quote:Op maandag 2 maart 2020 21:49 schreef D. het volgende:
Ja, verdorie, klik ik, krijg ik weer inspiratie, en nu zit ik op Ebay
Johquote:Op maandag 2 maart 2020 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan zou ik liegen.
Dat laatste, het was een terugkerende bevlieging, dus wie weet komt het er ooit nog vanquote:Op maandag 2 maart 2020 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb je nu nog iets gekocht, of kon je jezelf er nog van weerhouden?
Het zal deze keer niets met mixen te maken hebben, neem ik maar aan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste, het was een terugkerende bevlieging, dus wie weet komt het er ooit nog van
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zal deze keer niets met mixen te maken hebben, neem ik maar aan.
Die kende ik nietquote:
Ik vond het ook enigszins on-topicquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Op zich wel een bezienswaardigheid.
Vanaf 200 euro, dus misschien waag ik me er ooit nog aanquote:
Het lijkt mij echt een instrument wat je heel even gebruikt en daarna jaren laat verstoffen. Zo zou het hier gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Vanaf 200 euro, dus misschien waag ik me er ooit nog aan
Maar mezelf een beetje kennende vind ik het erg leuk, maar kan ik de tijd niet vinden die ik er in moet investeren om het onder de knie te krijgen
Hier ook, geheel in lijn met de rest van mijn instrumentenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt een instrument wat je heel even gebruikt en daarna jaren laat verstoffen. Zo zou het hier gaan.Nu ben ik eerlijk gezegd ook niet erg kapot van het geluid wat zo'n ding voortbrengt.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook, geheel in lijn met de rest van mijn instrumenten
Die had je snel ontdekt zeg.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:38 schreef Voxs het volgende:
Heerlijke mix LuckyEn zo is het
Dank je wel
!
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die had je snel ontdekt zeg.![]()
Graag gedaan, voxsje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |