Erg overdreven zelfsquote:Op zondag 2 oktober 2022 16:46 schreef SjonShitcoin het volgende:
Wereldgoal is wel een beetje overdreven
Ja, eens.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:46 schreef SjonShitcoin het volgende:
Wereldgoal is wel een beetje overdreven
Straks genieten op het WK van hem.quote:
Ergeren dus, irritant mannetje die Antonyquote:Op woensdag 16 november 2022 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Straks genieten op het WK van hem.
Ik kan je een TOP-10 van ergelijke, desondanks briljante voetballers geven. Maar je Ajax haat gaat verder dan je Feijenoord liefde.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ergeren dus, irritant mannetje die Antony
Het gaat me er niet om dat hij bij Ajax heeft gezeten ik vind zijn nare maniertjes zijn voetbalklasse overtreffen, dat vind ook van Neymar en die heeft nooit bij Ajax gevoetbaldquote:Op woensdag 16 november 2022 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je een TOP-10 van ergelijke, desondanks briljante voetballers geven. Maar je Ajax haat gaat verder dan je Feijenoord liefde.
Link naar dat topic graag.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je een TOP-10 van ergelijke, desondanks briljante voetballers geven. Maar je Ajax haat gaat verder dan je Feijenoord liefde.
Als je dat van Neymar zegt begrijp je echt weinig van voetbal, Antony is momenteel niet echt lekker bezig, die kan en moet echt beter.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat hij bij Ajax heeft gezeten ik vind zijn nare maniertjes zijn voetbalklasse overtreffen, dat vind ook van Neymar en die heeft nooit bij Ajax gevoetbald
De laatste kaarten van Neymar gemist bij PSG denk íkquote:Op zondag 1 januari 2023 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dat van Neymar zegt begrijp je echt weinig van voetbal, Antony is momenteel niet echt lekker bezig, die kan en moet echt beter.
toch mooi man, zulke figurenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De laatste kaarten van Neymar gemist bij PSG denk ík
Neymar is geen topspeler maar een toneelspeler, ik heb daar gewoon erg weinig meequote:Op zondag 1 januari 2023 13:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch mooi man, zulke figuren
genoeg brave topspelers ook
Als je Neymar geen topspeler vindt heb je bijzonder weinig van voetbal begrepenquote:Op zondag 1 januari 2023 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Neymar is geen topspeler maar een toneelspeler, ik heb daar gewoon erg weinig mee
kan allebeiquote:Op zondag 1 januari 2023 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Neymar is geen topspeler maar een toneelspeler, ik heb daar gewoon erg weinig mee
En dan kan hij er opeens niets meer van, is gewoon 1 van de beste spelers ter wereld, als je dat niet wil zien, is het jouw probleem.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De laatste kaarten van Neymar gemist bij PSG denk ík
Niet de eerste keer dat deze schwalbekoning meer opvalt vanwege dit gedrag dan door zijn spelquote:Op zondag 1 januari 2023 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan kan hij er opeens niets meer van, is gewoon 1 van de beste spelers ter wereld, als je dat niet wil zien, is het jouw probleem.
quote:Op zondag 1 januari 2023 13:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |