Rafael van der Vaart is opnieuw voor
vijf weken uitgeschakeld.De spelbepaler
van Ajax heeft een scheurtje in het bot
van het linkerbovenbeen.
bron: NOS Teletekst
Die vent is zo vaak geblesseerd, die verdient een eigen blessure-meld topic.
quote:Ja maar dit is dus een speciaal topic.
Op dinsdag 14 januari 2003 18:14 schreef -En4Cer- het volgende:
Geplaatst door golfer (Moderator) op dinsdag 14 januari 2003 17:59
Staat al in het centrale Ajax-topic.
Wees niet bang, we staan zo op 255 posts.
Godverdomme
*@^(%$&^@!%$!@&^$%(!@&^$%!@(&%
Centrale Ajax-topic.
Dit topic zal er in 2005 nog zijn want vdVaart is zo'n typisch overschatte speler die zijn lijf niet onder controle heeft en niet geschikt zal blijken voor de topsport. Wel jammer, maar het hoort er ook bij dat je gezond blijft en je lichaam goed verzorgt.
quote:Beetje tegenstrijdig ben je. Aan de ene kant geef je aan dat voor speciaal voor vdVaart dit topic nodig is, en daarna zeg je dat dat voor VdVaart juist wel nodig is. Make up yer mind.
Op donderdag 6 februari 2003 16:39 schreef SCH het volgende:
Belachelijk topic dit. Nu over iedere spelersblessure een topic openen? Of alleen van spelers van 1 club.Dit topic zal er in 2005 nog zijn want vdVaart is zo'n typisch overschatte speler die zijn lijf niet onder controle heeft en niet geschikt zal blijken voor de topsport. Wel jammer, maar het hoort er ook bij dat je gezond blijft en je lichaam goed verzorgt.
Anyway: Ik zal de titel later even aanpassen om er het centrale VdVaart topic van de maken...
quote:Ik zeg nergens dat Van der Vaart dit topic verdient. Dat zal projectie zijn
Op donderdag 6 februari 2003 17:29 schreef Doc het volgende:[..]
Beetje tegenstrijdig ben je. Aan de ene kant geef je aan dat voor speciaal voor vdVaart dit topic nodig is, en daarna zeg je dat dat voor VdVaart juist wel nodig is. Make up yer mind.
Anyway: Ik zal de titel later even aanpassen om er het centrale VdVaart topic van de maken...
Ongelooflijk dat dit topic openbleef - nu val je echt een beetje door het mandje Doc. Je kan ook het hele voetbalforum rood wit maken, en voor de anderen een schuurtje bouwen
quote:Nee!! Niet doen ajb.
Op donderdag 6 februari 2003 17:29 schreef Doc het volgende:[..]
Dit topic is toch een beetje om de Ajax-fans op stang te jagen.
Straks lezen we hier weer alleen maar hosanna-verhalen over het grootste talent van NL.
(Want dat is hij zonder twijfel.)
moderators van heracles waren wel zo wenselijk geweest
Beste SCH, kasper wil dit topic open en geeft aan dat-ie het oneerlijk vind dat zijn speler specifieke topic dicht moest. Zie voor die hele discussie het Lobont topic. Aangezien nu golfer en ik afgesproken hadden dat per speler best een topic open mocht blijven (zeker bij internationals, en in geval van een informatieve eerste post ook anderen) heeft-ie gelijk en is dit topic weer open.
Beste kasper, ik pas de titel van het topic WEL aan en dat heb je te danken aan SCH die anders denkt da-ie voor iedere gebelseerde speler een topic mag openen.
Als jullie over dit onderwerp meer willen melden, doe dat in het daarvoor bestemde topic.
quote:Je zegt "Dit topic zal er in 2005 nog zijn"...
Op donderdag 6 februari 2003 17:36 schreef SCH het volgende:[..]
Ik zeg nergens dat Van der Vaart dit topic verdient. Dat zal projectie zijn
quote:BTW vergeet vooralniet te juichen wanneer VdVaart voor het NLs elftal belangrijke doelpunten gaat maken...
Op donderdag 6 februari 2003 16:39 schreef SCH het volgende:
Dit topic zal er in 2005 nog zijn want vdVaart is zo'n typisch overschatte speler die zijn lijf niet onder controle heeft en niet geschikt zal blijken voor de topsport. Wel jammer, maar het hoort er ook bij dat je gezond blijft en je lichaam goed verzorgt.
De regels zijn duidelijk. Alleen de toestemming om topic voor specifieke spelers te maken is er bij gekomen sinds de start van het VBL forum.
Vragen e.d. in het daarvoor bestemde topic.
[einde edit door Doc]
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 06-02-2003 18:14]
quote:We weten nou wel voor welke club je bent joh
Op donderdag 6 februari 2003 18:03 schreef Doc het volgende:[..]
BTW vergeet vooralniet te juichen wanneer VdVaart voor het NLs elftal belangrijke doelpunten gaat maken...
Ik vind Van den Vaart een puike speler maar voorspelde een jaar geleden al dat hij lichamelijk niet geschikt zal blijken, en dat komt helaas aardig uit. Bij Ajax zijn ze nou eenmaal niet zo sterk in hun medische begeleiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |