Zij begon over dancing on the rainbow!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He fijn nu heb ik dat in mijn hoofd![]()
Niet dat wat ik net hoorde zoveel beter was
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:10 schreef lashatumbai het volgende:
Ulrikke wordt echt het beste ballad moment sinds Dami Im als ze naar het songfestival gaat
Het is haar schuld ja. Laten we het daar op houdenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zij begon over dancing on the rainbow!
quote:
Haha grapje hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:13 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik bedoel dat meer de ballad in de klassieke zin van het woord.![]()
Tsjaa... kan niet teleurgesteld zijn omdat er een favoriet van me verloren zou moeten hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:16 schreef Em31 het volgende:
Chains On You heeft gewonnen in Armeni.
Ik wilde Save Me voor de show.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:16 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Tsjaa... kan niet teleurgesteld zijn omdat er een favoriet van me verloren zou moeten hebben
Deze heeft helaas geen fluitje en is maf zoals die Tel Aviv meneerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ach wat leuk. ze interviewen de burgemeester van Trondheim. Daar zitten we allemaal op te wachten!
Ik kan mij niet voorstellen dat de omroep I am gay loopt te pushen om te winnenquote:
Over the sea...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:13 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de bookies is het wel duidelijk....
Zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:20 schreef Em31 het volgende:
Die vrouw moet echt een betere bh gaan dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |