Waarom heeft FvD nog geen vinkje op YouTube? IK MOET DIT WETEN!!!quote:
schuld van de MSMquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heeft FvD nog geen vinkje op YouTube? IK MOET DIT WETEN!!!
mooi hequote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:36 schreef Doublepain het volgende:
Dit jaar Trump en volgend jaar Baudet
Komen gouden tijden aan in de jaren 20
twitter:JanCees_god twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 13:19:15@jurbinvhooff @LavieJanRoos Is dit een kaartcontrole? @NS_online reageer retweet
wtfquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:47 schreef JanCees het volgende:
Bedankt voor RT en like @:doublepain !
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben jarig vandaag () en heb een huisfeest en stapavondje met de boys vanavond. Dus geen voetbal voor mij vandaag.
Lekker LiveScore en VoetbalPrimeur in de gaten houden de hele dag.
WIJ ROVEN IFRANE HUIS LEEG PUNT NLquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben jarig vandaag () en heb een huisfeest en stapavondje met de boys vanavond. Dus geen voetbal voor mij vandaag.
Lekker LiveScore en VoetbalPrimeur in de gaten houden de hele dag.
Graag gedaan maat. Erg leuke Tweet van je.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:01 schreef JanCees het volgende:
bedankt @:lenny_leonard voor RT en like !!
Wij mogen niet spelen voordat tuchtzaak is geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onze wedstrijd ook verzet van vrijdagavond naar zondagmiddag.
KNJB MAFIA![]()
Tegen buitenlanders gevoetbald?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij mogen niet spelen voordat tuchtzaak is geweest
Vorige week gestaakt
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij mogen niet spelen voordat tuchtzaak is geweest
Vorige week gestaakt
Nee studentenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen buitenlanders gevoetbald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |