Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Ja, hoop dat Clavet - Pescosolido op een show court is! Dat wil ik wel zien!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich|Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
Ik was vergeten rekening te houden met het tijdsverschil, alle voorspellingen waren nog op tijd! Met 16 deelnemers doen we het alsnog beter dan de gemiddelde Challenger waar Tallon Griekspoor aan mag treden.
De volgende ronde staat alweer op stapel! Het coronavirus was duidelijk nog geen belemmering in 19xx! Hier zien we een aantal bekende namen, waaronder (minimaal) twee Wimbledon-finalisten. Misschien nog wel meer, ik kon het verder niet zo goed zien door de oren van Wayne Ferreira.
De volgende ronde wordt gespeeld op zaterdag om 15:00!
Speelschema dag 2: Marcelo Filippini vs. Javier Sánchez Horacio de la Peńa vs. Wayne Ferreira (Q) Peter Lundgren vs. Ramesh Krishnan MaliVai Washington vs. Tim Mayotte
Brad Pearce vs. Luis Herrera Paul Haarhuis vs. Mark Kratzmann Jimmy Arias vs. Jean-Philippe Fleurian Andrew Sznajder vs. Dan Goldie
Thomas Hogstedt vs. Tomás Carbonell Jan Gunnarsson vs. Chris Garner (Q) Richard Krajicek vs. Petr Korda Jason Stoltenberg vs. Jan Siemerink (Q)
Kelly Evernden vs. Shuzo Matsuoka (Q) Patrick Baur (LL) vs. Luiz Mattar Grant Connell vs. Kelly Jones (Q) Aki Rahunen vs. Steve DeVries (Q)
Ik ben net te jong voor dit toernooi, maar goed... Het kan z'n doorbraak geweest zijn.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich|Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
Wow ik zie Malivai Washington staan. Die kon er echt geen reet van. Behalve toen de tieten van de streaker voor z'n neus voorbij hobbelden, toen stond ie vooraan met z'n 32 cm.
2. Peter Lundgren. Zijn tegenstander lijkt me een Indiër. Die kunnen er geen kut van.