abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191570234
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Criminelen krijgen een podium.
Ze had de drugs beter in de pruik kunnen stoppen
Moeten zij weten
  dinsdag 18 februari 2020 @ 18:44:06 #102
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_191571162
knip
  dinsdag 18 februari 2020 @ 18:45:12 #103
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191571183
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:26 schreef Zipportal het volgende:
Jinek_RTL twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 16:30:36 Vanavond bij #Jinek: kopen op afbetaling en geld bijlenen lijkt een verdienmodel bij #Wehkamp - de rente is 14%. De mensen die het gebruiken, zijn vaak kwetsbaar en komen in de schulden. Journalist Jeroen van @:bergeijk schuift aan met @:EefvanOpdorp en twee gedupeerden. https://t.co/3rPBcy0gP0 reageer retweet
Dit kan wel eens genot worden.
Kansloos weer, een weekendartikel drie dagen later overdoen :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_191571248
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef Szura het volgende:

[..]

Kansloos weer, een weekendartikel drie dagen later overdoen :')


14 PROCENTED.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 18:49:34 #105
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_191571254
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:26 schreef Zipportal het volgende:
Jinek_RTL twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 16:30:36 Vanavond bij #Jinek: kopen op afbetaling en geld bijlenen lijkt een verdienmodel bij #Wehkamp - de rente is 14%. De mensen die het gebruiken, zijn vaak kwetsbaar en komen in de schulden. Journalist Jeroen van @:bergeijk schuift aan met @:EefvanOpdorp en twee gedupeerden. https://t.co/3rPBcy0gP0 reageer retweet
Dit kan wel eens genot worden.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 18:50:00 #106
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_191571264
Kopen jullie ook weleens tictacs op afbetaling?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_191572234
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 17:26 schreef Zipportal het volgende:
Jinek_RTL twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 16:30:36 Vanavond bij #Jinek: kopen op afbetaling en geld bijlenen lijkt een verdienmodel bij #Wehkamp - de rente is 14%. De mensen die het gebruiken, zijn vaak kwetsbaar en komen in de schulden. Journalist Jeroen van @:bergeijk schuift aan met @:EefvanOpdorp en twee gedupeerden. https://t.co/3rPBcy0gP0 reageer retweet
Dit kan wel eens genot worden.
"Gedupeerden" :')
Probeert Wehkamp ze te helpen is het weer niet goed.
pi_191572306
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 13:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Criminelen krijgen een podium.
Je kind zal maar aan de ghb verslaafd raken dankzij deze gezellige dame.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 19:52:47 #109
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191572482
Al in 2018 kamervragen overgeweest
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/ah-tk-20172018-1984.html
Minister dekt de banken weer af :r
Gaat om kleine bedragen :')
Wat ze verdienen op woekerkredieten is bedrijfsgevoelige informatie dus geheim :')
Wat een lul die Wopke :(
pi_191576085
*ril* Eef

Wel benieuwd naar het verhaal van Emanuelle Grives
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:29:06 #111
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191576216
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Wel benieuwd naar het verhaal van Emanuelle Grives
Imanuelle Grives werd betrapt door verhuurster Airbnb ‘die overal wit poeder en pillen zag’
De voor drugshandel veroordeelde actrice Imanuelle Grives werd opgepakt op Tomorrowland omdat ze is betrapt door de verhuurster van het huis waar ze bivakkeerde. Dat claimt de 34-jarige actrice in een interview met de Volkskrant. ‘Die vrouw was door mijn spullen gegaan, had daar drugs gezien en gedacht: dit zijn vast dealers', aldus Grives. Uit de verklaring die justitie voorlas tijdens de rechtszaak, bleek dat de verhuurster ‘open en bloot bergjes wit poeder en pillen zag, plus envelopjes en bladen met bedragen

De voor drugshandel veroordeelde actrice Imanuelle Grives werd opgepakt op Tomorrowland omdat ze is betrapt door de verhuurster van het huis waar ze bivakkeerde. Dat claimt de 34-jarige actrice in een interview met de Volkskrant. ‘Die vrouw was door mijn spullen gegaan, had daar drugs gezien en gedacht: dit zijn vast dealers', aldus Grives. Uit de verklaring die justitie voorlas tijdens de rechtszaak, bleek dat de verhuurster ‘open en bloot bergjes wit poeder en pillen zag, plus envelopjes en bladen met bedragen'.

De actrice werd op 21 juli opgepakt op het populaire festival Tomorrowland. Ze had 1 gram cannabis, 5 2C-B-pillen, dertig xtc-pillen, 2 gram ketamine en 10 gram cocaïne in haar pruik verstopt. Volgens Grives kwam de aanhouding niet uit de lucht kwam vallen, zegt ze in een interview met Robert Vuijsje, met wie ze overigens nauw samenwerkte in de film Alleen maar nette mensen. Kort na haar aanhouding nam Vuijsje het al op voor Grives.

Grives huurde vanaf 19 juli via Airbnb een huis met twee Amerikaanse vriendinnen, vlakbij het grote festival. Al vanaf het begin had de actrice een apart gevoel bij de verhuurder, zo legt ze uit. De Vlaamse vrouw was volgens Grives namelijk meerdere keren aanwezig in de woning, terwijl ze eigenlijk weg zou zijn. Nadat Grives op zaterdagavond van een feest thuis kwam, merkte ze iets op.

‘Ik kwam op mijn kamer en dacht: huh, stond alles wel zo? Ik zag dat iemand door mijn spullen heen was gegaan en dat er geld ontbrak. Ik kreeg een paniekaanval. Trillen, mijn hartslag ging omhoog, een ademhaling die stokte, gedachten in mijn hoofd die ik niet kon stopzetten.’ Grives stelt dat ‘alle alarmbellen gingen rinkelen', maar besloot er verder geen aandacht aan te schenken. 'Ik dacht: dit kan ik er niet ook nog bij hebben, ik ben hier verdomme om te feesten.’

Verklaring verhuurster
De verklaring van de verhuurster zelf ziet er overigens iets anders uit, blijkt uit het requisitoir dat de officier van justitie tijdens de inhoudelijke behandeling van de rechtszaak voorlas: ‘De verhuurster heeft verklaard dat zij een lampje wou gaan doven dat was blijven branden. Op dat moment merkte ze dat er ‘een opmerkelijke geur’ uit de verhuurde kamers kwam. De twee slaapkamerdeuren stonden open. Toen de verhuurster binnen een kijkje nam, lagen er in twee kamers open en bloot ‘verdachte zaken’. In de grote slaapkamer lagen overal bergjes ‘wit poeder’ en hingen cannabistoppen tegen het raam. In de kleine kamer slingerden pillen in verschillende kleuren en lagen overal kleine witte envelopjes. Op het bed lagen bladen met opschriften zoals ‘eerste kwartaal’, grammen en bedragen’.’

Uit de verklaring van justitie komt daarmee een sterker beeld van de ‘dealer Imanuelle’ naar voren dan ze zelf schetst. De rechter zei later bij het uitspreken van het vonnis dat er bij Imanuelle sprake was van ‘vervaagd normbesef’. ,,De verdachte hield geen rekening met het gevaar van drugs, de overlast voor de maatschappij en het feit dat er in het verleden doden vielen.”

Een van de twee vriendinnen waarmee Grives in het huis bivakkeerde (van wie er een ook veroordeeld werd), verklaarde zelfs dat ze de drugs die ze gebruikte van Imanuelle had gekocht. Grives hield in een notitieboekje haar handeltje bij.

Volgens justitie heeft de verhuurster van de Airbnb ‘waar Grives een apart gevoel bij had’ niet anders gedaan ‘dan haar burgerplicht'.

Problemen
Dat de verhuurster nadat ze de kamers vol drugs had ontdekt, de politie moet hebben ingeseind, ontdekte Grives later ook. In de Volkskrant vertelt ze: ,,Op de dag van de arrestatie - de verhuurster stond erop Grives naar het festival te brengen - viel alles op zijn plek. ‘Zodra we daar aankwamen, nog voor de kaartcontrole, werden we gearresteerd door agenten in burger: meekomen. Van alle kanten kwamen ze op ons af. Ik dacht: wat is dit? De dochter van die vrouw was ineens verdwenen, die zag ik niet meer.’”

Later kreeg Grives een verklaring onder ogen die van de verhuurster bleek te zijn. ‘Onze foto, die ze op vrijdag maakte, was door haar naar de politie gestuurd. Die vrouw was door mijn spullen gegaan, had daar drugs gezien en gedacht: dit zijn vast dealers.’

Grives werd door de rechtbank in Antwerpen veroordeeld tot twee jaar cel, waarvan één jaar voorwaardelijk, en 8000 euro boete voor haar handel in drugs op Tomorrowland. Omdat je in België bij effectieve celstraffen tot één jaar na een zesde van je straf al kan vrijkomen (en omdat ze al bijna zeven weken in voorarrest zat) hoeft ze nog maar heel kort de cel in. En zelfs dát hoeft niet. De actrice mag over een paar maanden in een woning in België met een enkelband om de laatste zes dagen van haar straf uitzitten.

https://www.ad.nl/show/im(...)pillen-zag~ac22918b/
pi_191576459
Dit soort praktijken zoals van Wehkamp is toch geen schokkend nieuws? Dit gebeurt al jaren....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:38:51 #113
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_191576484
Waar is mevrouw Grives eigenlijk?
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_191576531
Ik vind dit ook wel altijd een beetje makkelijk wijzen naar zo'n bedrijf als Wehkamp... je hebt gewoon ook een eigen verantwoordelijk als klant...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191576534
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:38 schreef Martinello het volgende:
Waar is mevrouw Grives eigenlijk?
Zit nog aan de zijkant.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:41:49 #116
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191576550
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:38 schreef Martinello het volgende:
Waar is mevrouw Grives eigenlijk?
Neus poederen op het toilet :7
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:42:56 #117
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_191576586
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Neus poederen op het toilet :7
:D
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:44:28 #118
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_191576622
¤ 1.900 schuld kan toch niet zo'n ramp zijn?
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_191576641
Dus bedrijven moeten een IQ-test of assessement afnemen bij dit soort klanten ipv een kredietwaardigheidstoets? :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:45:45 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191576653
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:44 schreef Martinello het volgende:
¤ 1.900 schuld kan toch niet zo'n ramp zijn?
Zit ook nog 1200 euro rente bij :o
En maandbedrag is 24 euro :')
pi_191576665
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit ook wel altijd een beetje makkelijk wijzen naar zo'n bedrijf als Wehkamp... je hebt gewoon ook een eigen verantwoordelijk als klant...
Dit!!!
En als je in de bijstand zit én je hebt al schulden...en je hebt een nieuwe bank nodig vanwege een dochter die verstandelijk beperkt is en veel ongelukjes heeft....dan koop je toch geen nieuwe!
Dan ga je toch eens op marktplaats kijken, man man man.
Nee we gaan een nieuwe bank kopen bij Wehkamp :')
The secret of getting ahead is getting started
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:46:22 #122
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_191576667
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Dus bedrijven moeten een IQ-test of assessement afnemen bij dit soort klanten ipv een kredietwaardigheidstoets? :P
:N
Wettelijk maximum naar normaal nivo :7
pi_191576700
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Dit!!!
En als je in de bijstand zit én je hebt al schulden...en je hebt een nieuwe bank nodig vanwege een dochter die verstandelijk beperkt is en veel ongelukjes heeft....dan koop je toch geen nieuwe!
Dan ga je toch eens op marktplaats kijken, man man man.
Nee we gaan een nieuwe bank kopen bij Wehkamp :')
Precies, en mensen moeten wel altijd een bepaalde kredietwaardigheidstoets doorstaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191576730
Je kan gewoon bestellen wat je wilde....triest dom mens.
Jah dat kan bij online winkels. Ik hoef ook geen loonstrookje te laten zien als ik voor 300 euro kleren koop.

We betalen met zn allen lekker weer de schulden van dit soort domme mensen!
The secret of getting ahead is getting started
  dinsdag 18 februari 2020 @ 22:51:12 #125
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_191576755
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2020 22:46 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Dit!!!
En als je in de bijstand zit én je hebt al schulden...en je hebt een nieuwe bank nodig vanwege een dochter die verstandelijk beperkt is en veel ongelukjes heeft....dan koop je toch geen nieuwe!
Dan ga je toch eens op marktplaats kijken, man man man.
Nee we gaan een nieuwe bank kopen bij Wehkamp :')
Kringloopwinkeltje, niks mis mee.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')