quote:Nou, dan weet ik niet hoe vaak je Heerenveen hebt zien spelen.. Richard is nou niet echt goed bezig daar. Zie ook het Heerenveen-rapport van SCH in een ander topic.
Op vrijdag 2 januari 2004 15:57 schreef baziz het volgende:
Een van de weinige spelers die het goed deed in de periode Olsen/Wouters was Richard Knopper. Hij is net als bijna alle spelers van dat team vervangen voor nieuwe spelers. Hij verdiend gewoon nog een kans. Werd net als van der Vaart (op die positie) topscorer van Ajax, alleen dan wel in het slecht draaiende team.
Hij doet het bij Heerenveen ook goed, ik zie het gewoon in hem zitten.
Dat hij topscorer werd destijds zegt me helemaal niets. Knopper kan leuk voetballen, maar mist van alles net een beetje (behalve baardhaar). Van der Vaart is zeker 5 klassen beter. Als ik dan al iemand terug zou willen halen, zou ik Hersi kiezen.
quote:Ik heb echt helemaal niets met die Hersi. Een stuk meer met Knopper(t) maar ook hij is geen waardig opvolger van VdV. Hersi en Knopper(t) zijn allebei niveau vdGun en die heb ik dan van die 3 het liefst.
Op vrijdag 2 januari 2004 16:10 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart is zeker 5 klassen beter. Als ik dan al iemand terug zou willen halen, zou ik Hersi kiezen.
Knopper, Raakte geblesseerd op een vervelend moment, heeft sindsdien eigenlijk nooit meer op hoog niveau gepresteerd
Van Der Gun, leuke voetballer, maar ook te licht voor Ajax
Van Der Vaart. Mega talent van net 20 die een iets mindere periode meemaakt. Mag het op die leeftijd. Maar laat hem maar lekker vertrekken hoor, ik denk dat iedere tegenstander in Nederland opgelucht adem haalt. Deze periode is misschien wel goed voor Van Der Vaart, want het laat zien dat hij hier nog niet is uitgeleerd en dat hij ook moet werken als z´n talent hem wat in de steek laat
quote:Heel terechte constatering. Knopper is gewoon een net-niet jongen. Opmerkingen als "hij werkt zo hard" kan ik niks mee. Ik ben vergeleken bij profs ook een zeer matige voetballer, maar als ik desondanks in Ajax 1 mag spelen zou ik me ook dood werken.
Op zaterdag 3 januari 2004 01:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hersi, leuke voetballer voor NEC en NAC, maar te licht voor de Nederlandse top op dit momentKnopper, Raakte geblesseerd op een vervelend moment, heeft sindsdien eigenlijk nooit meer op hoog niveau gepresteerd
Van Der Gun, leuke voetballer, maar ook te licht voor Ajax
Van Der Vaart. Mega talent van net 20 die een iets mindere periode meemaakt. Mag het op die leeftijd. Maar laat hem maar lekker vertrekken hoor, ik denk dat iedere tegenstander in Nederland opgelucht adem haalt. Deze periode is misschien wel goed voor Van Der Vaart, want het laat zien dat hij hier nog niet is uitgeleerd en dat hij ook moet werken als z´n talent hem wat in de steek laat
quote:Precies, maar hij wil dus weg omdat hij op tv in meerdere interview zegt uitgeleerd te zijn bij Ajax en dat het tijd is voor het buitenland.
Op zaterdag 3 januari 2004 01:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
quote:
Op maandag 26 januari 2004 22:12 schreef tong80 het volgende:
Al een jaar lang presteert ie ondermaats.Dit jaar speelt Ajax niet het voetbal dat we verlangen. Van der Vaart hoort de regisseur te zijn. Maar hij trapt zelden een bal recht vooruit.
Aan het einde van vorig seizoen hadden we hem nodig maar gaf ie niet thuis. Ook dit seizoen heeft ie niet laten zien wat de zogenaamde kenners in hem zien.
Hij heeft geen snelheid, geen rechterbeen waar ie iets mee kan doen. Hij heeft al maanden geen belangrijke inbreng bij Ajax.
Hij heeft geen actieradius waar ie kansen mee kan creëren voor z'n medespelers.
Het duurt niet meer lang of hij belandt op de bank.
Een transfer naar sub-toppers zoals Heerenveen of Feijenoord is dichtbij.
Ik blijf vorralsnog vertrouwen houden in hem.
quote:Hij is niet meer zo aanwezif als vorige seizoenen
Op maandag 26 januari 2004 23:10 schreef Doc het volgende:[..]
Maar heeft toch weer belangrijke goals gemaakt
En je moet ook kijken naar de assists die die geeft.
Hij speelt niet het best
Maar zeker niet het slechts
Zo vind ik sneijder veel minder spelen en staat toch steeds in de basis onbegrjpelijk.
Ik heb me gisteren verbaasd over het feit dat Rafael Van der Vaart dit seizoen opnieuw in de basis begon, en nog wel in het Nederlands Elftal. Hij heeft werkelijk nog geen bal fatsoenlijk geraakt de afgelopen 7 maanden en ik krijg ook niet bepaald de indruk dat ie keihard werkt voor z'n plaats in de eerste 11, laat staan voor z'n medespelers. Dit geld zowel in Ajax als het Nederlands Elftal. Ik ben niet bepaald iemand die me bezig houd met de Nederlandse glamour wereld, maar ik kan tegenwoordig geen tijdschrift open slaan of televisie programma kijken of onze Rafael komt weer voorbij.
Een speler is in mijn ogen vrij om kritiek te uitten over het feit dat hij niet of weinig speelt. Maar hoe durft hij tegen de camera's te zeggen 'verbaasd' te zijn dat hij niet in de basis startte? "Ik zal het er nog wel met de trainer over hebben."
Als ik de trainer van Ajax was zou ik hem al lang een basisplaats meer geven. Niet alleen omdat hij dit seizoen een van de zwakke schakels is, maar ook om hem te prikkelen. Rafael wordt steeds meer iemand (neem het hem eens kwalijk met al die aandacht) die het vanzelfsprekend vind dat hij altijd speelt, en die altijd goed moet worden gevonden. Hij schijnt er op de training de kantjes af te lopen, hij wordt met de maand zwaarder en bovendien brutaler tegenover z'n trainer.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot fan van Van der Vaart en ik zie hem graag spelen. Rafael in vorm is een van Neerlands mooiste spelers, en een waar genot om naar te kijken. Maar ik irriteer me aan het feit dat hij denkt dat hij nog steeds de beste speler van Ajax is. Hij gaf zichzelf in de winterstop een 6 in het evaluatiegesprek met de technische staf. Prima, maar ga dan niet zeiken als je niet speelt. Ook irriteer ik me aan de media, die maar niet willen toegeven dat het steeds slechter gaat met de voetballer Van der Vaart. 'Vormcrisis' is het meest gewaagde woord dat ik tot nu toe heb gehoord.
Ik zeg dit niet om te zeiken, ik wil graag weten hoe jullie denken over de situatie en wat jullie denken dat de grootste oorzaken zijn van Rafael's langdurige zwaar ondermaats presteren.
quote:Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen.
Op donderdag 19 februari 2004 19:32 schreef Devano het volgende:
Ff uit dat topic dat is dichtgegooid:Ik heb me gisteren verbaasd over het feit dat Rafael Van der Vaart dit seizoen opnieuw in de basis begon, en nog wel in het Nederlands Elftal. Hij heeft werkelijk nog geen bal fatsoenlijk geraakt de afgelopen 7 maanden en ik krijg ook niet bepaald de indruk dat ie keihard werkt voor z'n plaats in de eerste 11, laat staan voor z'n medespelers. Dit geld zowel in Ajax als het Nederlands Elftal. Ik ben niet bepaald iemand die me bezig houd met de Nederlandse glamour wereld, maar ik kan tegenwoordig geen tijdschrift open slaan of televisie programma kijken of onze Rafael komt weer voorbij.
Een speler is in mijn ogen vrij om kritiek te uitten over het feit dat hij niet of weinig speelt. Maar hoe durft hij tegen de camera's te zeggen 'verbaasd' te zijn dat hij niet in de basis startte? "Ik zal het er nog wel met de trainer over hebben."
Als ik de trainer van Ajax was zou ik hem al lang een basisplaats meer geven. Niet alleen omdat hij dit seizoen een van de zwakke schakels is, maar ook om hem te prikkelen. Rafael wordt steeds meer iemand (neem het hem eens kwalijk met al die aandacht) die het vanzelfsprekend vind dat hij altijd speelt, en die altijd goed moet worden gevonden. Hij schijnt er op de training de kantjes af te lopen, hij wordt met de maand zwaarder en bovendien brutaler tegenover z'n trainer.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot fan van Van der Vaart en ik zie hem graag spelen. Rafael in vorm is een van Neerlands mooiste spelers, en een waar genot om naar te kijken. Maar ik irriteer me aan het feit dat hij denkt dat hij nog steeds de beste speler van Ajax is. Hij gaf zichzelf in de winterstop een 6 in het evaluatiegesprek met de technische staf. Prima, maar ga dan niet zeiken als je niet speelt. Ook irriteer ik me aan de media, die maar niet willen toegeven dat het steeds slechter gaat met de voetballer Van der Vaart. 'Vormcrisis' is het meest gewaagde woord dat ik tot nu toe heb gehoord.
Ik zeg dit niet om te zeiken, ik wil graag weten hoe jullie denken over de situatie en wat jullie denken dat de grootste oorzaken zijn van Rafael's langdurige zwaar ondermaats presteren.
Raffie op de bank, Richard op 10!
idd misschien heeft ie dan wel een been gebroken.quote:Op maandag 23 februari 2004 14:43 schreef Speed1971 het volgende:
ja laten we gaan speculeren wie er wel en niet in vorm zijn rond het WK van 2006
Henk Vos misschien ?quote:Op maandag 23 februari 2004 14:43 schreef Speed1971 het volgende:
ja laten we gaan speculeren wie er wel en niet in vorm zijn rond het WK van 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |