Mja das niet helemaal fair. Huizenprijzen zijn absurd gestegen en niet door de schuld van de burger toch?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je eigen succes van losers laten afhangen
Dat schud ik zo uit m'n mouw.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja das niet helemaal fair. Huizenprijzen zijn absurd gestegen en niet door de schuld van de burger toch?
Zon appartement voor minimaal 325 duizend euro is voor veel mensen niet weg gelegd. Zeker niet als single of starter
Dit is helemaal door de burgers gekomen.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja das niet helemaal fair. Huizenprijzen zijn absurd gestegen en niet door de schuld van de burger toch?
Zon appartement voor minimaal 325 duizend euro is voor veel mensen niet weg gelegd. Zeker niet als single of starter
Hoe is die stijging door de burgers gekomen? Ja teveel singles en meer oudere mensen die zelfstandig blijven wonen wat de overheid trouwens ook promoot.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is helemaal door de burgers gekomen.
En het feit dat we in een klein land met veel mensen wonen.
nee dit haal je van de markt om te renoveren dan voor ruim een ton meer weer terug op de markt te plaatsen nog geen jaar er na. hier heeft dus niemand gewoond. Puur investering geweestquote:Op zondag 16 februari 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe werkt dat bij jou dan bitterbal? "Oh jee het huisje van m'n leven, maar laat ik het maar niet kopen want dan haal ik het van de markt voor iemand anders"?Zo wordt het nooit wat natuurlijk.
In de juiste buurt moet je juist mensen met een betere baan en wat poen hebben, dan heb jij geīnvesteerd in je minikoninkrijk en dat weer wat beter gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit haal je van de markt om te renoveren dan voor ruim een ton meer weer terug op de markt te plaatsen nog geen jaar er na. hier heeft dus niemand gewoond. Puur investering geweest
Ja oke eens. Die wijk is flink aan het verhipsteren. Ik heb zelf ook profijt van als mijn wijk verhipsterd maar ook dit is niet sociaal :pquote:Op zondag 16 februari 2020 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de juiste buurt moet je juist mensen met een betere baan en wat poen hebben, dan heb jij geīnvesteerd in je minikoninkrijk en dat weer wat beter gemaakt.
En wat koop je er voor terug? :pquote:Op zondag 16 februari 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
Vanaf donderdag de zolderkamer schilderen
En ooit de hut voor meer dan nu verkaufen, want marktwerking
Een hutje op de heiquote:Op zondag 16 februari 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat koop je er voor terug? :p
Oh jee.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:25 schreef Molo het volgende:
Vanaf donderdag de zolderkamer schilderen
En ooit de hut voor meer dan nu verkaufen, want marktwerking
Tegen die tijd, een gelijkvloerse woning gericht op bejaard zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat koop je er voor terug? :p
En ditquote:
Ja 40.000 "winst" valt nog mee als ze er met meerdere mensen een tijd aan hebben gewerkt. Liever zij dan ik.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dit haal je van de markt om te renoveren dan voor ruim een ton meer weer terug op de markt te plaatsen nog geen jaar er na. hier heeft dus niemand gewoond. Puur investering geweest
Laten we zeggen dat ze er een ton hebben ingestoken en het misschien voor 340 ofzo verkopen. Hebben ze 40 duizend winst gemaakt
Ja misschien is de markt dan wel al gigantisch ingestort :pquote:Op zondag 16 februari 2020 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegen die tijd, een gelijkvloerse woning gericht op bejaard zijn
Kan ook, geen probleem, hebben de hut tegen die tijd wel afbetaaldquote:Op zondag 16 februari 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien is de markt dan wel al gigantisch ingestort :p
Ja das gokken natuurlijk. Maar voor 1 iemand alleen is dit erg lekkerquote:Op zondag 16 februari 2020 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja 40.000 "winst" valt nog mee als ze er met meerdere mensen een tijd aan hebben gewerkt. Liever zij dan ik.
Voor een persoon alleen is het ook een hele klus om naast een betaalde baan ook nog een heel huis te renoveren in een jaar tijd.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das gokken natuurlijk. Maar voor 1 iemand alleen is dit erg lekker
Ik vind klussen erg kut en heb er ook geen oog voor dus heb liever een huis dat helemaal af is dan dat ik nog tien jaar lang loop te kutten en ik in een of ander programma van rtl4 kom.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 1 iemand alleen die even 2 ton heeft liggen om zoiets te kunnen doen ja. Eigenlijk ben je gewoon jaloers, toch?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar je kan het ook laten doen natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een persoon alleen is het ook een hele klus om naast een betaalde baan ook nog een heel huis te renoveren in een jaar tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |