quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:38 schreef Geerd het volgende:
WE MAKEN ZE KAPOT #ALTIJDREADY @:BONETUHGSS
Ahaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En nu zie ik dat als een probleem.
Welk verbod mis jij nog? Ongetwijfeld komen er nog vele meerdere verboden. Welke verboden kan ik nog verwachten?quote:
Heel veel meer, wat ga jij daarmee doen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Welk verbod mis jij nog? Ongetwijfeld komen er nog vele meerdere verboden. Welke verboden kan ik nog verwachten?
Ben gewoon benieuwd welke verboden de deugers allemaal in hun hoofd hebben en in willen voeren.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Heel veel meer, wat ga jij daarmee doen?
Niet direct een verbod maar een soort wet dat de NL burger hun huis uit moeten om plaats te maken voor de asielzoekers dat zou wel een mooie zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd welke verboden de deugers allemaal in hun hoofd hebben en in willen voeren.
Ik kan ook wel een paar dingen opnoemen die doodnormaal waren en nu verboden worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nou ja. Water leek ons wel een leuke en zuurstof bijvoorbeeld. Heb je misschien suggesties?
Daarom, het is een kwestie van tijdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een paar dingen opnoemen die doodnormaal waren en nu verboden worden.
Gewoon allesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd welke verboden de deugers allemaal in hun hoofd hebben en in willen voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |