft met Catherine heeft wist ik echt niet meer. En Owen zat er al vrij snel in. Ik dacht veel seizoenen verder pas. En naar mijn idee ging Christina er al redelijk snel uit. Maar seizoen 10 en ze zit er nog steeds in
Arizona had ik het wel een beetje mee gehad na dat ongeluk. Vond haar leuker voor alle ellende.quote:Op maandag 1 juni 2020 19:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind de cast nog steeds super, maar mis er ook wel een paar. Vooral Lexie, Addison & Arizona denk ik. Christina ook, maar wel wat minder. George had ik niet veel mee.
Haha, inderdaad, over Owen en Christina verbaasde ik me ook!quote:Op maandag 1 juni 2020 15:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dit!!! Ik kijk ook terug via Rtl8 of Ziggo zelf als ik wat vooruit wil kijken. Maar dat Webber al zo lang een relatie heeft met Catherine heeft wist ik echt niet meer. En Owen zat er al vrij snel in. Ik dacht veel seizoenen verder pas. En naar mijn idee ging Christina er al redelijk snel uit. Maar seizoen 10 en ze zit er nog steeds in
Snap ik wel. Ik vond het juist een wat interessanter karakter worden. Iets meer dan enkel vrolijkheid (dat idee had ik soms bij haar vóór de crash).quote:Op maandag 1 juni 2020 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Arizona had ik het wel een beetje mee gehad na dat ongeluk. Vond haar leuker voor alle ellende.
dat snap ik idd ook, maar het was eerst erg veel wrok naar callie dat zij haar been er af gehaald had (wat alex was maar dat arizona niet wist)quote:Op zondag 7 juni 2020 13:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik vond het juist een wat interessanter karakter worden. Iets meer dan enkel vrolijkheid (dat idee had ik soms bij haar vóór de crash).
Daar ben ik het wel mee eens ja. Ze ging daar wat lang over door ook. Snapte haar teleurstelling en boosheid in het begin wel, maar ze liet het maar niet los.quote:Op zondag 7 juni 2020 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat snap ik idd ook, maar het was eerst erg veel wrok naar callie dat zij haar been er af gehaald had (wat alex was maar dat arizona niet wist)
daar had ik het vooral heel moeilijk mee, wat had je dan gewild dat ze je dood had laten gaan?
ze heeft je been er echt niet afgehaald omdat ze dat leuk vond ofzo hoor zonder medische noodzaak
Ik moest hier zo enorm om lachenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 09:55 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot hij de 'wattle' van Catherine gaat aaien
Nu ook op Videolandquote:Op maandag 17 augustus 2020 14:46 schreef douche-eendje het volgende:
Oeh station19 in het pluspakket van KPN. Tijd om dat maar eens te gaan kijken dan.
Ja, denk ik meld het even voor degenen die geen KPN hebbenquote:
Niet legaal in ieder geval.quote:
Van station 19 nog maar drie.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:43 schreef murp het volgende:
[..]
2 seizoenen! Maar er zijn toch 4 seizoenen al opgenomen en uitgebracht?
quote:Op donderdag 17 september 2020 23:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
https://tvline.com/2020/0(...)s-anatomy-season-17/
Yay. Zowel Greys als Station 19 vanaf 12 november dus.
New Amsterdam is ook tof ja! En verder kijk ik the Resident en the Good Doctor. Maar mn all time favorite doktersserie is Code Blackquote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
New Amsterdam is ook wel erg leuk. Niet GA leuk nog maar er zit potentie in.
Ik ben ook pas bij de 5de aflevering van het eerste seizoen, maar ik zag gelijk al dat de serie goed in elkaar zit.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 19:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
New Amsterdam is ook tof ja! En verder kijk ik the Resident en the Good Doctor. Maar mn all time favorite doktersserie is Code BlackMaar 3 seizoenen van, maar echt een aanrader.
Nog niet aan begonnen omdat we al zoveel dokter series hebben gekeken/actief kijken. Grey's Anatomy, The Good Doctor, The Resident, Chicago Med draaien nog en we hebben ook Private Practice, House en ER gekeken. Wel even goed qua medical series, haha. Maar New Amsterdam zou wel de volgende worden als we er weer eentje toe willen voegen. Grey's Anatomy vind ik de leukste nog steeds.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
New Amsterdam is ook wel erg leuk. Niet GA leuk nog maar er zit potentie in.
Wil je die oplossing delen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil ER ooit nog eens af kijken. Vroegah kwam het nog wel eens op TV dus zo ben ik het gaan volgen. en daarna heb ik het ooit gedownload maar volgens mij nooit afgekeken en die downloads ook kwijt.
Maar kan het volgens mij nergens streamen;( opgelost!
maar goed offtopic. Wel weer zin in Greys en Station 19 in ieder geval![]()
Kzou het latenquote:Op dinsdag 10 november 2020 07:08 schreef Rene het volgende:
En ik moet nog allemaal seizoenen inlopen
Hier opgelost door de 15 seizoenen te kopen op dvdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Wil je die oplossing delen?![]()
Ik vind New Amsterdam beter dan GA tegenwoordig geloof ik
Amazon primequote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:19 schreef laziness het volgende:
[..]
Wil je die oplossing delen?![]()
Ik vind New Amsterdam beter dan GA tegenwoordig geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Grey's seizoen 17, afleveringen 1 en 2quote:Op vrijdag 13 november 2020 07:39 schreef BE het volgende:
Jihaaa, eerste dag vrij in ruim 14 dagen.![]()
Wat een timing!
Weet iemand om welke aflevering ik moet vragen bij de buren?
Ik ben de tel kwijt.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 07:39 schreef douche-eendje het volgende:
Omg ik las net datOeh een reden om het weer op te pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Ben daarna een x afgehaakt, blijft jammer.
Mijn blockbuster nog niet hoorquote:Op vrijdag 13 november 2020 07:32 schreef Donna het volgende:
Jihaaa 2 episodes Grey's en 1 Station19.
Zo kijken of het al ergens te huren is.
Neequote:Op vrijdag 13 november 2020 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
S16 staat nog niet op prime toch?
Het zal toch niet? Ik denk het niet hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2020 20:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jeetje, dat einde van de tweede aflevering. Durf er niks over te zeggen totdat jullie het ook allemaal gezien hebben
Station 19 was ook goed! Ik had niet het idee dat je echt iets mist als je deze aflevering van station 19 niet zou kijken. Bepaalde scènes zaten zowel in Grey’s als station 19, zodat het verhaal duidelijk is, ook als je enkel een van de twee series kijkt. Je mist alleen wat achtergrond informatie.
Dat herinnerde ik me gelukkig idd ook!quote:Op vrijdag 13 november 2020 19:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor wie een meer logische volgorde wilt zien, kijk Station 19 eerst, dan pas Grey's.Want de verhalen lopen weer samen.
Behalve als het je niet uitmaakt dat je in Station 19 achtergrond informatie krijgt van wat in Grey's komt.
Ja ik ergerde me in aflevering 1 ook al wel.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben wel echt echt echt covid moe hoor na afl. 1.
Snap wel waarom, maar had het liever toch dan maar wat minder realistisch gehad.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:25 schreef Rianne84 het volgende:
Leuke afleveringen!
Ik was wel blij dat het plan van Jo en Jackson niet doorging, het idee van die twee alleen al![]()
En ik dacht dat Nico wegging? Of wat ben ik vergeten in die verhaallijn?
Mijn Teddy allergie kwam ook alweer gauw opborrelen![]()
Het einde was helaas al overal gespoilerd voor mij.Nico had volgens mij een tijdelijke baan ergens anders. Nu zaten ze alweer in april, dus wellicht was hij alweer terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, heb ze ook allemaal gezien en The Good Doctor was ook mijn favorietquote:Op zaterdag 14 november 2020 15:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Alle ziekenhuis series doen nu Covid. The Good Doctor, Chicago Med, Grey's.
The Good Doctor episode maakte mij aan het
Gelukkig doet The Good Doctor vanaf aflevering 3 alsof Covid is afgelopen. Dat geeft wel iets van afwisseling. Die houden het dus bij die eerste twee afleveringen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Alle ziekenhuis series doen nu Covid. The Good Doctor, Chicago Med, Grey's.
The Good Doctor episode maakte mij aan het
quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:28 schreef Amsel het volgende:
Pfff ik vind het wel heftig, het hele covid-gebeurenDit is de eerste serie die ik zie waarin het zo verwerkt is. Wel grappig als je je realiseert dat die seks-scène tussen Amelia en Link zo is gedaan zodat ze niet te dicht bij elkaar hoefden te komen
Het einde was helaas al gespoilerd voor me, maar ik zat toch te glunderen toen ik het zag
Maar Jo en Jackson mochten wel zoenen... Of was dat al voor de pandemie opgenomen?quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:48 schreef BE het volgende:
[..]Dat had ik niet door totdat jij het zegt!
Ik vond het al zo’n raar expliciet standje voor een Amerikaanse serie!
Ja, ze hadden vorig seizoen vrijwel een hele extra aflevering aan materiaal, maar net niet compleet genoeg voor een hele aflevering toentertijd. Dus ze hebben die scènes bewaard en in deze afleveringen gestopt als flashbacksquote:Op zaterdag 14 november 2020 19:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar Jo en Jackson mochten wel zoenen... Of was dat al voor de pandemie opgenomen?
Heb het ook een beetje, speelt inmiddels ook bij andere series.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik ben wel echt echt echt covid moe hoor na afl. 1.
Snap wel waarom, maar had het liever toch dan maar wat minder realistisch gehad.
Dat ja, ik wil ontspanning, niet nog meer covidquote:Op woensdag 18 november 2020 10:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb het ook een beetje, speelt inmiddels ook bij andere series.
Ergens snap ik het wel dat wel maar ik kijk ook series om in deze tijd te ontsnappen uit deze actualiteit.
Was fijn dat de meest recente aflevering van The Good Doctor zich afspeelde in een tijd zonder Corona, de hoop voor de toekomst. Even wat afwisseling van alle Covid series. In Chicago Fire speelde het ook amper een rol. Wel fijn dat die mix er een beetje is.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ja, ik wil ontspanning, niet nog meer covid.
The Good Doctor nog niet aan het kijken weer, misschien vanavond eens aanzettenquote:Op woensdag 18 november 2020 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Was fijn dat de meest recente aflevering van The Good Doctor zich afspeelde in een tijd zonder Corona, de hoop voor de toekomst. Even wat afwisseling van alle Covid series. In Chicago Fire speelde het ook amper een rol. Wel fijn dat die mix er een beetje is.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 december 2020 00:20 schreef Amsel het volgende:
Ik vond dit emotioneler dan met Derek eigenlijk
Yup. Volgende week 6; de winter finale. In maart gaan ze dan weer verder. Ze verwachten ongeveer 16-18 afleveringen dit seizoen.quote:
Vond dat zingen ook niet heel veel toevoegen. Misschien dat de verhaallijn daarom niet echt binnen kwam bij me; goede toepassende muziek kan het echt emotioneler aan laten voelen, maar de muziek keuze was mwah deze keer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:49 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vond dat zingen van Bailey en Webber aan het eind wat ongemakkelijk![]()
De andere verhaallijnen wat saai. Laat Jo maar lekker naar verloskunde gaan, ik vind haar niets meer toevoegen.
Andersom in elk geval sowieso.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:49 schreef BE het volgende:
Ik denk ook dat je zonder S19 echt wel flinke happen van het verhaal mist.
Blijf dat toch wel gek vinden. Maar goed, ik kijk toch beide.
Same. Maggies verhaallijn bestaat alleen nog uit die man en BLM.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:11 schreef Lois het volgende:
Ik vond het geweldige afleveringen. Ik heb eerst S19 gekeken, die vond ik ijzersterk. Daarna GA, ook leuk, iets minder spannend en ik ben gewoon niet zo’n fan van Maggie, dus ik vond het niet zo overtuigend allemaal.
Vond E05 wel erg BLM. Niet alleen Maggie en Bailey maar later ook met Webber en Jacksonquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:53 schreef Fugue het volgende:
[..]
Same. Maggies verhaallijn bestaat alleen nog uit die man en BLM.
4 maart gaat het seizoen pas weer verder (ep 6)quote:
Duurt langquote:Op zondag 10 januari 2021 21:51 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
4 maart gaat het seizoen pas verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |