abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 februari 2020 @ 08:04:57 #151
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191548284
quote:
0s.gif [b]
nu lijkt dat ding alleen maar orientals aan te grijpen, maar die gaat zich nog muteren en dan is niemand meer zeker
Er zijn...wat... 60 Amerikanen besmet op dat schip nu. En dat zijn geen aziatische Amerikanen. Het lijkt volgens mij gewoon zo omdat het in China begon.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191548307
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Er zijn...wat... 60 Amerikanen besmet op dat schip nu. En dat zijn geen aziatische Amerikanen. Het lijkt volgens mij gewoon zo omdat het in China begon.
nee waarbij het over gaat in een zware longontsteking en je aan de apparatuur beland en een pijnlijke dood tegemoet gaat.
  maandag 17 februari 2020 @ 08:11:33 #153
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191548318
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:09 schreef funnywell het volgende:

[..]

nee waarbij het over gaat in een zware longontsteking en je aan de apparatuur beland en een pijnlijke dood tegemoet gaat.
Dat zou kunnen, maar dat is volgens mij ook niet echt het geval in China buiten Hubei om. Hubei heeft extreem veel doden en kritische patienten omdat de ziekenhuizen overspoelt werden. Met goede zorg is het virus ook voor Chinezen volgens mij niet zo'n probleem.

Daarom maak ik me ook wel zorgen om westerse landen waar ziekenhuizen zo min mogelijk lege bedden willen hebben. Een paar honderd cases en we hebben al een probleem.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191548349
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 07:39 schreef TLC het volgende:
Het Rode Kruis komt in actie, doen ze dat voor andere 'gewone griepjes' ook ?
Nee.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ronummer-coronavirus

30 miljoen om de verspreiding tegen te gaan.

""Omdat het om een nieuw virus gaat, waar nog niet alles over duidelijk is, ligt de verspreiding van fakenews op de loer. Het is belangrijk dat mensen de juiste informatie krijgen, zodat zij weten wat speelt, maar ook om onnodige paniek te voorkomen",

Dus nodige paniek mag wel. :Y
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191548355
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 07:24 schreef funnywell het volgende:

Als het een hotel/gebouw met een slecht intern ventilatiesysteem is, klimaatbeheersing is zo een hippe term, dan ben je net zo gedoemd. Het is pas veilig als het lvl4 lab voorzieningen heeft dus een drukcabine.
Hoe zit het met de airco's van de all inclusive hotels in Turkije, Spanje enzo, heb je een idee?
pi_191548444
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar dat is volgens mij ook niet echt het geval in China buiten Hubei om. Hubei heeft extreem veel doden en kritische patienten omdat de ziekenhuizen overspoelt werden. Met goede zorg is het virus ook voor Chinezen volgens mij niet zo'n probleem.

Daarom maak ik me ook wel zorgen om westerse landen waar ziekenhuizen zo min mogelijk lege bedden willen hebben. Een paar honderd cases en we hebben al een probleem.
Maar alle goede zorg is alleen maar ondersteunend.
  maandag 17 februari 2020 @ 08:36:29 #157
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_191548453
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar dat is volgens mij ook niet echt het geval in China buiten Hubei om. Hubei heeft extreem veel doden en kritische patienten omdat de ziekenhuizen overspoelt werden. Met goede zorg is het virus ook voor Chinezen volgens mij niet zo'n probleem.

Daarom maak ik me ook wel zorgen om westerse landen waar ziekenhuizen zo min mogelijk lege bedden willen hebben. Een paar honderd cases en we hebben al een probleem.
Niet alleen lege bedden, maar hoeveel beademingsunits hebben we? Dat kunnen er al geen duizenden zijn toch?
pi_191548454
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:19 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ronummer-coronavirus

30 miljoen om de verspreiding tegen te gaan.

""Omdat het om een nieuw virus gaat, waar nog niet alles over duidelijk is, ligt de verspreiding van fakenews op de loer. Het is belangrijk dat mensen de juiste informatie krijgen, zodat zij weten wat speelt, maar ook om onnodige paniek te voorkomen",

Dus nodige paniek mag wel. :Y
Waar kennen we die van. Juist ja 1918, spaanse griep. Werd ook te simpel over gedaan tot er een jaar later 50 miljoen dood waren. Ja het is allemaal fake news uit China, en de CCP en WHO zijn de enige goeie bronnen.
pi_191548463
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:19 schreef Za het volgende:

[..]

Hoe zit het met de airco's van de all inclusive hotels in Turkije, Spanje enzo, heb je een idee?
Hopelijk staan die uit, meeste airco's recyclen hun eigen lucht. Dat is goedkoop, je gaat niet warme lucht van buiten erbij halen, dat kost onnodig energie, ben je gek dat mensen verse lucht inademen in een gebouw. Wie heeft dat bedacht.
  maandag 17 februari 2020 @ 08:38:26 #160
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191548471
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:35 schreef funnywell het volgende:

[..]

Maar alle goede zorg is alleen maar ondersteunend.
Ja maar wel letterlijk van levensbelang in sommige gevallen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191548484
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:36 schreef funnywell het volgende:

[..]

Waar kennen we die van. Juist ja 1918, spaanse griep. Werd ook te simpel over gedaan tot er een jaar later 50 miljoen dood waren. Ja het is allemaal fake news uit China, en de CCP en WHO zijn de enige goeie bronnen.
Ja, dat kennen we nog heel goed. Ik herinner me het nog als de dag van gisteren :D

Ach ja. Of je leidt nu je eigen leuke leventje. Dan krijg je over een jaar de gemuteerde corona en ga je dood.

Of je bent een jaar lang bang en in paniek. Dan krijg je over een jaar de gemuteerde corona en ga je dood.

Kies maar.
pi_191548504
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:37 schreef funnywell het volgende:

[..]

Hopelijk staan die uit, meeste airco's recyclen hun eigen lucht. Dat is goedkoop, je gaat niet warme lucht van buiten erbij halen, dat kost onnodig energie, ben je gek dat mensen verse lucht inademen in een gebouw. Wie heeft dat bedacht.
Uhm ze halen we verse lucht van buiten via WTW units. Anders stijgen de CO2 waarden te veel en meurt je hotel binnen notime.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_191548513
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, dat kennen we nog heel goed. Ik herinner me het nog als de dag van gisteren :D

Ach ja. Of je leidt nu je eigen leuke leventje. Dan krijg je over een jaar de gemuteerde corona en ga je dood.

Of je bent een jaar lang bang en in paniek. Dan krijg je over een jaar de gemuteerde corona en ga je dood.

Kies maar.
Nou, ik zou toch best lichtelijk geirriteerd zijn als zou blijken dat China alle juiste gegevens onder de pet heeft gehouden, hoor?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191548521
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Uhm ze halen we verse lucht van buiten via WTW units. Anders stijgen de CO2 waarden te veel en meurt je hotel binnen notime.
Dat is geen verse lucht hoor, dat is het koelmiddel wat gekoeld wordt, om daarna binnen de warme lucht koel te krijgen.
pi_191548525
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, dat kennen we nog heel goed. Ik herinner me het nog als de dag van gisteren :D

Ach ja. Of je leidt nu je eigen leuke leventje. Dan krijg je over een jaar de gemuteerde corona en ga je dood.

Of je bent een jaar lang bang en in paniek. Dan krijg je over een jaar de gemuteerde corona en ga je dood.

Kies maar.
ik kies er geen een, ik doe niet aan bang zijn maar vind t wel leuk om op mn werk hier corona shit te plaatsen. beter dan nuttig bezig te zijn.
pi_191548526
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:45 schreef funnywell het volgende:

[..]

Dat is geen verse lucht hoor, dat is het koelmiddel wat gekoeld wordt, om daarna binnen de warme lucht koel te krijgen.
Nee dat is verse lucht bij een luchtbehandelingskast. Bij airco is het idd koelmiddel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_191548528
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nee dat is verse lucht bij een luchtbehandelingskast. Bij airco is het idd koelmiddel.
Maar dat hebben de meeste panden niet, meeste hebben gewoon units in t systeemplafond zitten en die hebben geen verse lucht toevoer.
pi_191548533
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:47 schreef funnywell het volgende:

[..]

Maar dat hebben de meeste panden niet, meeste hebben gewoon units in t systeemplafond zitten en die hebben geen verse lucht toevoer.
Dan zijn ze individueel via splitunit. Maar een beetje hotel heeft een luchtbehandelingskast.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_191548561
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:44 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou, ik zou toch best lichtelijk geirriteerd zijn als zou blijken dat China alle juiste gegevens onder de pet heeft gehouden, hoor?
Het zijn vooralsnog hypothetische situaties. Dat China niet transparant is weten we.

Aan de andere kant, als ze helemaal eerlijk zijn en de waarheid eng kan zijn. Dan kan de chaos die de angst veroorzaakt wellicht meer schade aanrichten dan het virus zelf.

Maar goed, we kunnen wat ze achterhouden zo eng invullen als we zelf willen. Wat als het muteert? Wat als je een tweede keer geïnfecteerd raakt? Dat zijn echt zinloze kopzorgen. Als het komt dan komt het.
pi_191548576
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het zijn vooralsnog hypothetische situaties. Dat China niet transparant is weten we.

Aan de andere kant, als ze helemaal eerlijk zijn en de waarheid eng kan zijn. Dan kan de chaos die de angst veroorzaakt wellicht meer schade aanrichten dan het virus zelf.

Maar goed, we kunnen wat ze achterhouden zo eng invullen als we zelf willen. Wat als het muteert? Wat als je een tweede keer geïnfecteerd raakt? Dat zijn echt zinloze kopzorgen. Als het komt dan komt het.
Ja, en als China doktoren censureert die ervoor waarschuwen, dan weten we helemaal zeker dat het komt. :( :(

Daar ben ik nog steeds boos over, jaaa.

Maf systeem. :(

"Ey jongens er komt een heel gevaarlijk virus aan. "

"Ja maar als je er iets over zegt dan arresteren we je en sluiten we je op"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 17 februari 2020 @ 09:01:37 #171
74056 crew  ToT
pi_191548591
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:58 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, en als China doktoren censureert die ervoor waarschuwen, dan weten we helemaal zeker dat het komt. :( :(

Daar ben ik nog steeds boos over, jaaa.

Maf s ysteem. :(

"Ey jongens er komt een heel gevaarlijk virus aan. "

"Ja maar als je er iets over zegt dan arresteren we je en sluiten we je op"
"We gaan zieke mensen massaal opsluiten, maar mondje dicht er over; wij zijn de enigen die er wat over mogen zeggen. Via de officieel goedgekeurde kanalen." :P
pi_191548594
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:01 schreef ToT het volgende:

[..]

"We gaan zieke mensen massaal opsluiten, maar mondje dicht er over; wij zijn de enigen die er wat over mogen zeggen. Via de officieel goedgekeurde kanalen." :P
Ja, en dan gaan we tegen alle mensen zeggen dat ze vooral niet in paniek moeten raken. :Y
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 17 februari 2020 @ 09:03:45 #173
74056 crew  ToT
pi_191548600
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, en dan gaan we tegen alle mensen zeggen dat ze vooral niet in paniek moeten raken. :Y
"Er zijn geen Amerikanen in Bagd...." oh wacht, sorry; verkeerd scenario. :P
pi_191548631
BNODesk twitterde op maandag 17-02-2020 om 08:54:53 More than 26,000 people will not be permitted to participate in the Tokyo Marathon, the largest marathon race in Asia, to prevent the spread of coronavirus - NHK/Kyodo reageer retweet
BNODesk twitterde op maandag 17-02-2020 om 09:00:27 Only elite athletes, including wheelchair racers, will be permitted to participate in this year's Tokyo Marathon - Kyodo reageer retweet
Toch maatregelen.
pi_191548633
quote:
2s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:03 schreef ToT het volgende:

[..]

"Er zijn geen Amerikanen in Bagd...." oh wacht, sorry; verkeerd scenario. :P
De straling bij kern-centrale Tsjernobyl is na de ontploffing gelijk aan de straling die vrijkomt bij het maken van een rontgen-foto.

Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191548646
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

De straling bij kern-centrale Tsjernobyl is na de ontploffing gelijk aan het maken van een rontgen-foto.

Toch wel 124k doden opgeleverd en 5000 die de troep gingen opruimen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 17 februari 2020 @ 09:10:59 #177
74056 crew  ToT
pi_191548648
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

De straling bij kern-centrale Tsjernobyl is na de ontploffing gelijk aan het maken van een rontgen-foto.

Yup, die vergelijking is ook vaak gemaakt ja! :Y En heel begrijpelijk.
pi_191548651
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
BNODesk twitterde op maandag 17-02-2020 om 08:54:53 More than 26,000 people will not be permitted to participate in the Tokyo Marathon, the largest marathon race in Asia, to prevent the spread of coronavirus - NHK/Kyodo reageer retweet
BNODesk twitterde op maandag 17-02-2020 om 09:00:27 Only elite athletes, including wheelchair racers, will be permitted to participate in this year's Tokyo Marathon - Kyodo reageer retweet
Toch maatregelen.
Maar met corona ben je toch ook best elite? Zoveel hebben t niet
pi_191548669
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:10 schreef funnywell het volgende:

[..]

Toch wel 124k doden opgeleverd en 5000 die de troep gingen opruimen.
Je moet ook goed naar de trailer kijken, er is 1 persoon in die vergadering die dat tegen spreekt.

Eigenlijk net als die dokter in China.

Is echt een kei-goede serie.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191548689
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:47 schreef funnywell het volgende:

Maar dat hebben de meeste panden niet, meeste hebben gewoon units in t systeemplafond zitten en die hebben geen verse lucht toevoer.
Hoe zit het met de grote resorts waar een groot deel van de Nederlanders straks heen gaan?
pi_191548695
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:58 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, en als China doktoren censureert die ervoor waarschuwen, dan weten we helemaal zeker dat het komt. :( :(

Daar ben ik nog steeds boos over, jaaa.

Maf systeem. :(

"Ey jongens er komt een heel gevaarlijk virus aan. "

"Ja maar als je er iets over zegt dan arresteren we je en sluiten we je op"
Ja, precies. Je moet Toefjes ook niet als kapitein op een schip hebben...

Zoals op de Titanic...

Matroos Wenliang :"Jongens, er komt een ijsberg aan".

Kapitein Toefjes: "Tja, als het komt, dan komt het'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nadelspiel op 17-02-2020 09:24:17 ]
pi_191548721
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 08:58 schreef tesssssssss het volgende:

Ja, en als China doktoren censureert die ervoor waarschuwen, dan weten we helemaal zeker dat het komt. :( :(

Daar ben ik nog steeds boos over, jaaa.

Maf systeem. :(

"Ey jongens er komt een heel gevaarlijk virus aan. "

"Ja maar als je er iets over zegt dan arresteren we je en sluiten we je op"
Waar komt dit verhaal eigenlijk vandaan?

De man maakte het niet "wereldkundig", maar sprak erover op een chat met collega's.

Het komt nu over als een klokkenluider die opgesloten is, volgens mij klopt dat niet.
pi_191548742
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:19 schreef Za het volgende:

[..]

Waar komt dit verhaal eigenlijk vandaan?

De man maakte het niet "wereldkundig", maar sprak erover op een chat met collega's.

Het komt nu over als een klokkenluider die opgesloten is, volgens mij klopt dat niet.
Hij is inderdaad niet letterlijk opgesloten, maar hij heeft wel een waarschuwing gehad.

Er is hem wel degelijk verboden om die informatie te verspreiden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191548769
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:21 schreef tesssssssss het volgende:

Hij is inderdaad niet letterlijk opgesloten, maar hij heeft wel een waarschuwing gehad.

Er is hem wel degelijk verboden om die informatie te verspreiden.
Hij verspreidde niet letterlijk informatie.
Er is een soort van medische chat in dat ziekenhuis. Hij was een oogarts dus helemaal niet betrokken bij virussen en onderzoeken, maar vernam erover en sprak erover met zijn collega's.
In de media wordt er wat anders van gemaakt.
pi_191548781
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:23 schreef Za het volgende:

[..]

Hij verspreidde niet letterlijk informatie.
Er is een soort van medische chat in dat ziekenhuis. Hij was een oogarts dus helemaal niet betrokken bij virussen en onderzoeken, maar vernam erover en sprak erover met zijn collega's.
In de media wordt er wat anders van gemaakt.
https://www.nporadio1.nl/(...)ntal-loopt-verder-op

"De 34-jarige Li waarschuwde zijn collega's eind december via Weibo dat ze beschermende kleding moesten dragen. Hij had bij zeven mensen een virus vastgesteld dat leek op SARS, de infectie die in 2003 een epidemie veroorzaakte. Dat viel bij de Chinese autoriteiten niet in goede aarde. Vier dagen later werd hij op het matje geroepen en beschuldigd van het verspreiden van valse geruchten die "de sociale orde verstoorden".
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191548783
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:16 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Ja, precies. Je moet Toefjes ook niet als kapitein op een schip hebben...

Zoals op de Titanic...

Matroos Wenliang :"Jongens, er komt een ijsberg aan".

KapiteinToefjes: "Tja, als het komt, dan komt het'.
Slechter dan de kapitein van de Titanic kan ik het toch niet doen :7

maar het staat een ieder natuurlijk vrij om flink te gaan hamsteren, ontslag te nemen van werk en een quarantaine van 3 jaar te nemen.

Ik persoonlijk zal dat dan niet doen.
pi_191548812
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Slechter dan de kapitein van de Titanic kan ik het toch niet doen :7

maar het staat een ieder natuurlijk vrij om flink te gaan hamsteren, ontslag te nemen van werk en een quarantaine van 3 jaar te nemen.

Ik persoonlijk zal dat dan niet doen.
Ik hoef geen ontslag te nemen als die bejaarden bij ons straks in bosjes neervallen. :{

Dat krijg ik dan vanzelf wel.

#thinkpositivethoughts
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191548821
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:25 schreef tesssssssss het volgende:

https://www.nporadio1.nl/(...)ntal-loopt-verder-op

"De 34-jarige Li waarschuwde zijn collega's eind december via Weibo dat ze beschermende kleding moesten dragen. Hij had bij zeven mensen een virus vastgesteld dat leek op SARS, de infectie die in 2003 een epidemie veroorzaakte. Dat viel bij de Chinese autoriteiten niet in goede aarde. Vier dagen later werd hij op het matje geroepen en beschuldigd van het verspreiden van valse geruchten die "de sociale orde verstoorden".
Dit lijkt me onzin, hoe stelt een oogarts virussen vast uit longontsteking?

De echte versie, zover ik weet, er waren 7 gevallen van een onbekend virus in betreffende ziekenhuis waar hij over vernam, en bracht dat te berde tijdens een chat met collega's.
pi_191548868
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:29 schreef Za het volgende:

[..]

Dit lijkt me onzin, hoe stelt een oogarts virussen vast uit longontsteking?

De echte versie, zover ik weet, er waren 7 gevallen van een onbekend virus in betreffende ziekenhuis waar hij over vernam, en bracht dat te berde tijdens een chat met collega's.
Waar kan hij beter met die informatie naartoe als naar zijn collega's die allemaal in de medische sector werken, dan.

Had hij op het dak van het ziekenhuis moeten gaan staan roepen met een megafoon?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 17 februari 2020 @ 09:35:43 #190
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_191548891
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:29 schreef Za het volgende:

[..]

Dit lijkt me onzin, hoe stelt een oogarts virussen vast uit longontsteking?

De echte versie, zover ik weet, er waren 7 gevallen van een onbekend virus in betreffende ziekenhuis waar hij over vernam, en bracht dat te berde tijdens een chat met collega's.
oogartsen houden natuurlijk ook spreekuur.. en als hij achter elkaar 7 oudjes ziet met vergelijkbare klachten, gaat er wel een alarmbel af.

Dus kan hij aan zijn collega's hebben gemeld.. jongens.. als jullie spreekuur houden, let er even op, misschien moeten we het dan melden bij de infectieziekten bestrijding.

En dan is het wel heel zuur dat je een paar dagen later op het matje wordt geroepen en een formulier moet ondertekenen waarin je moet verklaren dat je je mond zult dichthouden.. dat is gewoon het in de doofpot stoppen
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_191548920
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:34 schreef tesssssssss het volgende:

Waar kan hij beter met die informatie naartoe als naar zijn collega's die allemaal in de medische sector werken, dan.

Had hij op het dak van het ziekenhuis moeten gaan staan roepen met een megafoon?
Hij was oogarts, hoe kan hij dan virussen vaststellen uit longontsteking, dat is een compleet ander specialisme.
pi_191548933
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:29 schreef Za het volgende:
bracht dat te berde tijdens een chat met collega's.
Dan zal ik straks ook naar mijn werk gaan met een megafoon:

JONGENS GEEN PANIEK, EN BEWAAR VOORAL RUST EN KALMTE MAAR ER WAART HIER WEL EEN HEEL GEVAARLIJK VIRUS ROND, WAAR GEEN VACCINS VOOR BESTAAN.

"Is de koffie al klaar?"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191548938
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Slechter dan de kapitein van de Titanic kan ik het toch niet doen :7

maar het staat een ieder natuurlijk vrij om flink te gaan hamsteren, ontslag te nemen van werk en een quarantaine van 3 jaar te nemen.

Ik persoonlijk zal dat dan niet doen.
Kapitein Toefjes: "Ik verander niet van koers "

Matroos WHO: "Ik zie slechts het topje van de ijsberg...".

Kapitein Toefjes: " Dit schip is onzinkbaar, ja! Het heeft bovendien teveel gekost om te ontwikkelen, dus gaan met de banaan ! Music Meastro !!!".

[ Bericht 0% gewijzigd door Nadelspiel op 17-02-2020 10:45:46 ]
pi_191548952
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:35 schreef greatgonzo het volgende:

oogartsen houden natuurlijk ook spreekuur.. en als hij achter elkaar 7 oudjes ziet met vergelijkbare klachten, gaat er wel een alarmbel af.
Mensen met longontsteking gaan niet langs bij de oogarts.

quote:
En dan is het wel heel zuur dat je een paar dagen later op het matje wordt geroepen en een formulier moet ondertekenen waarin je moet verklaren dat je je mond zult dichthouden.. dat is gewoon het in de doofpot stoppen
Het is toch helemaal nooit in de doofpot gestopt?
pi_191548964
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:42 schreef Za het volgende:

[..]

Mensen met longontsteking gaan niet langs bij de oogarts.
[..]

Het is toch helemaal nooit in de doofpot gestopt?
Wanneer wordt er dan iets in de doofpot gestopt volgens jou?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 17 februari 2020 @ 09:44:27 #196
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_191548970
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:42 schreef Za het volgende:

Mensen met longontsteking gaan niet langs bij de oogarts.
kan het ook zijn dat je al hoestend en proestend bij de oogarts komt??

quote:
Het is toch helemaal nooit in de doofpot gestopt?
waarom moest hij dan zijn mond houden??
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_191548978
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:39 schreef tesssssssss het volgende:

Dan zal ik straks ook naar mijn werk gaan met een megafoon:

JONGENS GEEN PANIEK, EN BEWAAR VOORAL RUST EN KALMTE MAAR ER WAART HIER WEL EEN HEEL GEVAARLIJK VIRUS ROND, WAAR GEEN VACCINS VOOR BESTAAN.

"Is de koffie al klaar?"
Waarom ontwijk je de werkelijke vraag.
De man was oogarts, hij zag geen longpatienten en deed geen laboratorium onderzoek, was geen viroloog.
pi_191548985
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:45 schreef Za het volgende:

[..]

Waarom ontwijk je de werkelijke vraag.
De man was oogarts, hij zag geen longpatienten en deed geen laboratorium onderzoek, was geen viroloog.
Waarom was hij dan de enige die gelijk had?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 17 februari 2020 @ 09:46:31 #199
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_191548989
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:45 schreef Za het volgende:

[..]

Waarom ontwijk je de werkelijke vraag.
De man was oogarts, hij zag geen longpatienten en deed geen laboratorium onderzoek, was geen viroloog.
je bent nog wel gewoon basisarts he.. als je iemand bij je krijgt dit koorts heeft, kortademig is en hoest kun je dat wel bij elkaar optellen he.. hoef je geen specialisme voor te hebben
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_191548992
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:44 schreef greatgonzo het volgende:

kan het ook zijn dat je al hoestend en proestend bij de oogarts komt??
Er waren 7 gevallen, het lijkt me sterk dat ze alle 7 ook de oogarts opzochten.

quote:
waarom moest hij dan zijn mond houden??
Waar komt deze info vandaan, dat is toch gewoon verzonnen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')