abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110078516
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 09:46 schreef loezzzje het volgende:
Ik zit er aan te denken om in augustus 2 weken naar Cyprus te gaan. Is dat een beetje te doen of is het dan erg heet?

En ikzelf heb een hekel aan plaatsen die mij doen denken aan Lloret dus Ayia Napa zal niks voor mij zijn. Is Paphos of Limmasol dan een betere optie?
Ik was vorig jaar eind juli op Cyprus. Het was bloedheet, maar als je ervoor zorgt dat je 's middags in de schaduw blijft (dus 's ochtends dingen bezichtigen, als je dat wilt) en heel veel drinkt, is het wel uit te houden.

Je zweet je alleen wel te pletter, dus ik heb alleen maar foto's van mezelf met een enorm rood hoofd en plakhaar. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 25 september 2014 @ 22:46:24 #127
3185 Adelante
To let it go now
pi_144909115
Ga met een vriend naar Nicosia volgende week. Zin in, ff beetje nazomer pakken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_145011433
Goede vakantiebestemming, ben er dit jaar halverwege augustus geweest.
2 dingen die me erg opvielen, de locals die allemaal super vriendelijk zijn en totaal niet opdringerig.
En het andere was het grote aantal Russische toeristen, dat was echt niet normaal meer. :o
pi_145016721
Ik ben in september 2012 twee weken in Paphos geweest. Heerlijke stad met een mooie boulevard en leuke (en erg goede) restaurants. Voor de liefhebbers is er ook een barstreet met een paar clubs.

Ik heb ook een dagtrip gemaakt naar Nicosia, bijzonder met de grens die dwars door het centrum loopt.
Sue Me
  zondag 12 juli 2015 @ 20:34:17 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154279186
Nog ruim 2 maanden en dan ook naar Paphos... ik ben benieuwd!
Drankjes zijn duur schijnbaar?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 20 mei 2016 @ 09:01:06 #131
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_162344191
Grote kick :D

Ga in juli een weekje naar Girne. Zijn er ondertussen al meer mensen in het Turkse deel geweest?

Hoe zit het tegenwoordig met oversteken van de Turkse naar de Griekse kant?

Tijdens het boeken kregen wij als tip mee dat ik mijn Nederlandse ID niet moest gebruiken op het vliegveld en het hotel etc. omdat er dan best moeilijk gedaan kan worden. :+
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')