Da’s niet lief. Ze is ernstig ziek.quote:
Nee dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Da’s niet lief. Ze is ernstig ziek.
Meisie tochquote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:23 schreef IxCalypso het volgende:
Ik heb huidkanker, heb ik verteld aan Hoof, de light version wel.
Wannabe nigga.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:23 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben Irish qua huid en in mijn jonge jaren gebruikte ik een zonnebank.
Nee, dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent echt wel ziek in je kop.
Je hebt het gewoon hier in het topic gepost. Korsakov?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:25 schreef IxCalypso het volgende:
Maak het niet groter dan wat ik vertelde tegen Hoof ooit.
Daar waren we al over uit toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit moet ik jou trouwen of zoiets
In eerste instantie vertelde ik het tegen Hoof en tegen Hoof alleen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon hier in het topic gepost. Korsakov?
Als het echt is dan hoop ik dat het goed komt met je uiteraardquote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
In eerste instantie vertelde ik het tegen Hoof en tegen Hoof alleen.
Toen ik het net wist.
Ik geloof dat ik een van de weinigen ben hier die geen leugens verteld.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Als het echt is dan hoop ik dat het goed komt met je uiteraard
Ken er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een van de weinigen ben hier die geen leugens verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |