Wtf man!quote:Op zondag 16 februari 2020 12:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zeg 2-1
Het verval moet toch een keer beginnen?
Eens.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zeg 2-1
Het verval moet toch een keer beginnen?
Sinisterra scoort meer dan Jorgensen de laatste tijdquote:Op zondag 16 februari 2020 13:10 schreef satecl het volgende:
Hoe slecht Jorgensen ook speelt, zonder spits vandaag ben ik bang dat het puntverlies gaat worden....
Maar speelt niet als spits.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra scoort meer dan Jorgensen de laatste tijd
Als zijn rendement omhoog gaat, is dat een prima speler.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het gevoel dat Feyenoord die Eyuke gaat aantrekken van de zomer bij verkoop van Larsson of Sini.
Ik bedoel meer dat Sinisterra niet als een echte spits speelt. Meer als zwerver voorin. Dat doet het spel van Feyenoord niet ten goede. Daarom zie ik ondanks zijn vormcrisis liever Jorgensen.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik dat op fr12 had gelezen. My bad. Wie dan?
Ik verwacht wel dat Bozenik gewoon zal invallen?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat Sinisterra niet als een echte spits speelt. Meer als zwerver voorin. Dat doet het spel van Feyenoord niet ten goede. Daarom zie ik ondanks zijn vormcrisis liever Jorgensen.
Wel gek dat we een spits van 4/5 miljoen halen maar geen basis kan spelen.
Leuk spelertje, maar niet voor Feyenoord denk ik. Scoort weinig en weinig assists. Zelfs bij een club als Heerenveen. Larsson presteerde daar een stuk beter tzt.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb het gevoel dat Feyenoord die Eyuke gaat aantrekken van de zomer bij verkoop van Larsson of Sini.
Het zijn wel totaal andere type aanvallers natuurlijk. Als je tegen zo'n Eyuke speelt word je echt gek als je tegen hem speelt. Als je met hem speelt ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuk spelertje, maar niet voor Feyenoord denk ik. Scoort weinig en weinig assists. Zelfs bij een club als Heerenveen. Larsson presteerde daar een stuk beter tzt.
Zat in de Kuip even op hem te letten. Veel dreiging, maar daar houdt het ook wel op.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zijn wel totaal andere type aanvallers natuurlijk. Als je tegen zo'n Eyuke speelt word je echt gek als je tegen hem speelt. Als je met hem speelt ook.
Geen idee. Cryscencio schijnt het daarentegen wel prima te doen bij ADO.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Zat in de Kuip even op hem te letten. Veel dreiging, maar daar houdt het ook wel op.
Hoe is het eigenlijk met die Azarkan? Is die geblesseerd?
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Ié, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Sinisterra, Larsson #pecFEYtwitter:sinclairbischop twitterde op zondag 16-02-2020 om 15:24:00Ozyakup, Botteghin en Jorgensen zijn er vanwege blessures bij Feyenoord niet bij in Zwolle. reageer retweet
Azarkan komt bij o19 zelfs te kort. Is niks. Summerville kleine kans. Verwacht ik ook niet veel van.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Zat in de Kuip even op hem te letten. Veel dreiging, maar daar houdt het ook wel op.
Hoe is het eigenlijk met die Azarkan? Is die geblesseerd?
Summerville had gister aardig wat dreiging als hij het spel voor zich had en kon dribbelen. Denk dat hij in een goed voetballende ploeg al veel beter tot zijn recht komt. Voor een eerste jaar in de Eredivisie bij een degradatiekandidaat laat hij volgens mij wel leuke dingen zien.quote:Op zondag 16 februari 2020 15:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Azarkan komt bij o19 zelfs te kort. Is niks. Summerville kleine kans. Verwacht ik ook niet veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |