abonnement Unibet Coolblue
pi_194457835
In het geval van TS zal het echt bijna geen toegevoegde waarde hebben. :+

Zelf heb ik hier thuis een VPN-gateway op Linux draaien zodat ik overal en altijd veilig verbinding kan maken met mijn servers en PC. Gebruik verder Private Internet Access omdat ik weet hoe de politie en AIVD internetverkeer onderscheppen en daar wil ik mezelf tegen beschermen. Plus: geen logging meer, maar dat hangt af van je VPN-leverancier. :)

De regel is hier altijd dat je een VPN pas kunt vertrouwen als ze Bitcoins accepteren. ;)

Niet dat ik een erg spannend leven heb op internet, overigens. Anders had ik ook geen Windows gebruikt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2020 14:32:22 ]
  dinsdag 29 september 2020 @ 12:08:56 #52
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195323150
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:27 schreef DevFreak het volgende:
In het geval van TS zal het echt bijna geen toegevoegde waarde hebben. :+

quote:
7s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 14:27 schreef DevFreak het volgende:
In het geval van TS zal het echt bijna geen toegevoegde waarde hebben. :+

Zelf heb ik hier thuis een VPN-gateway op Linux draaien zodat ik overal en altijd veilig verbinding kan maken met mijn servers en PC. Gebruik verder Private Internet Access omdat ik weet hoe de politie en AIVD internetverkeer onderscheppen en daar wil ik mezelf tegen beschermen. Plus: geen logging meer, maar dat hangt af van je VPN-leverancier. :)

De regel is hier altijd dat je een VPN pas kunt vertrouwen als ze Bitcoins accepteren. ;)

Niet dat ik een erg spannend leven heb op internet, overigens. Anders had ik ook geen Windows gebruikt.
Ik al helemaal niet maar wil het toch proberen, gewoon zien en ervaren wat het is. Dus na veel onderzoek in het internet, het lezen van tests in computerbladen, kwam ik uit op SurfShark. Zij zitten ergens waar ze niet hoeven te loggen (zeg ik dat goed, ze hoeven dus volgens de daar geldende wetgeving niets bij te houden). Ook hebben ze nog wat extra zaken zoals Blind search en nog iets, dat meldt als iemand iets probeert te doen, maar weet al niet meer wat. Kijk zelf maar eens in het internet.
Ze hadden een aanbieding voor 2 jaren tegen een gereduceerd tarief (meen 40 euro, alweer vergeten). Met een proeftijd van 1 maand anders geld terug.
Speciaal eraan is dat je via twee tussenservers kunt surfen. Kun je "ze" (de vijand) op het verkeerde spoor zetten. Bv, je neemt Singapore en London. Komen ze achter de eerste dus Singapore dan komen ze in London uit. En ... daar ben ik óók niet.

|:) w/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195362384
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 12:08 schreef LeesFoknl het volgende:
Speciaal eraan is dat je via twee tussenservers kunt surfen. Kun je "ze" (de vijand) op het verkeerde spoor zetten. Bv, je neemt Singapore en London. Komen ze achter de eerste dus Singapore dan komen ze in London uit. En ... daar ben ik óók niet.

|:) w/
Of gewoon Tor gebruiken, overigens vergeten veel mensen dat als het om privacy gaat je wel secure DNS moet gebruiken anders heb je er nog niks aan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 1 oktober 2020 @ 12:09:10 #54
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195362533
Secure DNS, TOR :? 8)7
Leg eens uit svp in eenvoudige taal.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Of gewoon Tor gebruiken, overigens vergeten veel mensen dat als het om privacy gaat je wel secure DNS moet gebruiken anders heb je er nog niks aan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195362572
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:09 schreef LeesFoknl het volgende:
Secure DNS :? 8)7
Leg eens uit svp in eenvoudige taal.
[..]

Dat als ik jou een link stuur naar https://leesfoknl.mijnwebsite.nl en jij klikt daar op, dan is het browserverkeer weliswaar versleuteld, maar het ophalen van het adres niet, kortom dat zou in theorie terug te leiden zijn naar jouw ip adres als je in de DNS server zijn log zou kijken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 1 oktober 2020 @ 12:12:17 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195362593
Kreun ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_195362800
Maar qua privacy zou ik me niet heel druk maken wat betreft internetverkeer, geloof me je privacy ligt al lang op straat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 01:59:29 #58
19194 Oversight
◢◤
pi_195399177
B-) Proton, punt!

8-) De beste die er is, based in Zwitserland, gemaakt voor en door CERN, en voor mensen zoals jij 100 % gratis beschikbaar.

^O^ Je bent knettergek als je hem niet gebruikt.

https://protonvpn.com/nl/
◢◤
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')