Even een pas op de plaats, mooi zo.quote:KATWIJK - Rafael van der Vaart maakt zich voorlopig weinig illusies over een basisplaats bij het Nederlands elftal. De middenvelder van Ajax kreegvorige week van bondscoach Marco van Basten te horen dat hij zich voorlopig moet richten op de positie van linkshalf. "En daar staat nu ene Edgar Davids", besefte de aanvoerder van Ajax. "Dus dat wordt nog even een moeilijk verhaal."
Van Basten wil met Oranje voorlopig met drie aanvallers en drie middenvelders spelen. De middelste middenvelder speelt vlak voor zijn defensie. De positie van schaduwspits vervalt. "Daarom moet ik me dus richten op de positie van linkshalf", aldus de 24-voudig international.
Van der Vaart heeft naar eigen zeggen een goed gevoel aan de ontmoeting met Van Basten overgehouden. "We hebben over veel dingen gepraat. Over voetbal maar ook over privé zaken. Ik vond het heel nuttig. Het is altijd crescendo met me gegaan. Nu moet ik er even voor knokken. En dat ga ik ook doen. Ik ga keihard werken.
Ik weet zeker dat ik uiteindelijk alleen maar beter van deze situatie wordt. Ik snap heel goed dat Van Basten nu voor Davids kiest. Aan mij de taak om te zorgen dat hij op een gegeven moment toch niet meer om me heen kan. Daar ga ik alles aan doen."
Nog beter dan de afgelopen 2 jaar?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:30 schreef Showtime het volgende:
Je merkt duidelijk hieruit hoeveel respect van der Vaart voor van Basten heeft. Dit zal hem stimuleren om nog beter te presteren en hopelijk ten goede aan zijn kwaliteit en vorm komen. Goed bezig van Basten, open kaart spelen zo hoort het.
konden ze ook niet weten. net als met zlatan. die jongens begonnen ajax gewoon saai te vinden,zaten er behoorlijk lang en zochten een nieuwe uitdaging. dat ze nu de sterren van de hemel spelen bij nieuwe clubs betekent niet dat ze dat ook bij ajax hadden gedaan als ze daar waren gebleven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Hij scoort er gewoon weer twee
5 miljoen heeft ie gekost. Hij is nu al het dubbele waard. Ajax eat your heart out.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:58 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
konden ze ook niet weten. net als met zlatan. die jongens begonnen ajax gewoon saai te vinden,zaten er behoorlijk lang en zochten een nieuwe uitdaging. dat ze nu de sterren van de hemel spelen bij nieuwe clubs betekent niet dat ze dat ook bij ajax hadden gedaan als ze daar waren gebleven.
Nee hoor, want er is afgesproken dat Ajax een deel van het geld krijgt, als Van der Vaart voor een bepaald bedrag door HSV wordt doorverkocht.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Hij scoort er gewoon weer twee
5 miljoen heeft ie gekost. Hij is nu al het dubbele waard. Ajax eat your heart out.
?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, want er is afgesproken dat Ajax een deel van het geld krijgt, als Van der Vaart voor een bepaald bedrag door HSV wordt doorverkocht.![]()
Hopen dat ie naar Chelsea gaat voor ¤ 200.000.000, dat kan die knakker van een Roman best missenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, want er is afgesproken dat Ajax een deel van het geld krijgt, als Van der Vaart voor een bepaald bedrag door HSV wordt doorverkocht.![]()
quote:Der hat also zwischenzeitlich bei Ajax auf der Bank gesessen???Dann gibts 2 Möglichkeiten:Entweder Ajax gewinnt überzeugend die CL oder der Trainer is ne Pflaume....
quote:der moment ist gekommen. ich find ihn geiler als seine frau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |