quote:Op zondag 16 februari 2020 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de mensen hier wel goed kunnen bewegen op Tom LeebHij is zeker The best in meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
twitter:France2tv twitterde op zondag 16-02-2020 om 21:06:18Découvrez le titre de @TomLeebOfficial pour l'#Eurovision : "The best in me" https://t.co/JwzohferaU reageer retweet
Vond het igg beter dan dit lied. Bigger than us vond ik een prima nummer. Typisch X-factor winnaars single.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Vond je Bigger than us dan ook leuk? Ik denk in elk geval niet dat je hier goed op kunt bewegen
Nou, stop the presses hoor. Als jij hier zelfs van in coma raaktquote:Op zondag 16 februari 2020 22:22 schreef grazz het volgende:
[..]
Vond het igg beter dan dit lied. Bigger than us vond ik een prima nummer. Typisch X-factor winnaars single.
En idddit is nou een lied dat ervoor zorgt dat ik wel een keer stil zit. Dus you know what to do als je het zat bent...
Gerapporteerd aan je moeder.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
Dan moet Tom me maar op een andere manier komen bevredigen.
Die heeft daar niks over te zeggenquote:
Nouja, kleine meisjes worden groot...eens moet het een keer gebeuren he.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heeft daar niks over te zeggen
Ja, eens. Had dan maar gewoon een klassiek Frans chanson gestuurd. Dan was het ook niet vernieuwend geweest, maar wel authentiek.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Dit verdient het gewoon om laatste te worden, alleen al vanwege het feit dat je er totaal je best niet voor doet als land en een Zweeds niemendalletje koopt.
quote:Op zondag 16 februari 2020 23:12 schreef lashatumbai het volgende:
Sorry ik moest hier even heel hard om lachen![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |