Opnemen graag!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef Momo het volgende:
Als I am Gay wint ga ik iets kapot gooien
Noorwegen heeft zo'n goede smaak! Zeker in vergelijking met Australiė.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Zou bijna zeggen dat Noorwegen toch smaak heeft, maar er is een erger nummer door.
Ja ik gun ze het bijna door het gezeik vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef lashatumbai het volgende:
Dit kan echt een groot schandaaal worden aangezien er geen Vakjury is kan echt alles gebeuren
Maar ze is niet eens Gay.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef blackswangreen het volgende:
I Am Gay, zo'n mooie boodschap. En het resoneert blijkbaar bij de mensen.
Jep,quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef blackswangreen het volgende:
I Am Gay, zo'n mooie boodschap. En het resoneert blijkbaar bij de mensen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:31 schreef Cee het volgende:
Echt een halfbaked Fuego, een saaie muts, een cultural appropriation en een Top 5. De keuze lijkt me makkelijk toch.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:31 schreef Cee het volgende:
Echt een halfbaked Fuego, een saaie muts, een cultural appropriation en een Top 5. De keuze lijkt me makkelijk toch.
Jij bent de enige he hier die het wel leuk vindquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:31 schreef BillDauterive het volgende:
Het gouden duel graag voor Raylee en Liza!
Wil je hier iets mee zeggen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
Echt als het nu Ulrikke niet wordt, gay ik nooit naar Noorwegen
sterktequote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:31 schreef lashatumbai het volgende:
Dit wordt echt een heel moeilijk half uurtje voor mij![]()
![]()
![]()
Wie joint de prayer circle?
Wat als eerste?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:30 schreef Momo het volgende:
Als I am Gay wint ga ik iets kapot gooien
Je kunt blijkbaar zeggen dat je gay bent zonder het te zijn, heb ik vanavond geleerdquote:
Jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij bent de enige he hier die het wel leuk vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |