Gewoon kijken en je zult antwoord krijgen op je vragen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:06 schreef JeMoeder het volgende:
Wat? Wat? En wat?
Beetje context. Wat is Cabal. Wat doet Trump anders dan precies het zelfde doen als alle andere presidenten (macht misbruiken en zijn eigen zin doordrammen)???
Graag wat meer uitleg en context.
Edit: de tering, haar website is www.graancirkelsite.nl? Beetje pre-Hyves build quality.
Na de onzin over vaccins meteen afgehaakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:12 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Gewoon kijken en je zult antwoord krijgen op je vragen.
Ja de eerste paar zijn niet sterk. Vanaf 6 wordt het interessant.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Na de onzin over vaccins meteen afgehaakt.
Alsof je dan de rest vh verhaal wel moet geloven nadat men eerst de vaccinatiegekkies gaat uithangen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:14 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ja de eerste paar zijn niet sterk. Vanaf 6 wordt het interessant.
Voor 125 euro vertel ik het jou, maar kijk wel uit, want er wordt hier meegelezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:51 schreef Scarface88 het volgende:
Wanneer komt het werkelijke Epstein verhaal naar buiten vraag ik me dan af.
120 hebben we deal.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Voor 125 euro vertel ik het jou, maar kijk wel uit, want er wordt hier meegelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |